A hét videója:

2009. szeptember 22., kedd

49.rész-hétfő

-Ő kicsoda?-súgta Bill a fülembe mikor elindultunk a kocsihoz.
-Ezzel a sofőrrel jöttem mikor költöztünk.-mondtam-És tök jófej!!!:D-vigyorogtam.
-Oké-mosolygott Bill.Nos a beszállás a kocsiba cseppet sem volt éppen könnyűnek nevezhető. 4személyes a kocsi mi pedig kapásból 5-en vagyunk.
-Na fiatalok! Most alapból 5en vagyunk és nekem egy négy személyes taxim van. Na?
-Hát öhm...-ez volt mindenkitől a legértelmesebb megnyilvánulás.
-Nekem van egy ötletem!-mondta Tom.
-Igen?-kérdezte a taxis.
-Figyelj hogy hívnak? Nem azért csak hogy tudjam :D-mondta Tom.Hmm...van egy ötletem! Hogy is hívnak XD Hát ez nagy! Ez az ötlet? Király vagy Tom!
-Sebastian.-nevetett hát most hogy így már tudom Sebastian.
-Ok.Köszi-vigyorgott Tom.-Szóval...Bill és én hátra ülünk az én Tinám az ölembe :D-hmm...az öledbe Tom? XD Mit akartok Bil mellett a hátsó ülésen *kicsit sem mocskos a fantáziám... ugye?:D*-És Verával ti meg már úgyis ismeritek egymást Vera elől ül. Na?-végülis ez jól hangzik, és úgy látom Bill se féltékenykedik. Persze jobb lenne mondjuk Bill mellett utazni de most így a legjobb.
-Hát ok.-felelte mindenki.-Na most hogy ezt így meg is beszéltük akár indulhatnánk is. Nem?-kérdezte Bill.
-De.-feleltük.Beültünk a kocsiba. Hát hátul kicsit szűkösen volt hely de meg lett oldva a probléma. Lassan el is indultunk.
-És hova is mentek?-kérdezte Sebastian.
-Hát öhm...ilyen izé interjúra.-hmm...ezt aztán jól megaztmondtam! "Hát öhm ilyen izé interjúra" Erre most vissza lehetne kérdezni hogy: Milyen ilyen izé? Na mindegy ezekbe az értelmes megnyilvánulásaimba inkább ne nagyon follyunk bele én azt mondom...
-Az jó.Nem?-kérdezte.
-Öhm...de persze.-erőltettem mosolyt az arcomra. Hogy őszinte legyek egyáltalán nem jó. Jó hogy Bill barátnője vagyok, de én nem akarok rögtön ilyen felfordulást magam körül. Mire jó ez? Persze ezt így nem mondhatom Billnek, mert hát mit szólna, biztos rosszul esne neki, de hogy őszinte legyek úgy utazok itt mintha egy foghúzásra kéne mennem.
-Aha...-mondta Sebastian. Nem tudom, olyan furcsán nézett rám. Szerintem észre vehette hogy nem igazán van kedvem ehhez az egészhez.
-Te egyébként mióta taxizol?-tereltem a témát.
-Hát most vagyok 24 éves és pont négy éve kezdtem.-mondta. Hmm...az szép! Már 4 éve...És 24 éves? Kb. én is így tippeltem.
-És ez jó meló?-kérdeztem.
-Hát...lehetne rosszabb is. Elég kötetlen a munkaidő, és azért nem olyan rossz a pénz se.
-Na akkor az király-mondtam.
-Aha ja az.
-és te mindig taxis akartál lenni?
-Nem. Informatikát tanultam, de meguntam és abbahagytam aztán nem tudtam mihez kezdjek, jogsim az volt vettem egy kocsit és elkezdtem taxizni.És te mi akarsz lenni?
-Hát öhm...felnőtt! XD Na nem ám. Még nem tudom, de ha így folytatom, lehet hogy én is taxizni fogok.-nevettem.
-Hát szerintem te ennél többre fogod vinni!-nevetett Sebastian.
Nos hát folytattuk a beszélgetést, beszélgettünk minden féléről és kijutottunk a forgalomba. Hát akkora dugóba keveredtünk hogy az nem igaz. Egy már biztos volt: Erre az interjúra időben biztos nem érünk oda...

2 megjegyzés:

  1. nagyon jo lett mondjuk csak néha tudok fennt lenni gépen ^^ de azt most elolvastam és nagyon jó

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen. Már nagyon hiányzik egyébként a Te történeted remélem hamar tudsz majd újra írni. puszi

    VálaszTörlés