A hét videója:

2009. szeptember 9., szerda

42.rész-péntek

Mikor hazaértünk anyu is megismerkedett Nikkiékkel. Én a konyhában duzzogtam Tina meg némán kussolt mellettük. Anyu kijött a konyhába mert főzött. Gondoltam segítek neki.

-Hallod agyu?

-Igen?

-Ma este egy kicsikét elmennénk Tinával...

-Igen? Hova?-kérdezte anyu miközben pucolta a zöldségeket én kavargattam a levest.

-Hát Gustav rendez egy kis bulit....és Billék szeretnék ha mi is mennénk, de valoszínű csak holnap jönnénk haza.

-Aha. Milyen bulit?

-Hát csak mi lennénk ott...

-Jól van. Menjetek csak.

-Köszíííí!!!!-ez könnyen ment. Könnyebben mint gondoltam. Szerintem egy újabb remek éjjel előtt állok, csak a nappalt kell átvészelnem valahogy...Kinéztem Nikki és henrik dumáltak Tina már pedig éppen vonult felém ki a konyhába. Susane pedig csak ült.Rohadjon csak ott meg a kanapén a kis mocsok...

Tinával mentem be a konyhába ismét. Ő csak úgy támasztotta a pultot.

-Na mi az nem jöttök ki a lánnyal?-kérdezte anyu.

-Nem. Lebuzizta Vera barátját.-mondta Tina.

-Ohh. Az nem jó. Mondjuk csak úgy árad belőle a jóindulat...-jegyezte meg anyu. Szerencsére ő is így látja a dolgokat.Együtt csináltuk a kaját. Lassan kész is lett. Megterítettünk aztán vájúhoz hívtuk a népeket (vagyis asztalhozinvitáltuk őket :D) Először volt hagymakrémleves amit naon szeretek aztán zöldségkörettel bécsiszeklet, utána a legnagyobb kedvencem a zachertorta :D Nos ebéd közben nagy beszélgetés folyt amiben én nem vettem részt. Inkább csak úgy ettem. Nem is figyeltem szóval nem tudom miről volt szó. Aztán utána kávéztunk (az elmaradhatatlan) és szép lassan háromnegyed öt lett.

-Khm...Háromnegyed öt van!-mondtam fennhangon.

-És?-kérdezte anyu.

-És?! Fél hatra jön értem Bill szóval elmegyek készülődni.

-Ennyi ideig?

-Hát igen...-mondtam.

Felmentem az emeletre. Gyorsan felhívtam Billt.

-Szija édesem!-mondtam.

-Szia!

-Csak azt akartam kérdezni, hogy ott alszunk-e Gustavéknál?

-Igen...úgy terveztem.

-Oké. Akkor ezek szerint vigyek pizsit?

-Hát nem ártana-nevetett Bill.

-Oksi csak ezt akartam. Na akkor majd fél hatkor.Szija.

-Szia drágám.-Nos akkor készülődni...Ki kéne választanom valami rucit...Ehhez Tina segítsége kell...Kinyitottam a szobaajtót és elüvöltöttem magam:

-TINAAAAAAA!!!GYEREEEEEEEE!!!

-OKÉÉÉÉÉ!!!-hallottam lentről. És már jött is.Fel is ért-Na mi kéne ha volna?-kérdezte.

-Segíts. Nem tudom mit vegyek fel...

-Oké...Akkor nézzük a ruhatárad.-Tina mint tegnap Bill most pont úgy kutatta át a szekrényt. Kivett végül nekem egy fekete minit de olyan jót szóval lógtak róla ilyen láncok és csillogós anyaga volt szóval nagyon szexi, egy csillogós toppot ami hát dekoltázsolt és nem éppen hosszú. Hozzá egy tök jó övet, és neczharisnyát.

-Ez jó lesz?-kérdezte.

-Szerinted ez Billnek bejönne?

-Szerintem meg fog őrülni érted!-mondta Tina.

-Hát köszi-mondtam. -Akkor megyek zuhizni.

-Oké. Én meg vissza a "kriptába"...-és kiment. Én meg elindultam a fürdőszobába. Lezuhanyoztam közben gondolkodtam azon hogy vajon milyen lesz az este...Aztán felöltöztem és belőttem a hajam. Most a szokásosnál is tovább tartott. Aztán tök jól kisminkeltem magam. Visszamentem a szobámba vettem fel ékszereket (vagyis láncokat) és kerestem valami pizsamát. Úgy gondoltam pizsinek megteszi a szokásos top és francia összesítés. El is tettem mire ezzel kész lettem azon kaptam magam hogy negyed hat. Tina kopogott az ajtón.

-Gyere!-mondtam.

-Most te segíts nekem ruhát választani. -Már ő is zuhizott. És ki is festette magát ami nála nagy szó mert nem szokása.

-Oké!-mondtam. És átmentünk a szobájába. Gyors átnéztem a ruhatárát aztán választottam is. Fekete mini ami nagyon jól nézett ki és egy nagyon szexi piros-fekete felsőt. Felöltözött majd mondtam.

-Pizsit tettél el?

-Minek?

-Mert ott alszunk!

-Ja nem eltennél nekem.

-Persze. -adott pizsit én meg eltettem a táskámba.Csöngettek.

-ezek Tomék!-mondta Tina majd elkezdtünk rohanni le.

-Sziasztok léptünk!-mondtuk mikor a nappaliban rohantunk ki. Mindenki tátott szájjal nézett utánunk. Mi gyors felkaptuk a csizmánkat és már kint is voltunk. Az ajtóban ott állt Bill és Tom.

-Szija édesem!-mondtam miközben Bill nyakába ugrottam.

-Szi...szi...szija...-dadogta.

-Na mi az?-kérdeztem.

-Semmi csak gyönyörű vagy-mondta és megcsókolt. Tomék már túl voltak ezen ezért már csak vártak ránk.

-Mehetünk?-kérdezte Tom széles vigyorral.

-Aha.-mondtam és Bill oldalán elindultam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése