A hét videója:

2009. szeptember 8., kedd

38.rész-csütörtök

Elkezdődött a film. "Előételnek" bekukkantott a képernyőre egy oszladozó hulla, majdnem szívrohamot kaptam...Onnantól kezdve én csak a kukoricáig voltam hajlandó látni. Annyit levettem a filmből, hogy kapásból 15 embert különös megszállottsággal nyírt ki a mi zombink és aztán egyéb beteg dolgok történtek, de nem igazán figyeltem a filmre.Mindegy! Ne menjünk bele! Undorító és kész! Mi a poén abban hogy balfasz hullastricik baszkodják az élőket meg nyírják ki? Irtó beteg ötlet... Bárcsak vége lenne már...Pedig még csak 5 perc telt belőle el :S
***
Szerintem úgy a film vége/közepe felé járhattunk mikor nagyon megijedtem. Mondjuk ez nem lenne nagy szám...Minden egyes másodpercben nagyon megijedtem de most okkal. Bill mivel nagyon "izgalmas" rész mehetett kétpofával tömte magába a kukoricát. Szóval elvette a kezét a vállamról. Ezért sokkal jobban paráztam, mert már nem volt ott a biztonságotnyújtó kezecskéje. De most? Khm...TOM ÁTKAROLTA A VÁLLAM!!!!!!!!!!!!!!De ez nem minden! Khm...Kicsit lejjebb csúszott a keze a kelleténél...Röviden tömören letapizott!!! Hát ez több mint sok(k)!
-Tom mi az ördögöt művelsz???-fakadtam ki a kelleténél kicsit hangosabban. Szegény Tom...Látnotok kellett volna. Az a gyerek úgy megijedt! Úgy rántotta el a kezét mintha megégettem volna. Nem igazán láttam de irtó vörös volt a feje...Persze a hangos kifakadásomra Bill és Tina (meg a közelünkben jópáran) felkapták a fejüket.
-Jujj, bocsi nem akartam...csak azthittem Tina vagy...
-Mi történt?-kérdezte Bill és Tina szinte egyszerre.
-Semmi csak egy kis baleset történt...-mondtam.
-Baleset? Milyen baleset?-kérdezte Bill. Közben egyébként Zombistrici éppen egy élőcsajt erőszakol meg és nyírja ki és issza ki az üres szemüregén keresztül az összes vérét...Folytassam a film elemzését?
-Semmi!-mondtam kicsit erőteljesebben. De Bill nem nyugodott.
-Naaa, ne csináljátok már!
-Sem-mi! Majd kint elmondom.-mondtam.
-Hát az nagyon jó lenne mert mások esetleg néznék a filmet!!!-na ez egy ideges néző volt. Erre mi szégyenlősen visszadőltünk a székbe. Ezek után érdekes volt tovább ülni a filmen. De szerencsére mostmár Bill karolt át :D
***
Én el nem tudom mondani mekkora kő esett le a szívemről mikor a vásznon megláttam a stáblistát de el tudjátok szerintem képzelni, ha nagyon akarjátok :D Miközben mentünk ki a 3-as társaság megállás nélkül dumáltak erről a nyomorák filmről. Nem tudom mit ettek rajta...Én csak csöndben ballagtam mellettük. Rettenetes két óra állt mögöttem...
-Na, mi történt a film közben?-érdeklődött Bill. Erre ránéztem Tomra. Az elröhögte magát. Most hihetném azt is hogy direkt, volt de annyira megijedt amikor rászóltam hogy biztos nem direkt volt.
-A kedves bátyád eltévesztette a házszámot-mondtam.
-Mi?-kérdezte Tina.
-Aszittem te vagy és kicsit megöleltem...-mondta Tom.
-Gratulálok!Ráhajtasz a csajomra?-kérdezte Bill. De nem komolyan csak úgy hülyült ő is.
-Nekem is van!-mondta Tom.
-Ti nem vagytok éhesek?-tereltem a témát.
-De! Én farkaséhes vagyok!-mondta Bill.
-Akkor irány a meki!-mondta Tom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése