A hét videója:

2009. szeptember 4., péntek

30.rész-szerda

A szakadó esőben már vagy 20 perce ki se szálltunk egymás szájából. Már teljesen eláztunk az esőtől, csuromvizesek voltunk.
-Te ezt biztos itt kéne?-kérdeztem mikor egy másodperces szünetet tartottunk Billel hogy levegőt tudjunk venni.
-Hát miért? Hol és mikor kéne?-kérdezte miközben most éppen a nyakamat csókolta.
-Nem tudom...-mondtam.-De lehet hogy le kéne állnunk...Akárki kijöhet...
-Nem érdekel...-folytatta Bill. Oké...ha nem hát nem! Igaz is! Most kívánjuk egymást akkor most kell...Ekkor viszont lépteket hallottam.
-Bill jön valaki-mondtam de már késő volt. Tina és Tom...mi meg kétes pózban...Én Bill ölében ölelem őt, ő meg éppen tapizik és mindketten rendkívül összevissza hajviselettel voltunk...Na ezt már nem lehet kimagyarázni hogy nemtörtént semmi...mondjuk az a helyzet hogy történt is valami...szóval ciki. Billel egyikünk se mert szólni egy szót se. Tomék is csak álltak és bámultak.
-Ezt már nem magyarázzátok ki-csóválta a fejét Tina.Most mondjam azt a világ legcikibb dumáját hogy: Ez nem az aminek látszik? Max. délután mondhattam volna de ez most nem az a helyzet. Ez ultragáz...A fenébe! Én szóltam Billnek! Most már mindegy...
-Ez nem az aminek látszik!-mentegetőzött Bill.Khm...de jó hogy pont most gondoltam, hogy ezt nem kéne...
-Nem? Akkor mi?-kérdezte Tom.
-Na jó ez az...-sóhajtottam-de az előbb még tényleg nem az volt!!!!-mentegetőztem.
-Aha...persze!-gúnyolódott Tina. Közben én kicsusszantam Bill öléből, de a kezemet fogta.
-Figyeljetek...most tényleg smároltunk de csak most! Márminthogy ez az első volt. Szóval értitek...vagy nem?-kérdeztem.
-De persze értjük...-mondta Tom unottan-Bill töketlen ahhoz hogy lefektessen téged...-aztán elhúztak. Khm...ez övön aluli volt. Tátott szájjal ültünk Billel. Szegénykém...Ez most biztos megbánthatta...Nem is töketlen!!! Én elkezdtem simogatni a vállát. Úgy sajnáltam, szegény olyan kis szomorú volt emiatt a veszekedés miatt...Nem lehet azért olyan könnyű neki Tom elnyomása mellett érvényesülni...
-Figyelj...Szerintem nem is vagy töketlen...-mondtam neki.
-Hehh köszi-mondta Bill.
-Szeretsz?-kérdeztem. Bill hallgatott. Jó ég! Lehet, hogy csak kihasznált? Neem az nem lehet...de akkor miért nem felel?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése