A hét videója:

2009. szeptember 1., kedd

18.rész-kedd

Ma szeptember elseje van! Boldog 20. születésnapot Bill és Tom Kaulitznak!!!!!!!!!!!!!!
***************************************************************************

Mikor mentünk a folyosókon végig én komolyan meglepődtem. A többi diák (mondjuk nem éppen egy díszes társaság volt,khm... ribancok és stricik) olyan utálattal néztek mind a hatunkat hogy az eszméletlen. Mi meg csak jókedvűen vonoltunk végig, dumáltunk és nevetgéltünk. Szerintem egyébként mindannyian féltékenyek. Féltékenyek Billékre a sikerük miatt, és mostmeg már rám és Tinára is amiért velük lógunk. Ezzel persze az is hozzátartoznak, hogy pénzéhes libáknak tartanak, ami egyáltalán nem igaz. Én eddig is imádtam Billt és mondjuk ha nem lenne híres akkor is beleestem volna :D Na mindegy hagyjuk ezt a témát...
Bementünk mindannyian az osztályba. Natasha (kiderítettem Miss Picsát hívják így) és ribanc csapata már ott volt néhány "hűdemacsó" (hihetetlenül undorító) pasi körében. Az osztályba Georg és Gustav is velünk jött, mert ők külön osztályba járnak sajnos és így órákon nem lehetnek velünk, ezért szünetekben és még becsengetés előtt átjönnek ide hozzánk. Azért ez jó, nem? Mondjuk kár, hogy nem osztálytársak, de legalább egy suliba járunk :)
Mikor letelepedtünk a mi és Tomék padja köré Natasha hangosan felnyávogott.
-Jajj, gyertek lányok lúzerveszély, húzzunk innét!
-Höhh, a kis kurva hogy félti a mocskocs hátsóját! Fél hogy szét lesz rúgva!-mondta Gustav fennhangon. Erre mi elkezdtünk röhögni.Mikor az utolsó hülye is kilépett és még hallótávolságon belül voltak Georg:
-Érzitek azért mennyivel frissebb, és tisztább a levegő itt bennt? Nem is tudom mi történhetett hirtelen...-ezen is jót röhögtünk mert Natasha olyan sértődött arcal húzott el onnan, hogy öröm volt nézni. Tök jó volt, az egész terem a mienk volt, mert be valahogy senki nem jött. Hehh nekünk így csak jobb. Nem mi vagyunk kiközösítve hanem ők. Nem igaz? :D
Ezek után végig Natashán gúnyolódtunk és röhögtünk tök jó volt. (Hehh kis szemetek vagyunk, mi? :D) Aztán sajnos csöngettek és Georgnak és Gustavnak átkellett menniük az saját osztályukba. hozzánk meg a mi hülye osztálytársaink jöttek be. Hát mondjuk nem különösebben érdekelt minket. Megláttuk Natashát rögtön elfogott minket a röhögőgörcs mert eszünkbejutott, hogy pár perce még miket mondtunk róla. (Ja, és Bill irtó édes mikor nevet :D)
-Milyen óránk jön?-kérdeztem Billtől amikor leültünk már a helyünkre.
-Ööö...nem tudom, de várj mindjárt megnézem.-és előkotort egy órarendet. Megkereste az említett órarendjét és megnézte.
-Matek...-mondta keserűen.
-Jajj ne!-nyögtem fel én is. Nagyon nem volt kedvem matekhez. Szóval nem éppen jó hangulatban vártuk, hogy bejöjjön a tanár. Már 10 perc is eltelt az órából mikor bejött valaki akit nem ismertem. Bill megszólalt:
-Ez meg mit keres itt?
-Miért, ki ez?-kérdeztem.
-A tesit tanítja.-mondta Bill. Ekkro elkezdett beszélni az említett tanár, aki egyébként 2m magas volt és nagyon izmosnak tűnt, szóval olyan akitől nem szívesen kapnék pofont...Beszélt, de én tökre nem figyeltem.Csak az utolsó mondatát fogtam fel .(ugyanis fontos dolgom volt. Billt kellett figyelnem aki irtó édes volt ahogy csak úgy bámult ki a fejéből :D)
-...Szóval most mindenki összeszedi a testnevelésholmiját, és lejön a tornaterembe. 10 percet kaptok.-és elment. Khm...jól hallottam? Tesi lesz most?Na neeeeeee!!!!! Ez még viccnek is rossz volt. Billen se láttam, hogy különösképpen lelkesedett volna ezért a hírért. Tom és Tina viszont valamiért nagyon örült. Siettek is gyorsan az említett teremhez, minket meg se várva.Mentünk Billel a többiek után, de az egyik kanyarnál Bill másfelé fordult be. Természetesen őt követtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése