A hét videója:

2009. szeptember 16., szerda

47.rész-vasárnap,hétfő

-Ja egyébként hívtak a suliból. Helyreállították a kárt úgyhogy holnap már megint kell mennetek.-mondta anyu.
-Köszi anyu a remek híreket!-mondtam gúnyosan.Király! Elvesztettem Billmacsekot és erre holnap még suliba is kell mennem. Áhh fel lehet ezt fogni ép ésszel? Szerintem nem...
-Jó én csak szóltam.-mondta anyu.
-Mit csináljunk ma?-kérdezte Bill.
-Nem tudom.-mondtam.-Szeretnék pihenni.
-Egyedül szeretnél lenni?-kérdezte Bill.
-Hát ha nem haragszol...-mondtam óvatosan. Tényleg jó lenne Billel lenni, de ma inkább egyedül gyászolnám Billmacsekot.Holnap már ugysem tudom nyugodtan...
-Rendben.Nem haragszom megértem ha szeretnéd kicsit nyugodtan gyászolni Billmacsekot.-és egy puszit nyomott a homlokomra.-Én hazamegyek, de ha bármi bajod van csak hívj és jövök is át hozzád. Ok?-kérdezte.
-Köszi.-mondtam neki bociszemekkel.Billel csendesen megettük a reggelinket. Közben végig azon járt az agyam vajon tényleg nem haragszik-e...
-Akkor én megyek.-állt fel Bill.
-Okés kikísérlek.-mondtam és felpattantam az asztaltól. Kinyitottam az ajtót.-Akkor holnap találkozunk.-mondtam.
-Bizony!-mosolygott Bill-És tényleg ha bajod van hívj fel nyugodtan.És ne búslakodj.
-Oké-mondtam szomorkásan.
-Szija!-mondta és megcsókolt. Áhh...ettől még mindig szinte hogy is mondjamúgy felpörgök vagy nem is tudom. Szóval forróság árad szét bennem, az a jó érzés és áhh...nem is tudom elmondani. Jó és kész! Bill igazán jól csókol. Bár szerintem ebben senki sem kételkedett:D
-Szija!-integettem neki aztán bementem.
-Ma nem együtt leesztek?-kérdezte anyu.
-Nem...ma nem.-mondtam és felmentem a szobámba...
***
-Vera fel kéne kelned!-hhhh....ez anyu hangja volt. Reggel van. A tegnap nap úgy elment hogy észre se vettem. Semmit nem is csináltam csak feküdtem és gondolkodtam. De ez most számomra egy kicsit lehangoló hogy suliba kell menni. Na mindegy ezt is túlélem valahogy...Álmosan kikászálódtam az ágyból, és elindultam le reggelizni. Leültem az asztalhoz de valami azonnal feltűnt. Hol van Tina?
-Tina?-kérdeztem kómásan miközben elkezdtem szürcsölni a kávémat.
-Ja! Tina!-mondta anyu-Hát Tina átment Tomhoz suli előtt Tomhoz-suli előtt Tomhoz? Minek? A suliban úgyis egész nap együtt lesznek. Nem?-De azt üzente hogy mondjam meg neked hogy Tom mondta hogy Bill azt üzeni, hogy ma nem mennek suliba mert váratlanul interjúra hívták őket.-Na ez nekem így korán reggel enyhén szólva sok volt. Ki mondta kinek és mit üzent neki?
-Mi van?-kérdeztem lassan és tagoltan.
-Szóval...-kezdett bele anyu már lassan és tagoltan az elbeszélésbe.-Tina azt mondta hogy azt üzeni hogy Tom mondta hogy Bill azt üzeni neked hogy ma nem megy suliba mert interjúra kell menniük.-Na most már felfogtam a lényeget. Bill nem jön interjú miatt suliba. Világos. Ez azt jelenti...
-Köszi anyu!-mondtam. Felpattantam az asztaltól és beszaladtam a szobámba. Gyors kikaptam valami ruhát és felvettem. Majd a hajam és a sminkem is megcsináltam 2 perc alatt!!! Felkaptam a táskám, lerohantam az emeleten.
-Sziasztok léptem!-köszöntem miközben kirohantam, de mire anyu szóhozjutthatott volna már rég rohantam át a szembenlévő házhoz, Billékhez. Odaértem a kapuhoz, és csöngettem egymás után vagy 5x. Bill jött ki.
-Szia!!!-köszönt vidáman és kinyitotta a kaput.
-Szija!-köszöntem és is és rögtön a nyakábaugrottam.
-Gyere be!-mondta Bill vidáman mikor elengedtük egymást az ölelésből. Besétáltunk. Tom és Tina az asztalnál ültek. Tom éppen a képét tömte (reggelizett XD) de közben teli szájjal (jól nevelt gyíerek!:D) dumált, Tina meg vele szembe röhögött rajta. Bementünk és Bill is leült a tányérjához Tom mellé és elkezdett enni. Én leültem vele szembe.
-És milyen interjúra mentek ma?-kérdeztem.
-Hát olyan izé na tudod!-ez a felettébb értelmes mondat Tom száját hagyta el, de még ő is elkezdett rajta nevetni nem hogy mi!:D
-Jaaaaaaaaaaa hát ha OLYAN izé akkor már tudom!XD-mondtam nevetve amivel azt értem el hogy Bill még jobban röhögött és majdnem megfulladt.
-Na egyébként arra gondoltunk Billel-mondta Tom mikor mindenki megnyugodott, és a szája sem volt már teli-hogy eljöhetnétek velünk. Bemutatnánk titeket a nagyvilágnak.-mondta Tom.Hű...hát nem is tudom erre mit mondjak...Tényleg számíthattam erre, elvégre hírességek, és sokáig nem titkolózhatnak, de kicsit korai még nem?Ránéztem Tinára. Ő is eléggé meglepett arcot vágott.
-Jó figyeljetek ez csak egy ötlet volt nem muszály beleegyeznetek.-mondta Bill.
-De, de igen!Tényleg jó ötlet.-mondta Tina-inkább így hozzák nyilvánosságra minthogy pletykalapok kezdjenek hülyeségeket írni rólatok.-mondta. Hmm...ebben tényleg volt valami.
-Akkor ok?-kérdezte Tom vidáman.-Tinával egymásravigyorogtunk, majd bólintottunk.
-Akkor ok!-mondtuk egyszerre.
-Király!-mondták Billék is egyszerre és adtak egymásnak egy ötöst. Tök édesek voltak. Persze Bill édesebb ^^ Szóval most újságban fogunk szerepelni? Ez annnnnnnyira nem is tudom furcsa meg jó is meg nem is tudom. Király! Bill Kaulitzné leszek XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése