A hét videója:

2009. szeptember 9., szerda

41.rész-péntek

Reggel anyu ébresztett.
-Mennyi az idő?-kérdeztem.
-9 óra.
-Akkor minek keljek fel?-morogtam álmosan.
-Azért mert kikíséritek Henriket a vasúthoz.
-Király...-mondtam. 5 percet még ébredeztem majd felkeltem. Felöltöztem smink hajbelövés ilyesmi aztán lementem reggelizni. Tina hasonló aktivitással reggelizett...
-Jé, visszatetted a piercinget?-kérdezte Henrik.
-Aha...-mondtam. Nem sokat ettem. Csak egy fél pirítóst és almát. 15 perc múlva indultunk is. Rá tudtuk venni szerencsére Henriket hogy menjen a kocsoban TH így egész jó kedvű voltam. És igazából kicsit érdekelt is milyen lehet ez a Nikki meg a lánya akiről megtudtam hogy Susanenak hívják.
-Beszéltél tegnap Tommal?-kérdeztem Tinát.
-Áááá dehogy egész nap nem együtt voltunk-mondta Tina.
-jajj nem úgy! Engem tegnap felhívott Bill. hogy ma lesz Gustavnak valamilyen király bulija és hogy megyek-e.
-Ja tényleg!Majdnem elfelejtettem. Persze, hogy hívott.
-Ja jó.
-Milyen buli?-érdeklődött Henrik.
-Ja este lesz de majd mondom anyunak is hogy mennénk.-mondtam.
-Jaaaa...biztos elenged.-mondta. A vasúthoz hamar kiértünk és vártuk hogy bejöjjön a Stuttgarti vonat, mert ők onnan jöttek.
És jöttek. Nikki egy olyan normálisnak tűnő, feketehajú vékony, magas, 35 körüli nő volt. A lánya Susane pedig olyan "pinklady" volt. Na mindegy hátha normális...Gondoltam.
-Sziasztok!-köszöntek.
-Sziasztok!-köszöntünk.
-Hát akkor bemutatnálak titeket egymásnak. Lányok ő itt Nikki és Susane. Ők pedig itt a neveltlányaim-neveltlányai? ez kicsit idegen nekem...-Tina és Vera.Kezetfogtunk, meg minden. Aztán elindultunk a kocsihoz. Henrik és Nikki jó közben beszélgettek mi meg kussoltunk. Jóhogy, elvégre hulla fáradtak voltunk. Ez a csaj nem valami bőbeszédű és nem is barátságos...
A kocsiban kicsit elkezdett velünk "ismerkedni".Pár kérdés felelés után jött:
-Te emós vagy?-utálom ezt a szót. Nincs emós meg imós. Emo van meg imo van...
-Ja.-mondtam.
-Akkor szereted a TH-t?-ez miért kapcsolódik össze?
-Igen...Te?
-nem utálom...az énekes tutire buzi. - Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaztakúúúúúúúúúúúúúrva!!!!!!!!!!!!!! ezt nekem?! Alapesetben is kikértem magamnak és felháborodtam rajta, de most hogy Bill a pasim erre még harapósabb lettem.
-Nos képzeld el kicsi szívem. Bill Kaulitz nem buzi. Bizonyítani is tudom. Hogyan? Képzeld el! Ő A PASIM!!!
-Jah persze! Én meg madár vagyok!-gúnyolódott.
-Az valoszínű! (hülye picsa)
-Hé-hé! Mifolyik ott hátul?-kérdezte Henrik.
-Mindjárt vér fog ha nem állítja le magát ez itt mellettem!-mondtam.
-Susy már megint mit csináltál?-kérdezte Nikki.
-Ez egy hazudós kis kurva!-nyávogott.
-Hé!-Henrik.
-Kabbe!-én.
-Ribanc-Tina.
-Miért lenne hazudós? Fogd vissza a nyelved!-Nikki.
-Ez a hülye azt mondja azzal a buzeráns Bill Kaulitzal az énekessel jár.
-Hát képzeld, tényleg vele jár! Én láttam is! És tudom is!-mondta Henrik.Erre a csaj se tudott mit mondani. Na mindegy. Hosszú nap lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése