A hét videója:

2009. szeptember 2., szerda

26.rész-szerda

Bementem a házba, és feloltottam a villanyt. Tina a kanapén aludt, de felriadt a fényre.


-Végre itt vagy!-rohant oda hozzám, és a nyakamba borult.-Hol voltál? Úgy aggódtam! Figyelj gondolkodtam, tényleg szemét voltam, kérlek ne haragudj.-hadarta könnyes szemekkel. Hmm...most úgy tűnik észhez tért, és tényleg aggódott. Akkor megbocsájthatok neki, elvégre olyan jó kedvem van.


-Jól van. Nem haragszom...-mosolyogtam rá, erre ismét megölelt. Végre úgy éreztem mint régen. Nem! Ez most még a régnél is sokkal jobb volt :) -Anyuék nincsenek még itthon?


-Nem...telefonált azt mondta nem tudtak hazaindulni, mert lerobbant a kocsi.Szóval majd csak holnap vagyhát már ma érnek haza.


-Huhh...szerencsém.Mennyi az idő?


-Hajnali fél három van...Na, de gyere ülj le, ne állj itt gipszelt lábbal.-mondta és odasegített a kanapéhoz, és leültünk.-Figyelj, de most tényleg...hol voltál?


-Hát őőőő...-most mondjak el mindent? Hát azt kéne...de annyira fáradt vagyok...


-Nem lehetne holnap? Olyan álmos vagyok...-mondtam.


-Jó de persze.Csak azt mond meg kié ez a csini pulcsi, mert rajtad még ezt nem láttam-mondta vigyorogva.


-Hát ez Billé-mondtam fülig érő szájjal.


-Áhááá...értem-mosolygott Tina.-Akkor jóéjt.-mondta és felment.Pár percig csak ültem és merengtem a mai történteken, vagyhát a tegnapi majd én is felmentem, és lefeküdtem aludni.


***


-Vera!-ez Tina hangja volt.Már reggel volt, mert világos volt. Jó kedvem volt, mert eszembe jutott mennyi minden szép dolog történt tegnap és ma éjszaka és ez energiabombaként hatott rám.


-Jó reggelt-mondtam Tinának mosolyogva.


-Jó reggelt?! Jól hallok? Mi történt tegnap, hogy te így ébredsz fel?-kérdezte nevetve. Erre én is elnevettem magamat.


-Hjajj Tina...Én olyan boldog vagyok!-sóhajtottam.


-Meséljé már, mer én itt kapok agyvérzést a kíváncsíságtól!-mondta vidáman és felpattant mellém az ágyba.


-Hát ugye tegnap megsértődtem és kimentem elszívni egy szál cigit, de megláttam Billt, és gondoltam átmegyek hozzá. Odamentem és hátul a kertjükben leültünk. Aztán beszélgettünk énekelt nekem, végig átölelt! És én meg hozzábújtam.És...-gondolkodtam mivel folytassam, mármint mi történt ez után azon gondolkodtam.


-És??????????


-És elaludtunk. Mikor felébredtem akkor valahogy az ölében ébredtem fel...aztán meg hazakísért.Ennyi.


-Ennyi?!Hát ez nem semmi! Akkor most jártok?-kérdezte Tina.


-Hát szerintem nem...vagy hát...én nem tudom! Olyan érzésem volt, hogy Billnek nem vagyok közömbös meg minden...-Tina közbevágott.


-Figyelj, abból amit elmondtál az jön le nekem hogy Bill odáig van érted!-mondta Tina.


-Hát nekem is..csak annyira kis félénk, vagy nem tudom. Meg persze én se merek kezdeni mert akkor az olyan lenne, mintha nyomulnék. Érted?


-Persze, hogy értem!


-Akkor jó.-mondtam.


-Te, egyébként azért jöttem mert anyuék nemsokára hazaérnek és fel kéne kelned.


-Ja, oké-mondtam.


-És még valami...-Tina titokzatosan vigyorgott.


-Mi?-kérdeztem türelmetlenül.


-Hát Bill itt volt és érdeklődött felőled...


-És ezt csak most és így mondod?!


-Hát ja.-mondta Tina fülig érő szájjal.


-És mit mondtál? Mit mondott?-kérdeztem türelmetlenül, de iszonyat boldog voltam. Bill itt volt! Miattam! De lehet hogy valami "fontosat" akart volna mondani.(mondjuk amit Bill akar mondani az mindig fontos de mindegy ebbe ne menjünk most bele...)


-Hát kérdezte mi van veled, hogy vagy én meg mondtam hogy még nem raboltak el az UFO-k-erre elnevette magát.


-Ne szivass már! Tényleg ezt mondtad?-kérdeztem kicsit letörten.


-Jajj, nem dehogy te kis hülye! Na azt mondtam jobban vagy már, de még pihensz meg alszol mert kimerítő napod volt.


-És erre ő?????


-Hát mondta, hogy oké és akkor majd keresni fog, meg mondjam meg hogy keresett, és jobbulást kíván.


-Ennyi?-kérdeztem.


-Hát ja...-mondta. Na hát ez is nagyszerű!!! Idejött már reggel és engem keresett!!! Annyira jófej! Egyszerűen imádom ezt a pasit! :D


-Hát akkor le kéne mennem reggelizni, öltözni meg ilynek...-állaptottam meg.


-Mondjuk kéne...-mondta Tina.-Segítsek?


-Megköszönném.-most nem részletezem azt a szerencsétlenkedést, amivel lemásztam az ágyról, de szörnyű volt! A lábam rosszabbul volt mint tegnap. Reggeliztem, felöltöztem meg szóval emberi külsőt öltöttem =hátha átugrik Bill) és visszamentem lefeküdni a szobámba. Az orvos szerint pihennem kell így egész nap ágyban kell maradnom. Azért jó, nem? Ja, és egyébként Bill pulcsijamég mindig nálam volt. Szóval egyszer muszály lesz még átjönnie érte valamikor :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése