A hét videója:

2009. szeptember 21., hétfő

48.rész-hétfő

1000 bocs hogy ilyen rég nem tettem föl részt, de mostanában nagyon sok a dolgom és nem lesz ritka hogy hetente sajnos csak 1-2 részt tudok írni. Ez nem azt jelenti, hogy meguntam a történetet és befejezem csak egyszerűen nincs túl sok időm. És bocs hogy most ilyen rövidke részt hoztam de remélem jó lett :)
_____________________________

Csöngött egy telefon. Billé volt az. Felvette.
-Igen?-kérdezte.
-
-Oké.
-
-Hát mindjárt.
-
-Rendi.Sietünk.
-
-Ok. Csá!
-Ki volt az?-kérdeztem.
-David, a menedzserünk.-mondta Bill-azt mondta siessünk. Nos részemről én készen vagyok.-mondta.
-Én is.-felelte Tom.
-Már hívtam taxit szerintem percek kérdése és itt van.-mondta Bill, de amint ez a mondat elhagyta a száját már csöngettek is.-Na, mit mondtam? Ez a taxis lesz, gyertek.-mondta és megindultunk kifelé. Na most nem mondom hogy nem paráztam, mert az nem lenne igaz. Tehát rohadtul paráztam, mert ez így kicsit sok. Most erre az interjú tökömtudjamire kell menni, és én!!!!hangsúlyozom ÉN!!!!!!!!!!!!! leszek ott valami szenzáció?...Kicsit sok.Bill kinyitotta az ajtót és ott volt a taxisofőr. Na de ki????? Az a rendkívül jófej pasas akivel akkor jöttem, amikor ideköltöztünk! Ő volt aki szabadon szállította az én drága Billmacsekomat...Na és persze szabadon rágyújthattam mellette :D
-Szia!-köszönt nagyon vidáman rám. Nem beszéltem róla olyan sokat...Egy olyan 25 év körüli feketehajú, sovány, középmagas srác volt és mint mondtam nagyon értelmes teremtés volt :D
-Szia!!!-köszöntem rá vidáman.
-Hát te ilyen híres társaságban?-kérdezte.
-Hát öhm...-most erre mit mondjak? Na ja! Amikor még jöttünk akkor még csak TH-fan voltam (ezt ő is tudta mert mondtam a kocsiban) most meg Bill barátnője...meredek...--Tudod Bill az én párom és megyünk most ilyen interjúra.-mondtam. Na a többiek! Róluk se dumáltam még. Tina értetlen arcot vágott, hogy honnan ismerhetem én ezt a fickót. Tom is csodálkozott. Bill meg...Bill olyan nem is tudom...amikor meghallotta hogy "Tudod Bill az én párom..." mondatrészt rögtön szélesen elvigyorodott. Na mindegy...
-Jaaaaaaaaaaa...Vagy úúúúgy! Értem!-mondta vigyorogva.-Hát akkor gratulálok nektek!:D
-Köszi-nevettem.
-Akkor szerintem induljunk is.-mondta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése