A hét videója:

2009. október 16., péntek

50.rész-hétfő

Már vagy 20 perce ültünka forgalmidugó kellős közepén. A kocsiban már nagyon feszültek voltunk.
-Most kéne ott lennünk!-csattant föl Tom.
-Tudom!-felelteBill.
-Tudod? És? Én telepedtem talán le a fürdőszobában vagy 1 órára?
-Mi? Tán én tehetek erről?
-Hát...-kezdett bele Tom, de én közbevágtam. Nem fogom hagyni hogy Billt hibáztassa!
-Na ácsi!-fordultam hátra.-Amikor én átértem hozzátok MINDKETTEN reggeliztetek, vagyis tök egyszerre csináltátok ugyanazt, és fejeztétek be ugyanazt.Vagyis? Egyikőtöket sem kéne hibáztatni, vagy legközelebb hamarabb kell felkelnetek.
-Öhm...-mondta Bill és Tom egyszerre.Ekkor Bill telója csöngött.
-Off...ez David lesz.-mondta kétségbeesetten, és tanácstalanul szorongatta a csörgő telefont.
-Vedd már fel!-mondta Tom.
-És mit mondjak?-kérdezte kétségbeesetten.
-Hát mit tom én!-kiabált Tom.
-Oké-oké.-Mondta Bill és felvette.
-Igen?
-.................(a beszélgetésnek ennek a részét nem hallottam)
-Hát öhm itt ülünk egy dugó kellős közepén...
-.................
-De én nem tehetek róla!!!
-................
-Jó, és akkor mit csináljak?
-................
-De azt nem lehet!!!
-................
-És akkor mikor lesz megtartva az interjú?
-...............
-Oké.
-..............
-Ok. Szia, és télleg bocsi.
-.............
-Na?-kérdezteTom.-Nagyon kiakadt? Mit mondott?
-Délután.
-Huhh mázli.
-Ja. Jobban is kiakadhatott volna.-hmm...kezdtem márremélni, hogy mégsem lesz interjú izéke de mégis. Ez nem jó. Lehet hogy beszélnem kéne Billel, hogy én ezt nem akarom...De biztos mérges lenne....Áhh mindegy. Délutánig még bármi történhet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése