A hét videója:

2009. szeptember 7., hétfő

36.rész-csütörtök

-Egyébként ti hova mentek?-kérdezte Bill Tomékat.

-Haza, mert sétálni voltunk.És ti?

-Moziba. Nem jöttök velünk?-kérdezte Bill.

-Tina?-nézett Tom a nővéremre.

-Hát ha nem zavarunk akkor menjünk :D

-Ti? Dehogy zavartok!-mondtam.Tök jó ilyen hamar kibékültünk. Nem is gondoltam volna. Elindultunk együtt 4esben a buszmegálló felé. Én Bill kezét fogtam mellettem Tina jött aki Tom kezét fogta.

-Már kérdezni azartam, mi ez a cucc rajtad Vera?-kérdezte Tina.

-Ööö...-Billel összenevettünk.-Hát Bill ragaszkodott hozzá, hogy kiválaszthassa mit vegyek föl. És ezt találta.

-Hát Billnek mindigis remek "kincskereső" érzéke volt.-nevetett Tom.

-Kösz Tom-vigyorgott Bill-Volt kitől tanulnom.

-Hát igen...jó nevelésben nőtt fel mellettem.-húzta ki magát Tom. Ez tök jó. Mint már 1000x leírtam iszonyat jól éreztem magamat. Végre teljes az álmom.



Megérkeztünk a buszmegállóba és szinte azonnal jött is a busz. Nagyon nagyon teli volt, ugyhogy épphogy fel tudtuk magunkat paszírozni. Eléggé össze voltunk nyomorodva. Mentünk pár megállónyit, és egyszercsak egy kurvanagyot fékezett a busz. Mivel még elég gyenge a lábam ezt nem bírtam. Tina kicsit nekem lökődött és több se kellett egyenesen ráestem Billre. Bill hanyatt esett én meg rá. Ott feküdtünk konkrétan a busz kellős közepén.

-Fel kéne kellnünk.-mondtam mert az egész busz minket bámult. De váratlanul Bill inkább átkarolta szabad kezével a hátam és közelebbrántott magához, majd megcsókolt. Ez azért nem volt semmi. Eltaknyoltunk a buszon erre a tömeg kellős közepén magáraránt és elkezdünk smárolni. Annnnnnyira kirááááááály!!!!^^Komolyan ha valaki egy hete ezt mondta volna, hogy ezek fognak velem történni akkor kiröhögtem volna. És most!
Abbahagytuk a csókolózást és nagy nehezen felálltunk.Most ez volt a jelenet az én szemszögemből. De el lehetne képzelni ezt azoknak az átlag 80 éves idős nénik szemszögéből akik a buszon voltak körölöttünk. Igen, Tomon és Tinán kívül az átlag életkor a 80-at üthette. Felszáll négy "huligán" (hát az ő szemükben biztos azok voltunk) elvágódik az egyik csajnak tűnő egyed (sajnos Billt a nénik csajnak nézhették, de én még a gondolatot is kikérem magamnak) és egy másik kihívóan öltözködő huligán csaj ráesik majd nemhogy felállnának, még elkezdenek smárolni is!!! Ez így milyen lehet már? Billel többek között ezért nevettük el magunkat amikor felálltunk. Ja és szerencsétlen nővéremékről se szeretnék megfeletkezni. Az a pofa amit Tommal vágtak...! Megért volna egy fotót XD
Szerencsére megállt a busz a megállóban, és nekünk pont itt kellett leszállnunk. Épp a pláza előtt tett le a busz. Bementünk. Ekkor még nem is sejthettük mennyi meglepetést fog tartogatni ez a pláza...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése