A hét videója:

2009. szeptember 4., péntek

27.rész-szerda

Éppen elaludtam volna mikor meghallottam, hogy valaki csöngetett.Na most anyu vagy Bill, Bill vagy anyu? :D Tökre izgultam, hogy ki jöhetett vajon, aztán meghallottam anyu hangját. Szóval megérkezett. Ennek azért örülök. Bár most mesélhetem el részletesen az orvosnál történteket meg a balesetet de hát ez van. Túl fogom élni :)
Bejött anyu, pontosabban berontott.:D
-Jajj, Vera! Hát hogy vagy? Mi van veled? Meséljél már...
-Szia Anyu! Már jobban vagyok csak pihennem kell...-feleltem és bíztató mosolyt küldtem felé.
-Jól van, helyes! De mond már el mi történt!!!-Részletesen elmeséltem mi történt, főleg azokat a részeket ragoztam nagyon ahol Bill megmentett és hogy a srácok (leginkább Bill) mennyit segítettek nekem.
-Ez tényleg szép volt Billtől-mondta anyu.-Örülök hogy már jól vagy.-Aztán kicsit mesélt az utazásukról. Valahova vidékre kellett mennijük Henrikkel, és valahol a világ vége után 2 sarokkal lerobbantak éjszaka és ezért nem tudtak jönni. Szóval nem volt semmi az se. Aztán kiment. Épp már megint aludtam volna el, és ekkor megcsörrent a telefonom. Ki a fene lehet ez? Családon kívül más nem tudja a számom és még ők se szoktak felhívni...Biztos téves szám az...Na mindegy felveszem hátha éppen valaki azt akarja közölni velem, hogy szeretne megajándékozni 100000000 euróval.:D
-Igen?-szóltam bele.
-Öhm...Szia Vera!-szólt bele bizonytalanul egy hang ami nagyon nagyon Billes volt...
-Szia...Bill?-köszöntem de ez inkább kérdés volt.
-Igen én vagyok-nevetett Bill.-Csak azért hívlak hogy hogy vagy?
-Ja köszi megvagyok.
-Nagyon fáj még a lábad?
-Hát ma nem nagyon erőltetem, de a gyógyszerek miatt nem igazán érzek fájdalmat.
-Huhh ennek örülök.
-Kérdezhetnék valamit?
-Persze! De egyébként most is kérdeztél :D-nevetett.
-Honnan tudod a számom?-részemről én nem emlékszem hogy megadtam volna...
-Reggel voltam nálatok csak még aludtál, és Tinát kérdeztem mi van veled, és elkértem a számod.Nem emlíette?
-Hát de mondta, csak azt nem hogy megadta a számomat neked. Na persze nem mintha baj lenne csak nem mondta-nevettem.
-Ja értem-nevetett Bill.-És most mit csinálsz egyébként?
-Hát unatkozok leginkább-nevettem.
-Akkor nem zavarnék ha átmennék hozzád?
-Te? Zavarni? Soha!-Upsz, ez most csak úgy kicsúszott a számon...-Mármint hogy úgy értem, gyere nyugodtan.-Erre Bill nevetett (már megint...Milyen jó kedvünk van nekünk mindig :D)
-Oké, akkor mindjárt vagyok.
-Oké, szia!
-Szia!-Na gyerekek...Bill Kaulitz felhívott! BILL KAULITZ MEGLÁTOGAT ENGEM!!!! Mázlista vagyok vagy mázlista vagyok? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése