A hét videója:

2009. szeptember 10., csütörtök

43.rész-péntek, szombat

A ház előtt két taxi állt.
-Minek kettő?-kérdeztem Billt.
-Azért mert mi alapból 4en vagyunk és a sofőrt beleszámolva 5 személyes kocsi kéne. Ezért inkább hívtunk kettőt.
-Jaaaaaaaaa értettem.-mondtam. Két fekete nem éppen rossz kocsi volt. Bill elindult az egyik felé. Vele mentem én is.
Jajj, annyira tökre izgulok. 16 éves vagyok de soha semmilyen buliba nem mentem még. Jó itt valszi nem leszünk sokan csak Georg (meg gondolom Victoria) Gustav (tudtommal nincs barátnője, de mit lehet tudni...Georg is meglepett minket) és persze mi 4en. De akkor is! Már nem úgy gondolkodok hogy "fúha a TH tagjaival fogok együtt lenni áhh behalok" persze ez is átfut rajtam, de inkább az forog a fejemben, hogy a pasimmal (első bojfrendem :D, eddigi életemben!!!És már mióta belevoltam zúgva) a tesómmal és pasijával, aki a barátom, és Georgal aki szintén a barátom, és Gustavval aki szintén a barátom. Ez annnnnnnnyira jó!Már tökre várom, hogy odaérjünk Gustavékhoz.
Beszálltunk a kocsiba hátra. A kocsi elindult. Én a fejemet ráhajtottam Bill vállára behunytam a szememet és pihentem kicsit. Elvégre hosszú lesz az éjszaka...Egyébként Bill irtóra nagyon jól nézett ki (mondjuk ő mindig irtóra nagyon jól néz ki de most különösképpen) bőrkabát volt rajta, nagyon menő ilyen farmer ami néhol meg van szaggatva, de nagyon jó, és egy ilyen fekete póló amin egy nagy vörös halálfej van. Meg persze rajta is vannak ékszerek, a haja is jól áll, és a sminkje tökéletes. Hát igen...Ő az ÉN Bill Kaulitzom!:)
Nemsoká meg is érkeztünk. Egy nagyon szép ház előtt álltunk meg. Kicsit hasonló volt a mienkéhez. Georg Hummerja már a ház előtt állt ebből következtetek arra, hogy ő(k) már itt van(nak). Kiszálltunk. Bill fizetett, majd ment csöngetni. Tomék is mellénk álltak. Ilyen távnyitásos kapu volt, ezért csak azt vettem észre, hogy kinyílt. Ez tök tuti :D
Bementünk. Bill kinyitotta az ajtót és beléptünk. Hát belülről is hasonlított a mienkhez szóval tök jó volt. De most nem kezdenék bele valami "táj"leíró elbeszélésbe mert az irtó uncsi lenne. Mindenki képzelje el valahogyan.
-Sziasztok!-köszönt Gustav.-Gyertek be.-mármint szerintem a nappalira gondolt, mert onnan hallottunk hangokat.
-Szia!-köszöntünk.
Gyors levettük a cipőinket és mentünk is be.
-Sziasztok!-köszönt Georg, Victoria, és egy idegen lány. Szóval Gustavnak is van barátnője!!! Ez tök jó :D Mint egy nagy család :D
-Akkor bemutatnám nektek Melanit.A barátnőmet.-mondta Gustav.
-Sziasztok!-nyújtott kezet a lány. Nagyon kedvesnek látszott olyan kis félénknek tűnt így első ránézésre, de aranyos. Bemutatkoztunk mindannyian majd leültünk mi is. Ment a zene meg volt kaja is :D
-Nézünk dvd-t?-kérdezte Tom.
-Aha csak titeket vártunk.-mondta Georg.
-Mit nézzünk?-kérdezte Gustav. Felsorolt jó sok filmet. Végül az Amerikai Pitét néztük meg. Tök jó volt. Aztán mivel valami buli félén vagyunk lett zene, diszkófény.
-Táncolunk?-kérdezte Bill.
-Aha...-mondtam. Hát táncoltunk is jó sokat meg hát ittunk is azért tisztességgel. Utána mikor mindenki elfáradt dumálgattunk meg röhögcséltünk. Olyan hajnal 3körül ki is dőlt a banda. Kaptunk szobát külön Billel (meg hát mindenki kapott külön szobát ahol alhatott)
-Átöltözök.-mondtam. Gyors átöltöztem a szobában majd Bill is, és kidőltünk az ágyon.
***
Már reggel lehetett. Felébredtem. Hová lett Bill? Nincs itt mellettem. Ez furcsa. Áhh, biztos lement reggelizni...Gondoltam bemegyek a fürdőszobába felöltözni meg sminkelni. Fogtam a ruháimat és elindultam. Benyitottam és...Noshát pont ott volt előttem ugye a zuhanyzó rész is egy 10 lépésnyire. Ilyen tejüveg volt ott szóval mintahogyan az egy zuhanyzótól elvárható nem lehetett belátni. Illetve mégis. Szóval Bill állt nekem háttal és én csak a gyönyörű fekete haját láttam amint a meztelen hátára hull. jajj olyan gyönyörű volt. Én csak a úgy a válláig láttam a hátát de akkor is. Úgy gondoltam, hogy zuhanyzik, szóval nem kéne megijesztenem ilyenkor had legyen egyedül. megfordultam és mentem volna ki. Már éppen nyúltam volna a kilincsért, de ekkor egy vizes kéz megragadta a csuklómat és berántott a zuhanyzóba.
-Bill!-siktottam.
-Mi az?-kérdezte vigyorogva.
-Én...Te...izé...-dadogtam.Fuh hát el lehet képzelni milyen cikisen éreztem magamat. És akkor ő most zuhanyzik és az emberek nem ruhástul szokták ezt csinálni nem? Bár erről csak a felsőteste tanúskodott mert lejjebb nem néztem. Már csurom víz voltam. Bill nagyon közel volt hozzám és irtó édesen vigyorgott rám, de én most nem tudom mit akar...
-Megnyugodhatsz.-mondta és a még mindig fogott kezemet a combjához rántotta.
-Mi?!-azonnal odanéztem. Hiszen Bill csk fürdőnaciban van! Mármint ilyen fekete térdig érő naciban volt, hát olyan amilyenben a fiúkat látni a tengerparton.
Bill elnevette magát. Hát mondjuk biztos érdekes fejet vághattam de mindegy most azért egy kicsit megnyugodtam. A víz kellemesen fojt végig rajtunk. Bill hirtelen megcsókolt és egyre vadabban csókolóztunk. Majd a keze a derekamra csúszott és onnan a topomhoz. És a topomat elkezdte felhúzni, szép lassan de nem ellenkeztem. Viszont a varázslatnak végeszakadt mert kopogtak.
-Bill már egy órája fürdesz gyere már ki!-ez Georg kómás hangja volt. Azon kaptuk magunkat hogy igencsak ki kéne másznunk, de én nagyon vizes voltam. Szerencsére volt ott még törcsi abban megtörölköztem és gyorsan kimentem a ruháimmal át a szobánkba. Ott felöltöztem bár a hajam vizes volt. 5 perc múlva Bill is bejött felöltözve.
-Nem megyünk haza?-kérdezte Bill.
-De kéne.-mondtam.Hagytunk egy üzenetet Gustavnak h neharagudjon hogy elmentünk, csak fontos dolgunk akadt, és hogy jó volt az este. Majd Bill taxit hívott és leléptünk. Gyorsan elküldött egy sms-t valakinek de akkor már jött a taxi. Végig csöndben voltunk. Vlt min gondolkodnunk...Hamar haza is értünk, de én nem hozzánk, hanem Billék házához mentem Billel. Bementünk.
-Nincs ithhon senki még jódarabig...-mondta sejtelmes mosollyal.-Gyere fel!-mondta és megragadta a kezemet és felhúzott az emeletre. Bementünk a szobájába és kulcsrazárta az ajtót. Leültem az ágyra Bill jött felém szép lassan. Lehajolt és megcsókolt majd szép lassan rámmászott. Ugyanaz történt mint Gustavéknál a zuhanyzóban, de most senki nem kopogott be ígyhát...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése