A hét videója:

2009. szeptember 1., kedd

19.rész-kedd

Ma szeptember elseje van! Boldog 20. születésnapot Bill és Tom Kaulitznak!!!!!!!!!!!!!!
***************************************************************************


Követtem Billt. Úgy láttam ugyanoda tartunk éppen, ahol tegnap bioszról lógtunk. Háhh ez tök jó...Megint kettesben leszek 1 egész órát Billel.:D
Ki is értünk a kis udvarra és elfoglaltuk "törzshelyünket". Most éppen volt nálam cigi így én vettem elő hamarabb.
-Rágyújtasz?-nyújtottam Bill felé a dobozt.
-Aha, köszi. -mondta. Kivett egy szálat és meggyújtotta. Így ültünk ott édeskettesben :D Pont megszólalt volna Bill (biztos fontosat mondott volna) mikor megszólalt egy csengő. De folyamatosan szólt. Bill ijedten felpattant.
-Ez tűzriadó!!!-mondta ijedten-Gyere gyorsan.-kézen fogott, és úgy vonszolt maga után. Rohantunk végig a folyosón, már minden teli volt füsttel. Az osztályokból jöttek ki a diákok és a tanárok, de akkora fejetlenség volt, hogy mindenki rohant. Szóval mi is rohantunk Billel. Viszont megbotlottam valamiben, és elhasaltam a folyosó kellős közepén. Szerencsém volt mert mi a "tömeg" legvégén mentünk így senki nem tiport össze. Bill azonnal odaugrott mellém.
-Jól vagy? Gyere gyorsan mennünk kell.-és megpróbált felsegíteni.Már köhögtünk a füsttől. Alig lehetett látni valamit.
-Áúú!-kiáltottam fel. Valami történt a lábammal és lehet hogy eltört mert nem bírtam ráálni.-Bill nem megy! Nem tudok felállni!-mondtam kétségbeesetten.
-Gyerünk Vera, erős vagy! Segítek, csak gyere!-mondta Bill is kétségbeesetten.
-Bill menekülj innét! Majd én is megyek,de fuss már!-mondtam. Nem hiszem, hogy ki tudok jutni. A tűz közeledett én meg nem tudtam fölállni se rendesen. De ha Bill ittmarad ő is megég. Ezt nem hagyhatom.
-Azt már nem!-mondta Bill elszántan. -Kiviszlek innét.
-Jajj Bill, menjél már!-ekkor viszont Bill olyat tett amire nem számítottam volna...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése