A hét videója:

2009. augusztus 27., csütörtök

7.rész-vasárnap

Felviharzottam a szobámba, és jól bebasztam a hátam mögött az ajtót. Én életem során nem sokszor voltam Tinára dühös, de hát ezmost mindenen túl tett. Elmondom mi történt...
Békességben aluszkáltam, erre Tina bejött hogy felébresszen.Még egy megjegyzést is tett Billről. Erre elküldtem a sunyiba. Aztán én felkeltem és lementem. Ő meg ott bájcseverészik Tommal(!!!), azzal a Tommal aki a Tokio Hotel gitárosa, minimum félisten a szememben (Georgal és Gustavval együtt...Bill az egész :D) , és Bill Kaulitz testvére. És rohadtul nem úgynézett ki mint aki épp most toppant be, hanem legalább fél órája itt lehetett. Ez miért is baj? Azért mert az én drága egyetlen tesóm jól megszivatott!!! Nem ám szól, hogy itt van Tom! Nem! Na ezért akadtam ki. De Martina nem fogja elrontani a napom!!!
Fogtam magam, átöltöztem fürdőruhába, és a hátsó ajtón kimentem a kertbe. Ahhoz képest, hogy szeptember vége van, még mindig lehet medencézni szóval kihasználtam az alkalmat. Henrik és anyu a teraszon üldögéltek. Köszönés nélkül elhaladtam és belementem a medencébe. Gumimatracra fel, és napozááás!:D
Anyu persze meglepődött ezen az akciómon erre megkérdezi:
-Kislányom, te meg mit csinálsz???-letoltam a napszemüvegemet ránéztem és meglepetten válaszoltam.
-Hát mégis? Napozok! -aztán visszatoltam és feküdtem tovább.
Igazán kellemes negyven percet napoztam, tök jó volt. Már majdnem el is aludtam. Erre kirontott a teraszra Tina és mögötte Tom is kijött. Iderohant hozzám, legugolt a medence szélére és elkezdte mondani:
-Elmondanád, hogy mi a fasz bajod van igazából??? Olyan vagy, mint egy hisztis picsa, folyton megsértődsz, meg minden! Csak azt tudnám, hogy most mi a bajod!-hogy őszinte legyek ilyen megnyilvánulásra inkább nem is reagálok, most is így tettem. Illetve annyit odalöktem neki:
-Semmi...-erre olyan dolgot tett amire álmomban se számítottam volna. Behajolt a medencéhez és konkrétan beledobott a vízbe.
-Ááhhhhh!!!!!!!!-kiáltottam. A vállamig ért a víz, és csomót víz alatt voltam. Azt hittem ott halok meg. Azért valahogy sikerült kimásznom-Te teljesen meg vagy húzatva?! Nem vagy eszednél!!!!!!!Ez mi a szar volt?!
-Ohh semmi, csak gondoltam jó lesz ha kicsit megnyugszol a víztől...-mondta kárörvendően. Anyu és Henrik ezt meg szótlanul nézték...jellemző.
Hát ez nekem végképp betett. Ráadásul Tom előtt égetett be így! Ez annyira rettenetes...:S
A nap további részében nem léptem ki a szobából, és be se jöhetett senki. Egyedül maradtam a bánatommal. Viszont újabb szörnyű ténnyel kellett szembesülnöm...holnap újra suli :S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése