A hét videója:

2009. augusztus 25., kedd

4.rész-szombat

Szóval Billel kezet fogtunk meg minden. Finoman tudatára adtam hogy ismerem. Aztán Simone megszólalt:
-Bill, Tom! Legyetek szivesek, terítsetek meg! -mondta kedvesen. Hihi, még nekik is kell ilyesmit csinálni? Nem is gondoltam volna. Mondjuk Billnek nem nagyon tetszett a dolog (mondjuk szerintem Tomnak se de ezt nem láttam).Majd hirtelen zseniális ötletem támadt.
-Segíthetünk ha gondoljátok!-mondtam. Jujj, ez ugye kicsit se tűnik nyomulósnak? Na mindegy én csak jófejkedem.:D
-Ohh, azt megköszönnénk! -mondta Tom kaján vigyorral az arcán. Szóval elindultunk 4esben a konyhába.(Khm...4 ember mennyi mindent tud csinálni együtt...mire is gondolhatok most? xD)Najó nem leszek ennyire mocskos (vagy mégis?xD)
Szóval átértünk a konyhába. Segítettünk megteríteni (fúh de nehéz munka volt!!!xD) és Bill kérdezősködött. (persze hát két külön csapatban dolgoztunk xD Tom&Tina, Bill és ÉN^^)
-És hol laktatok idáig? -kérdezte. Jajj annyira aranyos volt. Ha láttátok volna :D Én meg válaszolgattam. Röviden, de nem unalmasan elmondtam szerény kis életrajzomat xD De úgy tűnt érdekli. Épp elmondtam hogy mennyire nem birom Henriket, és hogy hozzáköltöztünk.
-Jajj akkor most biztos nem lehet jó...-mondta együttérzően. Azóta már leültünk az asztalhoz, és hagytuk hogy Tom és Tina hagy pakoljanak nyugodtan :P (kis szemetek vagyunk nem?) El se tudta szegény Bill gondolni, hogy életem legboldogabb napja ez. Persze nem mondhattam neki. De ez akkor is eszméletlen! Itt ülök Billel a konyhájukba, és ő az életemről faggat! Ez annyira.....JÓ!^^ Mondjuk hozzátenném Tom és Tina már nem pakolnak (neeem nem AZT csinálják xD) hanem most a konyhában beszélgetnek.
-Áhh...majd megszokom.-mondtam neki.
-És hogyhogy nem barátkoztál idáig senkivel? -kérdezte Bill. Na erre mit mondjak? Azért mert olyan vagyok mint te? Khm...kicsit érdekes lenne.
-Hát...Elítéltek a külsőm miatt...És már ránézésre utáltak.-mondtam.
-Na ez ismerős érzés.-mondta Bill mosolyogva.-Furcsa, hogy mennyire hasonlítasz rám!-nevette el magát. Erre én is nevettem. (na ilyet szerintem hetek óta nem csináltam)
-Hát igen.-mondtam.-Egy csomóan mondták már!-ezen még jobban nevettünk. Bár semmi vicceset nem mondtunk valahogy mégis. Olyan jó volt itt Billel(!!!) lenni.
-És melyik suliba mész? -kérdezte. Megmondtam xD
-Azta! Oda járunk mi is!-mondta vidáman. Na hát hogy nekem milyen azta ez xD De aranyos mindenen ijen kis vidám :) Tök aranyos<3>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése