A hét videója:

2009. augusztus 29., szombat

13.rész-hétfő

Viszonylag hamar lekezelt engem Bill. Nem is néztem volna ki belőle hogy ilyet is tud. Lehet, hogy titokban orvosnak készül?Na mondjuk iszonyúan fájt mikor a vízzel a sebemhez ért, de nem nyávogtam. Még a piercingemet is ki kellett venni, mert félig kiszakadt.

-Kösz, hogy így törődsz velem...-mondtam neki hálásan.

-Nincsmit. Ez természetes.-mondta kedvesen.-De igazából mi is történt pontosan?

-Hát az a csaj, beszólt rád meg rám igen csúnyákat, én visszaszóltam és ő megpofozott. Akkor én elkezdtem tépni a haját, jött a némettanár rám szólt, abbahagytam, erre a csaj behúzott egyet, persze én is neki és utána jöttem ide.

-Aha...értem. Annak a ribancnak már régóta beakartam volna mosni, de örülök hogy te megtetted.-nevetett-persze annak nem, hogy te is kaptál.-ezt már komolyabban mondta.

-Hát ja...te figyi! Nem kéne már visszamennünk órára?

-Ööö...sajnos de. Akkor indulás. -mondta és kinyitotta az ajtót. Elindultunk.

-Egyébként miért is akartál már rég behúzni Miss Picsának?-kérdeztem.

-Hát mert mielőtt nem voltam híres folyton csesztetett. Aztán befutottunk a srácokkal, és ő meg a ribancai egyből ránktapadtak. Egy ideig barátságosan akartam őket lerázni, de a szép szóból nem értettek. Akkor elég durván küldtem el őket és onnantól kezdve csak féltékenykedésből utál minket mindenki. Mind a négyünket.-mesélte Bill keserűen.
-Aha...valahogy sejtettem.De Georg és Gustav hol vannak most?
-Elengették őket fotózásra.-mondta Bill.
-Jaaaa...értem.De ti nem egyosztályba jártok. Gustav egyel, Georg pedig kettővel fölöttünk jár-tűnődtem hangosan. Khm...mintha Bill nem lenne tisztában ezzel XD
-Tudom.-nevetett.
-Ja igen csak hangosan gondolkodtam-nevettem én is. Aztán sajnos elértünk az osztályhoz. Bementünk.
-Hol jártatok?-kérdezte a tanár. Őt még nem ismertem.
-Verának volt egy sérülése és én elláttam-mondta Bill.
-Aha. Értem.-mondta a tanár. Közben Tina ijedten nézett engem, de én nem tudtam elmondani szegénynek mi történt.-Vera Schultz?
-Igen.-mondtam.
-Menj el az igazgatóiba.-mondta a tanár. O-ó nem gondoltam volna hogy ennyire nagy bajba kevertem magam.
-De nem tudom merre van...-mondtam.
-Kaulitz ha már úgyis itt állsz kísérd el!
Hát elindultunk. Eléggé lehangolódtam.Semmiféleképpen nem akartam, hogy kidobjanak ebből a suliból. De ez akkor is gáz...első nap igazgatóival fogok hazamenni? Te jó ég! Mit fog ehhez anyu szólni? Ilyet még Tina se csinált soha. Azért ezzel rekordot döntöttem...
-Nyugi, nem lesz semmi baj-nyugtatott Bill.
-Aha persze...-mondtam. Sajnos nagyon hamar elértünk az igazgatóihoz. Bill megszólalt.
-Hát innen sajnos nem mehetek veled tovább, de szurkolok neked hogy ne legyen semmi gáz-mondta.
-Köszi.-és bementem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése