A hét videója:

2009. augusztus 30., vasárnap

16.rész-kedd

Egész délután nem léptem ki a szobámból, csak feküdtem. Igazából el is aludtam. Valamikor este 10 fele ébrettem fel. Gyorsan elmentem fürödni aztán vissza is feküdtem. Az éjszaka nagyon rövidnek bizonyult, mivel amint lefeküdtem rögtön keltem is mert reggel volt. Rosszul aludtam.
Bementem a fürdőszobába. Sajnálattal vettem tudomásul, hogy felszakadt szemöldököm semmi javuló tendenciát nem produkált, sőt! Mostmár a seb körül véraláfutás is volt és kicsit mintha meg is lett volna dagadva. Hát gyönyörűen festettem mit ne mondjak. Jó ég! Bill így meglát meg fog ijedni tőlem! Nagyszerű...És egyébként is! Ma találkozhatok Gustavval és Georgal is! Hát "szép" benyomást fogok kelteni az biztos :s
Na mindegy amennyire tudtam sminkkel mentettem a menthetetlent, szóval egy fél fokkal normálisabban néztem már ki. De még így is rettenetes...Mondjuk az arcom 3 negyedével semmi gáz nem volt csakhát a szemöldököm!!! Na és a piercingem hiánya...vajon mikor tehetem vissza?
Lementem reggelizni. Tina már evett anyu és Henrik (hát nagyszerű a reggel, sajnos még ezt is látnom kell :S) is az étkezőben voltak.
- 'reggelt!-köszöntem kedvetlenül.
-Na hogy van a mi hadisebesültünk?-kérdezte Henrik. Na jólvan hadisebesült az anyád! Ennyire nem kéne túlzásba vinni. Még ki is hangsúlyozzák hogy nem vagyok olyan mint eddig...
-Sehogy!-válaszoltam, és elvettem egy almát,mert rohadt éhes voltam.
-Te, ez rosszabb mint tegnap volt.-mondta Tina aggodalmaskodó hanggal.
-Köszi...-morogtam.-Nem kéne indulnunk?-kérdeztem.
-Hát mindjárt, de megvárnád míg befejezem a reggelit?
-Ja...persze-mondtam. Ekkor csöngettek.
-Vera kinyitnád az ajtót.-kérdezte anyu.
-Persze-mondtam. Akárki is az meglát engem tuti elrohan ijedtében. Jó lehet hogy eltúlzom a dolgot na mindegy.Szóval kinyitottam az ajtót ott állt Bill!
-Ohh, szia Bill. -mondtam kicsit meglepetten. Mégis van valami jó ebben a reggelben? :)
-Szia! Ööö...nem zavarok?-hmm...érdekes kérdései vannak. Épp indulnék ő meg bejön "látogatni"...Érdekes.
-Ja, nem dehogy!-mondtam és beengedtem.-Mi járatban?
-Ja csak itt van Georg eljött értünk kocsival meg Gustav is és gondoltuk ti is eljöhetnétek...-mondta kicsit félénken. Jajj olyan édes volt! :D Majd kiugrottam a bőrőmből örömömben! De jó! Bill gondolt rám!!! És Georg elvisz minket is suliba!!!Ez annyira jó!!!! Hirtelen meg is feledkeztem róla milyen lehangolt vagyok aznap (mert már nem voltam lehangolt).
-Jajj de jófej vagy köszi-mondtam egy mosoly kíséretében.-Akkor szólok Tinának. Berohantam az étkezőbe.
-Tina, egy-két-há mozogjál!
-Mi van már?-kérdezte.Hihetetlen egy rohadt pirítóson már 1 órája rágódik, erre is csak ő képes XD
-Semmi édes kisszivem, Bill, Tom, Gustav és Georg kinnt várnak hogy elfurikázzanak minket a suliba!-mondtam.Tina kezéből kiesett a pirítós. Felkapta táskáját, az enyémet a kezembe nyomta és már rohant is ki. Félúton visszaszólt:
-sziasztok, majd jövünk!-anyu és Henrik értetlenkedve álltak. Mindegy hadd áljanak nekünk most dolgunk van :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése