A hét videója:

2009. augusztus 25., kedd

6.rész-szombat, vasárnap

Jól kibeszéltük magunkat Tinával. Egészen éjfélig dumálgattunk, aztán kezdtünk fáradni. Hiszen nem mondani,hogy átlagos napunk volt...Fogtam magamat és elmentem zuhanyozni, de vagy fél órán kersztül. Egyszerűen jólesett a víz alatt átgondolni a dolgokat. Aztán visszamentem a szobámba. Leültem az ablak elé, és bambultam ki a holdfényes utcára, egyenesen a szemben lévő házra, vagyis Billék házára! :D
Szerintem 2 órát tuti, hogy bambultam, de aztán már végképp hulla fáradt lettem és felmásztam az ágyamba. Azzal a tudattal aludtam el, hogy ez volt életem legszebb napja, és ez így jó!!!
***
-Csipkerózsikaaaaaa! Ééééééébresztőő!!!!-halottam félálomban. Na vajon ki ilyen drága, hogy az álmom kellős közepén felébreszt...Tina.
-Haggyámá!-válaszoltam vissza kómásan, és nekidobtam egy (TH-s!!!:D) kispárnát.
-Jólvan na! -hajította vissza- Már 1 óra szóval ideje lenne felkelned...Átalszod a szép napodat...Mi van ha Bill pont most jönne át megkérni a kezedet, te meg itt húzod a lóbőrt?-mondta kaján vigyorral. Na ez övön aluli volt. Ha alszom akkor mindenkivel bunkó vagyok, még vele is. Ezért nem hagytam magamat megenyhülni.Tovább makacskodtam.
-Húzzál már ki innen!!!Neked nincs jobb dolgod, minthogy engem csesztess?!-kiabáltam dühösen. Tina azért meglepődött kicsit. Sértődötten elindult kifelé, de az ajtóból azért visszaszólt:
-Azért a tegnapiak után azt hittem az életedben egyszer mosolyogva ébredsz, de te tényleg nem változol...
Na most ez célbatalált. Igazán bántott már, hogy elzavartam Tinát...Tényleg szemét voltam, igaza van. Szóval fel kéne kelnem...Még mindig álmosan felültem az ágyban. Körülnéztem megláttam Billt (a macskát! xD) és láttam, hogy szegényke igencsak éhesnek tűnik. Szóval úgy ahogy voltam pizsamában (na mit gondoltok milyen? Tokio Hoteles XD), elindultam le a konyhába. Körül se néztem, hogy van-e ott valaki a macskával a kezemben léptem a hűtőhöz és adtam neki kaját. Közben életemet megmentő kávé után kutattam. Hát a kávéfőzőben volt is, frissen főzve...Hmm...ennyire gondoltak rám? De kedvesek, főztek nekem friss kávét :) Szóval belekortyoltam majd megfordultam a nappali felé. Ekkor félrenyeltem a látványtól. Ott üllt a kanapén Tina és Tom!!!Hát én majd' meg fulladtam!!! Ezek meg nézték volna ölbe tett kézzel, hogy ott halok meg a köhögéstől. Erre rohadt mérges lettem.Fogtam a kávémat és elindultam fölfelé.Azért nem bírtam ki hogy Tinának ne szóljak be:
-Jól szórakozol?!
Aztán bementem a szobámba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése