A hét videója:

2009. augusztus 28., péntek

12.rész-hétfő

Szóval beszélgettem egy csomót Billel. Nagyon jó arc volt. Egyáltalán nincs elszálva magától, hogy ő mekkora sztár (pedig az!!!). Aztán megszólalt a csengő. Komolyan mondom én még életemben nem búslakottam amiatt, hogy kicsöngettek, de most...Bár minden biosz óra ilyen jól tellne :D
Bill felállt, és leporolt a naciját.
-Na gyere, ballagjunk befelé...-mondta mosolyogva és átkarolta a vállamat úgy mint ahogy a barátok szokták egymásnak!!!Hát én nem akartam elhinni, úgy meglepődtem. Hogy úgy megyek végig a folyosón, hogy Bill átkarol...jó ez csak olyan "Gyere, haver menjünk vissza" karolás, de akkor is! Billa haverom lenne már?
Szóval így mentünk vidáman végig a folyosón. Akik mellettünk elhaladtak, úgy néztek ránk mint a marslakókra. Nem tudom mi volt rajtunk olyan érdekes...Na mindegy.Mikor már majdnem az osztályhoz értünk, Bill megállt.
-Ne haragudj, mindjárt jövök-mondta nagyon aranyosan. Hát igen el ment a mosdóba én meg kint maradtam egyedül. Ott ácsorogtam tök magányosan a folyosóközepén. Odaálltam a fal mellé inkább, és vártam Billt. Ekkor megjelent pár osztálytársam. Csajok voltak. A fele oyan tipikus plázapicsa(3an), a másik meg divat emo (2en). Na és felém tartottak. Hát különösebben nem érdekeltek. Aztán az egyik plázapicsa (amolyan főribanc féleség lehetett) beállt elém, mögé a többiek.
-Na mi van? Már is rátapadál a "híres" Billikére?-kérdezte gúnyosan. Olyan hülye szőke (elnézésta szóke hajúaktól de ez tényleg hülye volt!!!) liba hangsúllyal.
-Höhh...nem tapadtam rá.Csak beszélgettem vele, nem szabad?-kérdeztem nem éppen a legbarátságosabb hangsúllyal.
-Jaaaa...persze! Ne nézz már hülyének! -de igen annak nézem mert az is!-A vak is látja hogy a pénzére hajtasz annak a kis lúzernek.Nehogy aszidd, hogy egy ilyen kis nyomulós liba mint te eséllyel indulhat nála... -na betelt a pohár! Nem vagyok türelmes ember, így ezt nem voltam hajlandó hallgatni.
-Na mi van? Csak nem féltékeny Miss Picsa Billre? Csak nem azért mert az ilyen haszonlsőket mint te nem hajlandó észrevenni?-fuhh erre nagyon begurult a csaj. Meg se tudott szólalni.Ekkor olyat tett amit nem néztem volna belőle ki. Megpofozott! Na persze nem volt erős, csak olyan gyönge hülyelibás pofon. Erre úgy gondoltam, ő kezdte, akkor én már szabadon visszaüthetek. Fogtam és megragadtam a hosszú festettszőke haját, és elkzdtem tépni. Igazából csak úgy húztam, lefelé a padlóhoz. Az meg csak visítozott. A ribancai, meg nem ám segtettek volna neki hanem (az én szerencsémre) ők is visítozni kezdtek. Már a fél suli minket nézett. Már vagy két perce kínozhattam a hülye libát mikor a német tanár megjelent.
-Ti meg mit csináltok?! Vera azonnal hagyd abba!-erre azért hallgattam. Elengedtem a csajt. Az dühösen nézett rám, könnyes szemekkel. És még erre ráadásul behúzott nekem egyet! Ezt azért tényleg nem gondoltam volna. Úgy talált el, hogy felrepedt a szemöldököm a piercingemnél. Aztán erre én is bemostam egy kurva nagyot neki. Neki az orra kezdett vérezni. Na pont ennél a jelenetnél láttam meg Billt. Pont akkor jött ki a mosdóból. Nem tudta elképzelni mi történt. Elegem lett abból, hogy mindenki engem néz, és bementem a mosdóba, hogy lemossam az arcomat. Váratlaul Bill jelent meg mögöttem.
-Bill! Ez a női mosdó!-mondtam meglepődve.
-Tudom...de muszály volt bejönnöm megnézni mi van veled.-és rámmosolygott nagyon édesen (ő mindig édesen mosolyog^^)
-Rendes vagy...de mi van ha bejön valaki?-kérdeztem aggódva.
-Akkor már hárman leszünk itt.-felelte Bill nevetve. Erre én is elnevettem magam.-Na mutasd azt a csúnya sebet-mondta és elkezdte ápolni az arcom. Hogy lehet valaki ennyire kedves velem? Én nem is értem...^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése