A hét videója:

2010. június 28., hétfő

Díjam :)


Megkaptam a Kreatív Blogger díjat Frutól és Erika Inotól. Nagyon nagyon nagyon szépen köszönöm nekik :) Nem is gondoltam vna h én is kapok ilyet és nagyon jól esett tényleg hálás köszönet érte :)
És akkor 7 dolog magamról:
1: Hát bármilyen hihetetlen és nehéz rólam elképzelni imádom a Tokio Hotelt :D Ők kb úgy életem 80 vagy 90%-át töltik ki. Nagyon sok barátom eltt általuk és akármilyen kedvem van az ő zenéjük mindig jó hatással van rám, szval örülök h vannak :D
2: Van egy kutyám Gucci, és nagyon szeretem őt, meg úgy alapból az állatokat báár vannak kivételek (pl csúnya szőrös pókok, szúnyogok mert allergiás vok a csípésükre és az ilyen rondaságok)
3: Életem legszebb napja 2010. március 30. volt amikor Bécsben Tokio Hotel koncerten voltam 5. sorban :D
4: Van egy 6 éves öcsém akivel néha jóban vagyunk néha meg nem. Ha nem vagyunk jóban szinte szó szerint öljük egymást de ha jóban vagyunk akkor nagyon jó szokott lenni (most éppen roszban vagyunk) És ahhoz képest hogy még csak 6 éves már ő is TH fan és Bill Kaulitz szeretne lenni ha felnő xD
5: Most megyek 9.be és már nagyon várom :D Remélem jó lesz mert az eddigi sulimban rettenetes viszonyban voltam az osztályommal ugyhogy bízok benne itt sikerül majd a beilleszkedés.
6:Kedvenc kajám minden olyan amiben van alma mivel az a kedvenc gyümölcsöm :) és a kedvenc üdítőm meg a 100%os almalé :D
7:bár iszonyat tériszonyom van, mindenáron ki akarom próbálni egyszer a bungee jumpingot :D
ennyi :)
Akiknek továbbküldöm:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése