A hét videója:

2010. június 30., szerda

36.rész

-AZ úgy volt, hogy 17 és fél éves voltam…és megismertem Kevint. Ő akkor volt 20. Igazi apuci kisfia volt…apukától kapott kocsit, luxusvillát, pénzt és jólmenő céget hagy játszon a kisfiú… Amikor megismerkedtünk igazából ő hajtott rám. Ígért nekem fűt-fát csillagot az égről hát 17 éves voltam!!! Tök hülye! És elcsábított…volt nagy öröm a családban. Milyen jóravaló fiút talált magának a Lenácska….pff! Szörnyű…Azóta is átkozom magam hogy lehettem ennyire buta liba! Persze nem tellt bele sok megkérte a kezem. Ez már annyira nem jött be. Ilyen korán-gondoltam. De nem utasíthattam vissza. Hisz mit gondolnának? Ezzel az is járt, hogy hozzáköltöztem bár ezt se akartam. Londonba költöztünk. És innentől Kevin kimutatta a foga fehérjét. Amint valami nem tetszett neki összeveszett velem és nem egyszer megütött. De nem szóltam senkinek. Mindenkinek a jógyereket adta féltem, hogy ugyse vesznek engem komolyan. Elkezdte az esküvőt tervezni és ekkor jött a slusszpoén! Egy szép napon bekopogtatott egy csaj azzal, hogy ő Kevin felesége. Nem hittem a fülemnek. Először nem akartam elhinni, de aztán kiderült, hogy igaz. Borzalmasan összevesztem Kevinnel. Ő állította, hogy Amandát már nem szereti csak engem de ez semmit sem változtatott a helyzeten. Megmondtam, hogy vége, elhagyom. De erre ő megfenyegetett, hogy meg ne próbáljam otthagyni. Nem érdekelt csomagoltam…De arra nem számítottam hogy megver. Csúnyán összevert a kezemet is eltörte…Egy pár napig el se engedett. Bezárta a házat, telefont mindent kikapcsolt és nem mehettem el. Szószerint fogva tartott. Olyan volt mint egy rémálom. Aztán bement valamiért abba a tetü cégébe. Ez volt a szerencsém…Megszöktem. Nehezen de sikerült kimennem a reptérre úgy hogy ne tudjon róla és mentem apámhoz…Kiderült, hogy Kevin a pénzem miatt akart. Óriási balhé volt, úgy volt feljelentjük, de végül nem tettük meg azzal a feltétellel ha egy életre békén hagy engem.És aztán...-hirtelen meggondoltam magam. Nem...tovább nem mondhatom!!!.és aztán ennyi-fejeztem be.
EZ után senkiben se tudtam megbízni…Te voltál utána az első akiben megbíztam, de…
Abbahagytam. Nehéz volt újra erről mesélnem. A régi sebek felszakadtak. Szinte még most is érzek minden egyes pofont amit tőle kaptam…Mégis a szavak úgy jöttek belőlem mintha nem is én meséltem volna, hanem valami gép…
Billt teljesen sokkolta a dolog. Megszólalni se tudott.
-Szegénykém-mondta és megsimogatta a fejemet-….istenem….ez szörnyű. Eddig miért nem mondtad el nekem?
-Minek mondtam volna? Fölösleges…
-Nem az. Úgy sajnállak.
-Nem kell. Már túlvagyok rajta. Ez már múlt.
-Tudom de…jajj gyere ide!-sóhajtotta és magához húzott. Olyan biztonságot nyújtott az ölelése. Úgy éreztem ha mellettem van semmi bántódásom nem eshet.
-Itt maradok éjszakára, jó?-kérdezte halkan.
-Nem kell…Tom biztos aggódna. És Én nem foglak itt tartani. Nyugodtan menj haza, és aludj a saját ágyadban.
-Látom nem értesz…Itt maradok éjszakára. Ha kell a kapu előtt alszok de nem hagylak itt!-mondta határozottan.-Az az őrült szabadon kószál! És ha visszajön? Nem, nem hagylak itt….
-Köszönöm-suttogtam hálásan. Jól esett, hogy még mindig így törődik velem.
-Fáradt vagyok…-montadm egy pár perc múlva.
-Azt el is hiszem…Akkor aludjunk.-mondta.
-Jó. Akkor elmegyek letusolni, de előtte megágyazok neked.-mondtam és elindultam a nagyszekrény felé.
-Nem ágyazol semmit!-ugrott fel.-Én is megtudok ágyazni. Te menj zuhanyozni én találok nélküled is ágyneműt. Na, futás ne kelljen 2x mondanom-mosolygott huncutan.
Nem is volt kedvem ellenkezni inkább mentem gyorsan lezuhanyoztam. Nagyon jól esett a forró víz, de siettem mert a pihe-puha ágyban még jobb lesz.
Mikor kimentem már pizsamában, Bill a TV előtt üllt és nézett benne valami filmet.
-Én megyek aludni, de Te nyugodtan nézd a TV-t. Hűtőben találsz kaját, és ott van egy fél pizza is még. Ok?
-Jó rendben.-mosolygott-Jóéjt kicsi Lenám…
-Jóéjt neked is Bill.-szóltam és bementem. Amint letettem a fejem a párnára már aludtam is…

1 megjegyzés:

  1. sziaaa..:)eszméletlen jók,ezek a történetek:)gratulálok....egyszerűen vonz vmi,h olvasd tovább,izgalmas részek meg minden,szóval nagyon elnyerte a tetszésem:)
    Várom a folytatást!!!!:)Üdv:Kosza:)

    VálaszTörlés