A hét videója:

2010. június 17., csütörtök

30.rész

A Wolfgang straße 25-öt hamar megtaláltuk…sajnos.
-Te biztos jó helyen vagyunk? Nem rosz címet olvastál?-kérdezte Suzy mikor meglátta a házat. Egy lepukkant 4 emeletes téglaház volt az aljában egy füstös kocsmával. És úgy alapból az egész úgy nézett ki mint ami mindjárt összedől. És amilyen alakok mászkáltak ki-be…szörnyű volt. Mintha a hírdetésben nem ilyen környékről lett volna szó…
-Nem tudom…remélem ez nem az a ház és tényleg téves…
-És már 11 múlt. Hol lehet a tulaj?-ebben a percben megcsörrent a telefonom.
-Hallo?-szóltam bele.
-Jónapot! Lena Lovel?
-Igen…
-Én pedig Klaus Hermann vagyok az ingatlanos. Azért hívom, mert már elmúlt 11. Mikor ér ide?
-Ömm…én már ittvagyok.-feleltem.
-Hol? Wolfgang straße 25. III.kerület.
-III.kerület???? Nem a XI.?
-Nem ez a III.
-Oh ne haragudjon. Akkor rossz helyre jöttem. Mert én itt vagyok a III.kerületi Wolfgang straße 25-nél de reméltem, hogy nem ez az.
-Azt elhiszem-nevetett az ingatlanos. Ebből feltételeztem, hogy ismeri a helyet.
-Akkor mikor tud idejönni?
-Hát az a baj, hogy mennem kéne dolgozni….de holnap 10-re oda tudok menni ha Önnek az jó.
-Rendben.
-És tényleg ne haragudjon én azt hittem…
-Nem kell szabadkozni semmi baj. Mindenkivel megesik az ilyen. Akkor holnap 10-kor várom. Viszlát.
-Köszönöm. Viszlát.
-Na?-kérdezte Suzy.
-Tartoztunk az ördögnek egy úttal…viszont örülhetek mert nem eza lakás lesz az :D
-Ohh mázli…már megijedtem, hogy ide fogsz költözni mert én meg nem látogattalak volna itt az biztos xD
-Kösz xD Na de akkor viszont beérek időben a melóba.
-Bizony. AZ jó legalább nem lesz egyedül szegény Cornelia
-Jaja. Ugyhogy siessünk vissza.
-Jó.
-És holnap is eljössz velem? :D
-Nem. Holnap én nyitok.
-Jah tényleg…de kár! Na mindegy akkor elhívom Cornit.
-Ő se fog veled menni.
-Miért ne jönne?
-Mert cseréltünk…rémlik? MA reggel mondtam. Ma lettél volna velem, de cseréltem a szabadot Cornival, hogy Ő mehessen fogorvoshoz. Emlékszel?
-Ja jó oké. Bocs olyan szét szórt vagyok!Már annyira költöznék…
-Azt elhiszem…
***
Mikor beértem (időben xD) a munkahelyemre:
-Szia Cornelia!
-Szia! Hát Te? Nem úgy volt, hogy lakást nézel?
Corni éppen előkészítette az anyagokat mert nemsoká jött az első kuncsaftja.
-De…de képzeld kiderült, hogy rosz helyre mentünk. Szóval holnap megyek.
-Jaaa értem. Ügyesek vagytok xD
-Jó kösz.-ekkor megcsörrent a telefonom.
-Hallo? Lena Lovel.
-Szia Lena! Natascha König vagyok.
-Szia Nati!
-Azért hívlak mert nem tudnék hozzád ma valamikor beugorni?
-Pont szerencséd van, egyig nincs senkim. Beugorhatsz ha ráérsz most.
-Juj de jó. Köszi. Akkor mindjárt ott vagyok. Szia!
-Szia!
-Na mi az mégse fogsz egy órát unatkozni?-kérdezte Corni.
-Nem. Pedig már örültem…-viccelődtem.
-Aha pakolhattad volna akkor a raktárat tiszta kupi!!-nevetett Corni.
-Na peeersze! Mindig én rakok rendet. Most már Neked vagy Suzynak kell mert én tutira nem csinálom meg mégegyszer.
-Mindig ezt mondod, és mindig megcsinálod.-csipkelődött.
-Tudom xD De most tényleg nem…
-Perszepersze.
-Na jó te csak fogd be mert vendéged van.-mutattam az ajtó felé, ahol már lépett is be Cornelia első vendége. Én meg addig elkezdtem előkészíteni az anyagokat, hogy mikor Nati ideér kezdhessem is a munkát…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése