A hét videója:

2010. június 16., szerda

29.rész

Mivel még csak 9 óra volt, kihasználtam az időt és kitakarítottam a lakásban.(Illetve előtte levittem kicsit a parkba Luckyt…egy fél órácskára) Már szörnyen nagy kupleráj volt, ugyhogy igazán rá fért már mindenre ez a kis takarítás. Nekem is jó kikapcsolódás volt. Igaz még nem volt biztos, hogy ez a lakás lesz a befutó (bár én éreztem, hogy ez lesz az) összepakoltam már 1-2 cuccomat hogy ha költözhetek, minnél hamarabb el tudjak menni. Annyira belemerültem a nagy pakolászásba, hogy egészen megijedtem amikor valaki csöngetett. Kinyitom:
-Szia Lena.
-Szia Suzy…ömmm idő van igaz?
-Hát látom egy pettyet elnézted az időt…
-Egy pettyet xD
-Na akkor gyíorsan kapj magadra valami emberi öltözéket és induljunk ha nem akarsz elkésni.
-Jujujj ok. Addig csüccs le. Mindjárt jövök.
-Ok. Addig játszhatok Luckyval?
-Ugyse hagyna addig békén xD-mondtam és ránéztem a kis állatkára aki már Suzyra ugrált össze-vissza. Akit én szerettem azt Ő is szerette J
Gyorsan berohantam a szobába és felkaptam valami szép rucit, sminkelni szerencsére már nem kellett mert azt mikor felkeltem reggel, elintéztem a hajammal együtt így amikor kivágódtam a konyhában már csak a papucsba kellett belebújnom és indultunk is.
-Siess már Suzy! El fogunk késni!-szóltam hátra neki, miközben szaladtam le a lépcsőn.
-Jól van na. Nem kell úgy rohanni még nem vagy késésben. Direkt előbb jöttem xD
-Mi?! Szemééét! Miért hülyítesz?
-Mert gondoltam mehetünk egy darabig gyalog. Olyan szép júniúsi idő van, süt a nap meg minden…érted? Sétálunk kicsit.-mosolygott Suzy.
-Ja jó. Végülis igaz…szép idő van. –és pont ekkor léptünk ki a lépcsőházba.
-Corinát felhívtad?
-Persze! Alap.
-Akkor jó. Aszittem vagy olyan lüke, hogy nem hívod fel xD
-Kösz xD
Úgy döntöttünk, hogy átmegyünk a parkon és utána villamossal megyünk 3 megállót és akkor pont időben odaérünk a házhoz. Útközben beszélgettünk mindenféléről…a legújabb nyári divatról, a gyönyörűszép időjárásról, Suzyval mindenféléről beszélgettünk, és persze a pasik is szóba kerültek…
-Bill azóta se jelentkezett? Mármint mióta elváltatok?
Kicsit meglepett a kérdése. Soha nem beszélgettünk Róla. Én persze elmondtam nekik az egész sztorit, és ők is sokat segítettek, hogy túltegyem magam rajta, de soha egyikünk se hozta fel a beszélgetésbe. Minek? Fölösleges róla beszélgetni…
-Nem…de tudod, hogy már nem érdekel.
-Aha. Csak úgy érdekelt…
-Nem gáz-mondtam fülig érő szájjal-Nincsenek titkok, se tabuk ez a barátság alapja nem?
-Dede!-vágta rá és felszálltunk a villamosra.
-Na de mi van azzal a pasival akivel múltkor ismerkedtél meg? Hívott már?
-Igen!-mondta lelkesen.
-Komolyan?! És nem szóltál???!
-Nem xD Elfelejtettem-nevetett.
-Felejtetted persze! Tyúkeszű! Na de meséééélj! Mi volt???
-Hmm…semmi. Elhívott moziba.
-ÉS ezt csak így mondod?
-Hát hogy mondjam? XD
-Nem tudom xD Nem így…na mindegy! És mikor mész vagy mentek?
-1 hét múlva…de már egy csomószor beszéltünk telefonon. Minden nap felhív.
-És erről nem szóltál???
-Nem akarok semmit elkiabálni ameddig nem biztos…
-Ja értem.
-Te az ott nem egy ellenőr????-kérdezte és hátramutatott.
-Hol?!-fordultam meg ijedten. Ijedten azért mert nem volt nálam a bérletem, és jegy se volt nálam.
-O-óóó ez el fog kapni! Mi legyen?-kérdezte idegesen.
-Mmmm…szépen mosolygunk ha ránknéz? XD
-Nem hinném hogy bejönne xD
-Kár…akkor úgyis itt szállnánk le…
-Tényleg. –ebben a másodpercben odaért hozzánk.
-Jónapot kívánok. Jegyeket bérleteket.-mondta.
-Ööööh Bonne journée!…Ömm...Nous ne parlent pas allemand (franciául: Jó napot! ömm mi nem értenünk németül)-hirtelen ötlet volt kihasználtam azt, hogy én sok nyelven tudok és feltételeztem az ellenőrről, hogy franciául nem tud.Az ötletem bejött. Suzy meg inkább szótlanul vigyorgott mint a vadalma.
-Mi? Ööö Please ticket?-kérdezte angolul.
-Qu'est-ce?Nous ne comprenons pas ce qu'il dit.(Mi? Mi nem értjük amit mond.)
-TICK-ET? Nem értitek????-kérdezte idegesen.
Kis híja volt hogy el nem röhögtem magam. Nagyon vicces volt nézni, ahogy hülyét csináltunk szegény emberből.
-Que dites-vous?(Mit mondasz?)
-Hülye picsák nem igaz, hogy nem értetek angolul!!!-förmedt ránk. Erre mondjuk majdnem visszaszóltam, valami nagyon csúnyát, de Suzy időben rálépett a lábamra, jelezve ezzel azt, hogy nem kéne kiesnem a szerepből.
-aller en enfer!(Menj a pokolba!)
-Áhh…a fenébe is….-mondta és otthagyott minket. Ekkor pont megállt a villamos és leszálhattunk.
Mikor leszálltunk azonnal kitört belőlünk a nevetés.
-Hát ez nagy volt xD-mondta Suzy szinte fulldokolva.
-AZ xD TICK-ET!Nem értitek???? XD K.O. XD
-AZ xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése