A hét videója:

2010. február 8., hétfő

Sorry!-Bevezető-1.rész

Sziasztok!
Kis magyarázattal tartozom. Igen, úgy volt, hogy tegnap jön az első rész viszont én is megbetegedtem és a 6 éves öcsém is (de ő nagyon nagyon) és én voltam vele itthon egyedül egész nap. Orvoshoz kellett vinnem, 40 fokos láza volt egész nap szóval nem igazán kerültem a gép közelébe nyugodtan. Ezért nem tettem fel az első részt. Ugyhogy bocsánatot kérek mindenkitől a késésért. Viszont kárpótlásul ma kettőt is fogok feltenni. Remélem mindenkinek ez is tetszeni fog. Lehet, hogy az eleje kicsit uncsis majd de ez majd be fog indulni már kitaláltam :D De nem is húzom tovább az időt itt van a bevezető és az első rész:
________________________________________________
Bevezetés:
A főszereplőnk, Lena Lovel 20 éves lány.
Van egy Lucky nevű keverék kutyája akit 3 éve egy menhelyről fogadott örökbe. Azóta ő minden utazására elkíséri.
Szülei a Hotel Glamour szállodalánc tulajdonosai. Kiskorában egy évet édesanyjánál-egy évet édesapjánál élt felváltva ugyanis ők mindig máshol voltak. Nagyon ritkán voltak mind együtt, de Lenát nagyon szerették és ő mindig a legjobbat kapta. NAgyon szép helyekre juthatott el ezáltal. Éppen ezért folyékonyan beszél angolul, franciául, olaszul és az anyanyelvén németül. Bár német származású Németországban összesen 3 évet töltött el, az is a születése utáni 3 év volt tehát nem nagyon maradt meg benne. Másfél éve érettségizett, most egyetemre készül, azonban előtte egy év szünetet tart, hogy pihenjen és megismerkedjen a szállodák üzleti állapotával, mivel egy napon ő fogja azt vezetni.
Most viszont ő is csak egy vedégként érkezik a Hotel Glamourba egy hónapra, ami a Maldiv-szigeteken van, hogy az európai telet kicsit kipihenje...
____________________________________________________
-Szia anyu!-szóltam bele vidáman a telefonba. Már így is kelni készültem, de azért pár percet még henyéltem volna. Na mindegy ha anyuval beszélek úgy is egy pillanat alatt felébredek ugyhogy...
-Szia Lena! Na jól aludtál?
-Ohh csodásan! Nagyon remek ez a hely is! Persze mindegyik az de idáig nekem ez a kedvencem-nevettem.
-Na ennek örülök-hallottam a hangján, hogy mosolygott.-És apáddal találkoztál már?
-Nem. Csak este érkeztem meg és akkor ő nem volt itt. Szerintem még nem is tudja, hogy itt vagyok-vigyorogtam.
-Azaz! Hogy meg fog lepődni-nevetett anyu-Na mindegy nekem most mennem kell csak tudni akartam, hogy rendesen megérkeztél-e majd este beszélünk. Szia!
-Okés. Szia!-és letettem a telefont. Hát ha már így felkeltem ideje lett volna kikászálódni az ágyból. Reggel 7 óra körül járhatott az idő. A csodás óceáni napfény szelíden sütött be a hófehér függönyön keresztül. Jó érzés volt körbenézni az ízlésesen berendezett szobán ami ebben a fényben ragyogott. Felkeltem és az erkélyre sétáltam. Lucky amint látta, hogy én felkelek ő is velem együtt felpattant és jött velem.
Láttam az óceánt, ahogy hullámai szelíden símogatták a part homokját. Imádtam ezt a látványt. A nyugodtság és a béke teljesen átjárta a lelkemet. Hihetetlen, hogy most milyen jámbor és csöndes, de máskor mennyire vad és erőszakos tud lenni...Órákon keresztül tudtam volna nézni. Mikor a vízben gyönyörködök mindig tiszta fejjel tudok gondolkodni és teljesen megnyugszok tőle. Teljesen elvarázsol...
Egy 20 percet még biztos állhattam ott kinnt, és közben a kis Lucky fülecskéjét vakargattam (ezt nagyon imádta) mikor úgy gondoltam ideje felöltözni és lemenni. Ígyhát bementem és felöltöztem. Majd felkaptam a kedvenc könyvemet és lementem reggelizni a kerti kávézóba. Ilyen korán még mindenki alszik, és ez a hely még szinte teljesen üres. Én ezért szoktam ilyenkor jönni.
És tényleg, talán 3 vendég ücsörgött csendben egy-egy asztalnál. Én odamentem a pulthoz.
-Jóreggelt Miss Lovel! Hogy tellt az éjszakája?-üdvözölt rögtön a pincérlány.
-Jóreggelt! Köszönöm nagyon kellemesen.
-Ennek felettébb örülök!-megszoktam már, hogy az alkalmazottak így beszélnek velem, de én nem szeretem ezt a feszültséget.
-Mi lenne ha tegeződnénk?-kérdeztem, hogy oldjam a feszkót.
-Ohh rendben.-mondta a lány.-Nos akkor mit adhatok?
-Egy mézes kávét kérek ééés...-gondoltam eszek egy sütit, de ilyen korán azért még nem kezdek el lakomázni így...-áhh és mást most nem.
-Rendben. Máris viszem addig foglalj helyet.
-Köszönöm.
Rögtön találtam egy szimpatikusnak tűnő asztalkát (mindegyik ugyanúgy nézett ki de nem baj :D) és leülltem oda, majd elkezdtem olvasni.
Ezt a könyvet már vagy ezerszer olvastam, de egyszerűen nem tudom megunni. Egy ilyen szerelmes vámpírtöténet. Igaz, hogy tudom már fejből a könyvet, de nem baj így is szeretem még. Már nagyon rég óta megvan ez a könyv nekem és azóta igen gyakran olvasom el.
Időközben megkaptam a kávémat is. Így ülltem olvasgattam, és iszogattam. Észre se vettem hogy két marakodó srác jött a kávézóba pedig igencsak feltűnő belépőt rendeztek. Éppen mellettem mentek el, mikor hallottam az egyiket.
-Áááá Tom mit csinálsz, hülye vagy? Nee már ááá....-a harmadik át már akár én is mondhattam volna mert azzal egy időben azt éreztem, hogy egy forró valami ömlik rám és a kedvenc könyvemre.
-Jóég! Ti jól vagytok?!-pattantam fel idegesen és egy szalvétával azonnal elkezdtem törölgetni a hófehér felsőmet amit most egy nagy kávéfolt csúfított. Nagyon ideges lettem.
-Ne haragudj! Véletlen volt. Ha gondolod kifizetem vagy...-ránéztem a hozzám beszélőre mert idáig nem igazán vettem szemügyre "támadóimat".
Aki hozzám közelebb állt (ő zúdított nyakon a kávéval) egy magas, sovány fekete hajú fiú. Csizmában és szürke csőnadrágban volt, egy fekete trikóval. Arcát egy nagy fekete napszemüveggel takarta ami ugyan takarta a fél fejét, de így is tisztán kivehető volt mennyire szép vonásai vannak. A másik fiú pedig pár lépéssel arrébb állt. XXL farmerban és hozzá egy fekete szintén ilyen méretű pólóban. Ő is nagyon magas volt, és extra ruhaméretei ellenére ő is viszonylag vékony lehetett. Fekete afrofonatait egy sapka alá rejtette, és az ő arcát is a másik fiúéhoz hasonló szemüveg díszítette.
-Persze kifizeted! Gondolod a te fillérjeidre van szükségem?-igazából nagyon ideges voltam mert nem csak a névnapomra kapott kedvenc felsőmet tette tönkre, de a számomra legkedvesebb könyvem is odaveszett, ugyanis nem kevés lávé borult rá. Ugyanakkor ez a srác olyan szelíden szólt hozzám...a hangja teljesen elvarázsolt. Vol valami különleges kisugárzása, valami földöntúli...Áhh de miket is gondolok itt! Azért kicsit finomabban hozzátettem.-Nem úgy értettem...Nem haragszom, és legközelebb vigyázzatok azért jobban.-mondtam. Felkaptam a könyvemet és elindultam fölfel. Útközben próbáltam minnél inkább takarni azt a roonda foltot a felsőmön de ezt elég nehéz volt megvalósítani. Szerencsére nem igazán találkoztam senkivel aki ezt észrevehette volna így hamar feljutottam a szobámba. Lucky lelkes farkcsóválással üdvözölt. Én gyorsan megsimogattam a buksiját, mert tudtam addig ugyse hagy békén, majd gyorsan átvettem a pólómat. Látszólag menthetetlen volt a fehér felső de azért betettem a gépbe. A könyvem se nézett ki túl bíztatóan, és nem is tudtam vele mit kezdeni így csak az asztalra tettem le. Luckynak adtam reggelit, majd gondoltam elmegyek és köszönök apunak is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése