A hét videója:

2010. január 4., hétfő

69.rész

Sziasztok!Mivel hétfőre ígértem új részt, és csak ma hoztam, ezért ma kettő részt is felteszek. :)
____________________________________
Félve néztünk a kocsira. Bill kicsit maga mögé tolt engem így én csak a válla mögül pislákolhattam ki. A kocsiajtó kinyílt, és kiszállt belőle az a pasas aki leginkább beszólogatott nekünk. Magas, nagydarab kopasz álat volt. Majd szép sorban a többiek is ki szálltak. Nem tudtuk mi lesz most, de én nagyon féltem. Mi lesz ha bántják Billt?
-Hova lesz az út szépségeim? Ja te nem is lány vagy ohh bocsánat.-gúgyolódott mire a többiek röhögtek.
-Mit akartok tőlünk?-kérdezte Bill. A hangja teljesen magabiztosan csengett de éreztem, hogy feszült és fél. Én csak attól féltem nehogy valami hülyeséget csináljon...
-Tőled? Semmit. De a cicád nem rosz bőr. Ő már inkább hasznunkra vállna.
-Őt hagyjátok békén!-szólt Bill.
-Mert ha nem mi esz? Megversz?
-Hagyjátok békén!-ezek után közeledni kezdtek felénk, majd hirtelen 2 rávetette magát Billre, egy pedig engem kapott el. Borzalmasan megijedtem. Mi lesz most??? Billt elkezdték ütni. Csak a fájdalmas nyögéseit hallottam. A szemem megtellt könnyel.
-Neeeeeeeeeeeeee!!!!!!!Hagyjátok már! Biiiiiiiiiiiiiill!!!!!!!!!!!!!!!!-visítottam, de az egyik hátulról szorított és most elkezdett rángatni.
-Pofa be kiskurva ha jót akarsz magadnak!-üvöltötte a fülembe és pofon vágott. Azt hittem el tört az orrom. Még jobban zokogtam. Az az álat elkezdett a kocsi felé rángatni miközben végigtaperolt.
-Hagyj már békén!!!!!!!!-mondtam.-Biiiill segíts!!!!-de Bill nem tudott segíteni. Már nem hallottam őt, és nem is láttam. Valahová elvitték miközben én nem láttam. A helyzetem egyre kilátástalanabb volt. Mi van Billel? Mi van ha...Nem erre nem szabad gondolnom! És most mi lesz? Ez az álat meg fog ölni? Vagy megerőszakol? Elad prostinak? Mi lesz most?
Tovább vonszolt a kocsihoz én pedig megpróbáltam megrúgni de csak kicsit sikerült aztán a körmeimet belemélyesztettem a karjába.
-Áhh te kis mocskos ribanc! Ezért most kapsz!!!-Előszőr felpofozott. Borzalmasan fájt. Felsikoltottam. Majd gyomron vágott. Ekkor a földre rogytam a fájdalomtól. Már szinte nem láttam semmit. Aztán megint felpofozott, majd felráncigált a földről. Valami baj történt...a hasam iszonyúan féjt. Majd belepusztultam. Ilyet még nem éreztem...
-Jössz már Ivan?-kérdezte a főnök a volán mögül?
-Megyek csak kicsit vad a cica de már lecsillapítottam.-mondta.Majd felnyitotta a csomagtarót. A szivem majd kiugrott a helyéről! Ott volt Bill.És engem is bevágott a mint már kiderült Ivan nevű fogvatartóm.Majd ránkcsukta a tetőt. Iszonyú szűk volt a hely. De Bill ott volt mellettem.
-Jól vagy szivem?-kérdezte gyenge hangon.
-Jajj mit tettek veled?-kérdeztem zokogva.
-Velem ne törődj! Te jól vagy?
-Nem...valami baj van. A hasam...nagyon fáj...nem tudom. Már el kellett volna múlnia...
-Megütött?-kérdezte Bill.
-Igen...többször is.-zokogtam. Nem bírtam felfogni amik történtek. Fogalmam se volt mi lesz most. És egyre rosszabbul éreztem magam. Nagyon fájt mindenem...főleg a hasam.Innen nincs kiút. Bele kell törődni a sorsomba bármi legyen is az...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése