A hét videója:

2010. március 29., hétfő

Visszatértem :)

Cijjasztok!!!! :)

Jó hírem van: Visszatértem! :D
Szóval az a helyzet, hogy öcsikémnek jól sikerült a műtétje, és már jól van, itthon van (már rosszalkodik is >.<) szóval minden rendicsek. :) Ez pedig azt is jelenti, hogy holnaptól ismét lesznek részek mert nekem igazából már rengeteg rész megvan egy füzetben (suliban írtam :D) csak még nincs begépelve, de majd igyekszem:)

Csetben olvasgattam most, hogy miket írtatok amíg nem voltam.
Hááát hol is kezdjem...
Először is köszi mindenkinek aki szorított meg jobbulást kívánt öcsémnek, nagyon jól esett :)
Másodszor is köszönöm a dícséreteket a legutóbbi részekre :D Ez is nagyon jól esett.
És a harmadik...úgy láttam kitört egy kisebb veszekedés is. Ha jól vettem ki a dolog az volt hogy páran kérlelték az új részt és páran meg a nevemben vagy inkább úgy mondanám, hogy a helyettem lecsillapították a kedélyeket. Ez utóbbiaknak köszönöm, hogy "megvédtetek" engem. Ha én feljövök csak úgy a blogomra, benézek a csetembe és akkor olvasom ezeket, lehet hogy én is kicsit mérgesebb lettem volna. De félreértés ne essen: Senkire nem haragszom! Szerettetek volna részt, hát most holnaptól lesz. :)
És hogy miért nem ma teszek fel újat?
Nagyon egyszerű :D Ma megyek Bécsbe TH koncertre szóval holnap nemcsak új résszel jövök, hanem részletes, képes élménybeszámolóval is :D
Viszont az a nagy helyzet, hogy többet most sajna nem tudok írni, holnap új rész+exlúzív élménybeszámoló :D
Szép napot mindenkinek! És köszönöma türelmeteket :)
Millió pussz: Tinci :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése