A hét videója:

2010. március 10., szerda

12.rész

Sziasztok!

Képzeljétek, tök happy vagyok egyrészt mert 20 nap múlva lesz a bécsi TH koncert (amin természetesen ott leszek én is :D) de a fő okom, hogy volt az a szóbelim ami annyira rosszul sikerült (legalábbis én úgy éreztem) és azt a sulit jelöltem másodiknak, és tegnap felkukkantottam az oldalukra aztán fönnt volt, hogy kik kerültek be. 83 jelentkezőből 32-őt vesznek fel és én történetesen a 17. vagyok a 83-ból :D Szóval ha az első suliba nem vesznek fel (amit 16-án tudok meg h igen v nem) akkor ide fogok jönni és ez a suli is eszméletlenül szupi és azt hittem semmi esélyem bekerülni, de most olyan happy vok hogy áááh az nem is igaz :D Na mindegy ezt muszály volt most így megosztanom a nagyvilággal ne haragudjatok :)

Na de itt is a kövi rész ;)

________________________________________________________________

-Szia Lenám zavarlak?-szólt bele Niki, de eszméletlenül hadart és ideges volt a hangja.

-Szia! Nem, nem zavarsz mondjad nyugodtan mi a baj?

-Nem fogod elhinni mi történt!-mondta és megállt. Vártam, hogy mondja már ugyan, hogy mi van de nem folytatta.

-Niki! Itt vagy? Mi történt?

-Ja, csak vártam hogy megkérdezd mi történt.-Istenem! Mindig ezt csinálja, hihetetlen...Mikor majd szét vet a kíváncsiság.

-Na Niki ne szórakozz mondjad már.

-Na szóval ma megyek haza munkából erre hazaérek, és fél óra múlva tudod ki csönget?

-Honnan tudhatnám? A húsvéti nyúl vagy a télapó?

-Kevin!!!

-Micsoda?!-esett le az állam.-Mit keres Berlinben, vagy inkább tőled mit akart az a fuh inkább hagyjuk hogy micsoda...

-Rólad faggatózott. Hogy meddig maradsz-e a Maldivon, ott vagy-e még, és legfőképpen mi van közted és a között a srác között és persze Billről mindent.-ahogy Niki ezeket mondta teljesen elsápadtam.

-De nem mondtál semmit igaz?

-Dehogyis! Leráztam, de persze előtte én is kiderítettem ezt azt. "Üzleti úton" volt Berlinben és gondolta eljönhozzám faggatózni rólad.

-És honnan tudta, hogy te hol laksz?

-Jó kérdés. Na mindegy szóval még levágott nekem egy olyan dumát is, hogy ő vissza akar téged kapni, és jóvá akarja tenni a dolgokat, meg hogy nem-e hatnék rád, hogy fogadd vissza, és alapból adjam meg a telefonszámodat meg minden.

-Ezt nem hiszem el...képes azok után, hogy...áhh hagyjuk. Ez teljesen megőrült. Egyértelmű, hogy nem engem hanem a pénzt és a szállodákat akarja. De engem nem ver át, és jó lenne ha végre kiverne a fejéből...

-Nyugodj meg. Én nem mondtam semmit rólad. Illetve azt mondtam hogy már jóideje van barátod. Ugye nem baj?

-Nem jó is, hátha így leáll.

-Aha rendben. Apropó! Honnan tudta hogy a Maldivon vagy?

-Ja, neked még nem is meséltem...-elmeséltem neki az egész történetet, azt hogy Kevinnel mi volt a buliban és akkor ha már így alakult folytattam a dolgot, hogy hogy állunk Billel.

-LENA LOVEL! Én nem tudom mit csináljak veled, de szerintem kitekerem a nyakad inkább előbb mint utóbb!!!!-kedves a barátnőm mi? xD Mindegy megszoktam már, hogy ilyen kis vad :D Meg egyébként is csak hülyül-Ilyen dolgok történnek te meg fel se hívsz?!

-Hát hívtalak volna, de nem volt időm. Meg fáradt voltam.

-Nem volt időd, fáradt voltál...hmm szabad kérdeznem mitől? :P- másik amit szeretek benne :D Mindig másra gondol xD

-Na Niki! Állítsd le magad. Nem feküdtem le vele...

-Értem de Lena-váltotta komolyra a szót-Mi lesz ha hazamegy? Nem marad örökre a Hotelben...Vele mész?-Niki most kicsit sokkolt a kérdésével. Erre még nem is gondoltam. Bill nem egész 3 hét és haza megy. Akkor mi lesz? Távkapcsolat...?

-Nem tudom ez még eszembe se jutott.-mondtam.-De az még 3 hét. Lesz idő eldönteni.

-Rendben de nem ártana gondolkodnotok ezen.

-Tudom...

-Jó. Na egyébként meg annyira örülök neki! :) Olyan jó, hogy végre túl vagy már ezen a magányos korszakodon.

-Ja, de veled mi van?-gyorsan terelni akartam már a szót magamról mielőtt még jobban belemennénk az én életem elemzésébe.

-Mi lenne? Semmi. Dolgozgatok, meg hát ennyi. Fuh, tényleg mikor jössz?

-Hát nem tudom. Eredeti terv az, hogy 2.20án megyek, de nem tudom...

-Jó mindegy végülis a cuccaid már itt vannak :D

-Jaja! :D-aztán Niki még elkezdett sztorizgatni, hogy ugyan mégis mik történtek az ő kis (állítása szerint) "szürke" hétköznapjaiban, ami cseppet se volt szerintem olyan unalmas mint ahogy ő azt beállította. Szerettem hallgatni ahogyan mindent olyan nagy lelkesen tud elmesélni, már hiányzik nagyon a társasága...És annyira jó lesz, hogy végre normális életet kezdhetünk. Szeptemberben az egyetemet is elkezdjük, addig meg munkát vállaltunk és dolgozunk, ja és persze bérlünk egy 3 szobás csodaszép lakást nem messze a sulitól. De egyébként most, tényleg nem tudom, hogy mi lesz Billel. Bár végülis ő is német...lehet, hogy Berlinben lakik, és lehet, hogy közel a mi lakásunkhoz. Na mindegy erről az első alkalmas időpontban megkérdezem!
Miután elbúcsúztam Nikitől alig tudtam figyelni a filmre, mert folyton azon idegeskedtem, hogy Kevin nem-e készül valamire...Hihetetlen sose fogok megszabadulni tőle? Végre kivertem a fejemből mostmeg újra zaklat? Borzalmas. A másik meg tényleg, mi lesz ha vége Bill vakációjának? Lehet, hogy csak úgy megun és dob? Nem hiszem...én szeretem, bízok benne (legalábbis próbálok) és remélem ez kölcsönös...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése