A hét videója:

2010. március 17., szerda

16.rész

Sziasztok! A jövő héten nem lesz új rész, mert az öcsémet ma műtik és kórházban lesz még jövő héten és szeretnék nála minnél több időt benntlenni szóval nem lesz időm újat feltenni. Viszont majd jövő hét után bepótolom ;) És tényleg ne haragudjatok, hogy megint nem lesz új, de így alakult nem tehetek róla :(
______________________________________________________________

Az elkövetkezendő két hetet Billel teljesen együtt töltöttük. Mindennap csináltunk valami közös programot. Általában a délelőtt és délután első felében Tom társaságát élveztük és hármasban (illetve néha 4esben mert Lucky is velünk volt) töltöttük, a nap hátralévő felében meg kettesben voltunk Billel. Csomószor voltunk az ő lakosztályukban és olyankor volt olyan, hogy Tom gitározott (merthogy kiderült hogy tud gitározni, és nem is akárhogy) illetve Bill kísérte énekkel, és ha náluk voltunk Tom megmutatta a főzőtudományát is ami leginkább a pizzáig és egy olasz tésztáig terjedt (állítólag saját receptje volt) de nagyon finomak voltak. A nap hátralévő felében meg Billel vagy elmentünk autókázni, vagy megnéztük a tengerparton a naplementét, ami nagyon romantikus volt és mindig nagyon élveztem.

Egészen úgy éreztem, hogy hozzájuk tartozom. Tommal nagyon jól összebarátkoztam, mert nagyon kedves srác volt. Úgy éreztem mintha kicsit nekem is a testvérem lenne. Billt pedig percről percre jobban szerettem. Teljesen olyan volt mintha már hónapok óta sőt, évek óta ismertem volna őket.

***
A mai napon kb. egész délután lennt voltunk a strandon és a vízben úszkáltunk 4esben. Tom kivállóan el volt Luckyval (bár ebben szerintem az is benne volt, hogy ha akarta volna se tudta volna lerázni a kutyámat, annyira erősen ragaszkodott a fiúhoz) és néha néha így nekünk is volt egy-egy szabad percünk Billel (azt muszály megjegyeznem, hogy Bill vizesen még sokkal szexibb, és amikor láttam a tetoválásait teljesen elaléltam mennyire jók.)
Már este volt így Tom elment "szabadfoglalkozásra" (minden bizonnyal csajozni) Bill és én pedig lementünk a partra. Mondjuk már jócskán besötétedett de ez egyáltalán nem zavart minket. Volt egy ilyen magasabb sziklacsúcs szerűség és azon nagyon gyakran ücsörögtünk Billel. Most is éppen ott ülltünk egymáshozbújva, ölelkezve. Már jóideje egy árva szót se szóltunk. Aztán egyszercsak a fejembehasított egy gondolat amiről muszály volt beszélnem Billel.
-Bill?
-Igen kicsim?-szólt és gyengéden cirógatni kezdte az arcom.
-Én nagyon szeretlek téged, tudod?
-Hát persze!-mosolygott.
-És nem akarlak elveszíteni, azt is tudod?
-Mire célzol ezzel?-ráncolta homlokát.
-Azzal hogy 3 hete itt vagytok...És lassan hazautazol Németországba. És...és...és akkor mi lesz?-kérdeztem kicsit kétségbeesetten. Kicsit elgondolkodott.
-Már akartam erről beszélni Veled...Én arra gondoltam, persze csak ha neked is megfele, hogy mi lenne ha hozzánköltöznél Berlinbe?-sejtettem vagy talán reméltem (?) hogy valami ilyen kérdést fogok kapni, de még így is meglepődtem. Összeköltözni Billel? Ez csodás lenne de...ő is akarja ezt? Mi van ha az agyára megyek majd? Ha megun vagy valami?
-Bill...én..nem is tudom mit mondjak, illetve igen nagyon örülök, és nagyon szívesen laknék veletek csak...
-Csak mi?
-Nem leszek ott útban nektek? Nem zavarlak titeket?-halkan felnevetett.
-Jajj Lenám...már hogy is zavarnál pont Te? Ha nem jönnél velem, én azt nem viselném el. Nekem minden nap látnom kell téged. És Tomot se fogod zavarni, ő is örülni fog hogy nagyobb élet lesz a házban.
-Tényleg?-mondtam kicsit megkönnyebbülve.
-Hát persze. Meg egyébként is. Végre lesz valaki aki kimossa a szennyesünket, rendet rak...
-Kösz ez kedves volt-nevetteünk együtt.
-Tudod mihez van most kedvem?-kérdezte.
-Nem igazán.-ráztam a fejemet.
-Ehhez!-mondta és felpattant majd hirtelen beleugrott a vízbe.
-Bill!-kiáltottam fel. Kicsit megijesztett ezzel a váratlan akciójával mert kicsit magas volt ez a kis szikla amin ücsörögtünk a tengerhez képest. És Bill még nem bukkant fel.
-Biiiill!-kiabáltam mégegyszer. És ekkor előbújt a vízből.-Te jól vagy?-kérdeztem.
-Igen! Fantasztikus a víz! Te nem jössz?-kiabálta.
-Hát..nem is tudom...ez nekem kicsit magas.
-Jajj Lenám! Ugorj majd elkaplak.-mosolygott.
-Hát...de nem fogom kitörni a nyakam?
-Nem-nevetett.
-Bizti?
-1000%!
-Jó....-csak Bill kedvéért, összegyűjtöttem az összes létező bátorságomat és leugrottam. Egy pár másodpercig a víz alatt maradtam, aztán éreztem hogy egy kéz valahogy felhúz a felszínre.
-Na minden rendben?-kérdezte Bill.
-Azt hiszem...igen-mondtam bár még egy kicsit "fulldokoltam".
-Akkor jó.-a lábam nem ért le a vízben mert ahhoz már túl mély volt, de úszni szerencsére jól tudtam, na meg persze itt volt Bill is így nem féltem annyira.
-Na, nem úszunk?-kérdeztem.
-Egész nap úsztam.-mondta és ezzel magához rántott és forrón megcsókolt. Kezével átkarolt és közben simogatott ahol csak ért.
-Bill ezt itt? Le se ér a lábam megfulladunk.
-De nekem leér a lábam!-mondta és mostmár a nyakamat kezdte elhalmozni apró csókokkal. Természetesen nem tudtam neki ellenállni, mert már én is eszméletlenül kívántam őt.
-De Bill ezt szerintem ne itt. Menjünk fel a lakosztályba, ok? Ott kényelmesebb.
-Igazad van-mondta.
Mikor kiértünk volna a partra egy ilyen kő vagy nem tudom mi beleakadt a felsőmbe.
-A fenébe. Beakadtam!-mondtam.
-Mutasd.-szólt Bill. Megpróbálta kiráncigálni, de ezzel csak azt érte el, hogy egyetlen mozdulattal leszakította rólam a felsőmet.
-Bill! Most ez...
-Ajjajj...bocsi ne haragudj.
-Most így hogy megyek fel?
-Hát...nekem így jobban tetszel!-mondta ördögien csábos vigyorral.
-Persze, de ország világ előtt nem akarok így végig menni...
-Akkor tessék.-mondta és levette pólóját.
-De akkor Te...?
-Vedd fel. Nincs hideg nem fázok meg.
-Köszi.-mondtam és felvettem. Bár egy kicsit nagy volt rám, most ez számított a legkevésbé.
Kézenfogva végigrohantunk a parton, majd be a Hotelbe. Az őr már megint nagyon "érdekesen" méregetett végig minket, de nem igazán törődtünk vele. 100% hogy már full idiótának nézhet bennünket, hogy csurom vizesen rontunk be az 5 csillagos szállodába, de hát ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése