A hét videója:

2010. március 3., szerda

10.rész

Sziasztok!
Köszönöm mindenkinek a csetben, hogy szurkoltok meg bíztattok nagyon kedvesek vagytok nagyon jól esett :)
Igazából tegnap volt szerencsére az utolsó szóbelim, ez nagyon jó volt, kedvesek és barátságosak voltak tényleg csak szimpla beszélgetés volt. Ez volt az a suli, amit 1nek jelöltem meg, ugyhogy már csak reménykednem kell, hogy ide fel fognak venni, és persze 16.-ig izgulhatok miatta...
Megpróbálok azért sűrün feltenni részt, de lehet, hogy most egy kicsit megfogadom wawus tanácsát és pihenek :)
___________________________________________________________

-Csukd be a szemed.
-Oké.
-De ne less!
-Nem lesek :D - áááá dehogy én nem olyan vagyok xD
-Jó.- és azért befogta a szememet hátulról. -Most indulj el szép lassan. Jó. Még egy...két...há'...és kinyithatod!-mondta és elvette a kezeit én meg kinyitottam a szememet.
Amit láttam hihetetlen volt!!!

Egy nagyon magas helyen álltunk. Előttünk egy körülbelül teniszpálya méretű tisztás amit a körülöttünk lévő erdőcske vett körbe, de közvetlen velünk szemben csak a messzeség volt. A réten mindenfelé a legkülönlegesebb virágok ezrei voltak. Láttam az alattunk elterülő szigetet (még a Hotel Glamourt is de csak piciben) és az óceánt. A horizont vöröses fényben ragyogott a nap pedig már elkezdett lefelé vonulni. Láttam ahogy a víz fölött kisebb nagyobb sirálycsapatok az esti vacsorájukat keresték, és ahogy a parton a fürdőzök vígan merültek a vízben.
-Na, tetszik?-kérdezte Bill angyali mosollyal?
-Bill ez...ez...ez hihetetlen. Nem is tudom mit mondjak. Csodálatos. Köszönöm, hogy idehoztál.-mondtam és rámosolyogtam.
-Nincsmit. Mással nem is lettem volna itt szívesebben mint veled.
***
Leültünk a fűbe és megnéztük a naplementét. Közben beszélgettünk és Bill ismét énekelt nekem két gyönyörű szép dalt. Az egyik az volt, hogy Ich bin da a másik meg Durch den Monsun. Mindkettő csodálatos volt. Billnek annyira szép hangja volt, hogy az leírhatatlan. Nem tudom honnan szedhette ezeket a dalokat de tényleg csodásak voltak. És pont mikor a Durch den Monsunt énekelte eleredt az eső. De nem olyan kis "csepeg-csepeg de semmi komoly", hanem olyan igazi "dézsából öntik a vizet" kategória volt.
-Huhh mennünk kéne, nem?-kérdezte miközben már mindketten felpattantunk.
-De.-mondtam. Kézen fogott és elkezdtünk rohanni. (már amennyire az erdőben a visszacsapódó ágaktól lehetséges volt ez). Minden romantikus történetbe, az ilyen jeleneteknél, Bill biztos rámadja a kabátját vagy ilyesmi. Na, ez most nem történt meg mivel őrajta is csak egy póló volt azzal meg nem sokra mentem volna.
Szerencsére hamar elértünk a kocsihoz. Azonnal be is ülltünk, de még nem indultunk el. Bill hátrahajolt a hátsó üllésre (amin egyébként eszméletlen kupi volt xD) és valahonnan a kupac aljáról előhalászott egy törülközőt.
-Tessék töröld meg a hajad, nehogy megfázz.-nyújtotta oda.
-Köszönöm.-mondtam és megtörölköztem aztán visszaadtam Billnek. Ő is addig rendbeszedte magát, és még egy pulóvert is adott nekem.
Aztán elindultunk. Az eső egyáltalán nem akart elállni, sőt néha néha még villámlott is. Ez azért nem volt jó mert én borzasztóan féltem kicsi koromtól kezdve a viharoktól. Így akaratlanul is sokkal közelebb húzódtam Billhez, akinek közben a csúszós útra is figyelnie kellett.
-Mi az kicsim? Félsz, vagy mi a baj?
-Már pici koromban is ki nem állhattam a viharokat. Az eső rendben van de ez...-mondtam és kinéztem az ablakon. A szél is feltámadt és minden féle dolgokat sodort magával. AZ ilyen időt már nem szerettem. Illetve egy kényelmes szobából egy bögre forró kakaó mellett igen, de nem a csúszós utakon egy autóban üllve erdős területen.
-Nyugodj meg. Én itt vagyok melletted.-mondta és megsimogatta a fejemet.
-Hmm így máris jobb.-mosolyodtam el.
________________________________________
Sorry, hogy ilyen rövid, meg nem ez lett életem alkotása és volt már jobb is de most ennyi sikerült :/ Pénteken VAGY hétfőn lesz rész, még nem tudom pontosan mikor. Jah és jövő hét folyamán valoszínű megint valami új arcot adok a blognak, új képeket teszek fel meg ilyenek. :)
Ha pénteken nem lenne akkor jó hétvégét mindenkinek! Sziasztok! Puszi :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése