A hét videója:

2010. március 11., csütörtök

13.rész

Másnap reggel mikor felébredtem rögtön meglestem a telefonomat. Igazság szerint egész éjjel a kezemben volt, így felébredtem volna ha SMS vagy hívás jön (Billtől) de semmi. Kicsit sem lepődtem mondjuk meg, elvégre minek keresne az éjszaka kellős közepén? De azért valahol reménykedtem benne hátha mégis.
Felkeltem és kimentem az erkélyre vagy teraszra ki minek nevezi. Még kicsit hűvös volt a tegnapi eső miatt, így felvettem a narancs-kék Nike melegítőmet és elindultam Luckyval. A fű még nedves volt és emiatt friss, ugyanakkor hűvös is volt a levegő. Ennek ellenére a kinti vendéglőbe mentem a reggeli kávémért.
-Szia!-köszöntem Annának.
-Szia!-köszönt vissza mosolyogva.-Mit kérsz?
-A mézes kávé múltkor nagyon fincsi volt ugyhogy azt!
-Oké, máris készítem.
-Egyébként mi újság?-kérdeztem és közben helyet foglaltam az egyik bárszéken, Lucky meg lefeküdt mellé a földre.
-Hát semmi különös. Jah, egyébként még bocsi a múltkoriért, hogy a buliban csak úgy eltűntem...
-Jaaa...semmi gond. Nem akarom beleütni az orrom de szétvet a kíváncsíság, hogy végül mi volt azzal a helyes sráccal? :D
-Hát...-mondta Anna széles vigyorral - Tessék itt a kávé.
-Köszi.-mondtam és belekortyoltam.
-Szóval úgy néz ki alakulgat valami...
-Na! Az nagyon szuper! Örülök neki.
-Köszi-mosolygott Anna-És Te mit csináltál a bulin?
-Hát én...-kezdtem volna bele, ám ekkor Lucky vidám csaholása és eszeveszett farkcsóválása ahogy fölpattant, rögtön kizökkentett a mondandómból. Automatikusan hátrafordultam és megpillantottam az én drága Billemet, ahogy Tommal együtt közelednek.
-Ne haragudj egy pillanat...-mondtam Annának, és elindultam Billék felé. Lucky amint észlelte, hogy szabad a pálya nekifutott és ráugrott Tomra. Tom meglepődött de rögtön elkezdte simogatni Luckyt, aki ugatott ugrált meg mindent csinált. Őszintén meglepődtem, hogy így letámadta szegény fiút, nem is tudom miért. Ilyet még velem se csinált soha...Bill meg mit sem törődött a kutyámmal "bajlódó" fivérével, sebesebb tempóra váltott és sietett felém. Persze én se gyök kettővel haladtam xD
-Sziasztok!-köszöntem mikor közelebb értem.
-SZia!-köszönt Tom. Bill nem szólt egy szót se. Nemes egyszerűséggel amikor már kartávolságon belül voltam, magához rántott és gyengéden megcsókolt.
-Jóreggelt szép szerelmem!-mondta. Én erre tökre elpirultam de persze feszített a büszkeség is. Ilyen szépet mondani nekem! Olyan édes! De azért meglepett ezzel a váratlan akcióval. Itt mindenki előtt...Jó mondjuk a mindenki alatt csak Annát, Tomot (Luckyt), és egy középkorú házaspárt lehet csak érteni xD De akkor is.
Észrevettem, hogy Tom a szeme sarkából figyel minket, és selytelmesen mosolyog. Vajon mire gondolhat...?
-Nem fáj már a fejed, ugye?-kérdeztem kicsit aggodalmaskodó hangon Billtől, mert nem felejtettem el, hogy tegnap nem volt jól mikor elváltunk.
-A fejem?-kérdezte úgy mint aki nem tudja miről beszélek. Aztán kérdően néztem rá, mire ő észbekapott-Jaaa! A fejem, tegnap? Neeem. Nem fáj már. Jó ötlet volt a tea meg a forró pancsi.-vigyorgott.
-Jaja! Ha 2 órát nem lubickolt a kádban ez a sellőfiú akkor egy percet se. Azt hittem ki kell vennem egy másik szobát, hogy elmehessek fürödni.-vágott közbe Tom.
-Haha! Köszönjük Mr.Nincspoénommókamester nagyon vicces volt!
-Nekem nincs? Lena, szerinted se vagyok vicces?-hozzáteszem nagyon nagy élmény volt látnom a szerelmemet és a tesóját ahogy mint két óvodás fiúcska "marakodnak" ilyen apróságokon, amit persze teljesen mértékben csak viccből csinálnak, mégis maximálisan beleélik magukat. Halkan kuncogtam is Bill karjaiban ahogy "veszekedtek".
-De szerintem mindketten nagyon viccesek vagytok! Pont mint két ovis!-erre a fiúkkal jót nevettünk. Aztán elindultunk, hogy a srácok is rendeljenek valamit.
-Mit kértek?-kérdezte Anna. Tom rögtön kezdte is:
-Na cicám én kérek egy csésze kávét, de jó feketét, aztán egy bögre kakaót ééés franciakrémest, meg egy csokismignont ééés...-én nagy szemekkel pislogtam. Olyan volt tényleg mint egy nagy gyerek, ahogy hadarva sorolt mindent. Billen mondjuk semmi megrökönyödést nem láttam, ebből következtettem, hogy Tomnak ez egy átlag reggeli. Ezek szerint csak nekem meglepő az, hogy ekkora cukormennyiséggel indítsa egy ember a napot xD- ja, kérek még a végén egy nagy kehely fagyit is. AZ mindegy milyen szépségem, rád bízom. Egy ilyen lány mint Te, biztos kitalálsz nekem valami különlegességet.-mondta és rákacsintott Annára.
-Értem.-mondta Anna. Látszólag teljesen hidegen hagyta hogy Tom látványosan flörtölt vele.Próbált nem tudomást venni róla.-És te?-pillantott Billre.
-Ugyanazt mint ő.-Újra meglepődtem! Bill is? Hogy lehet ennyit enni? És még csak nem is látszik rajta...Tomnak szép, kidolgozott teste volt, nem olyan túlságosan csak úgy hogy az még jól nézett ki, szóval olyan normális volt. Bill pedig ugyan egyszálbélű volt, mégis a karja meg úgy általában izmos volt. Valoszínűleg csak az alkata volt ilyen léc formátumú (xD), és ő akármennyit ehet akkor se lesz sokkal kövérebb.
-Te Lena nem kérsz még valamit?
-Nem köszi, én még el vagyok a kávémmal.
-Rendben akkor egy pillanatot kérek és hozom is.
Addig mi leülltünk egyik asztalhoz. Lucky közben ugyan már nem zaklatta Tomot csak a nyomában loholt.Aztán végül az ő széke mellé feküdt le.
-Te Tom, téged nagyon kedvel Lucky! Nem tudom mivel váltottál ki belőle ekkora szimpátiát, de egyszerűen odavan érted!
-Nem meglepő! Értem mindenki odavan!-dőlt hátra elégedetten. Én erre jót nevettem, mert nagyon viccesen mondta.
-Haha! Álmodban...
-Mi? Értem minden csaj odavan! Egy se tudna nemet mondani nekem. Szerinted Lena?
-Hát én honnan tudjam?
-Na ugye, hogy nem tudta kimondani, hogy nem.
-Jaaaj hagyjál már!-mondta Bill.-Egyébként Lucky fiú...-Tom ezen elgondolkodott.
-A kutyák megérzik ki a jó ember.
-Vagy inkább csajnak hitt és rád moccant! A kutyák az ilyesmit is megérzik.
-Te beszélsz?! Én még mindig nem festem magam és nem nézek ki úgy mint egy nő.
-Én se nézek ki úgy -.-
Egy újabb marakodásnak lehettem szemtanúja amit meg kell hagyni nagyon élveztem. Olyan volt mintha egy TV-s kabaré lett volna. Szakadtam a nevetéstől miközben őket figyeltem.
-Látom jól szórakozol?-nézett rám Bill tündéri mosollyal.
-Igen! Irtó cukik vagytok!-mondtam és egy nagy puszit nyomtam az arcára.
-Zavar ha rágyújtok?-kérdezte Tom hirtelen.
-Nem csak nyugodtan.-én ugyan nem dohányoztam, viszont bármennyire is irritált ez az egészségromboló szokása némely embernek, attól még nem vonhattam meg ezt tőlük, mivel ezen a helyen nem volt megtiltva a cigi.
Tom már éppen a szájába vette a cigit és gyújtotta volna meg, ám ekkor Bill hangosan ráförmedt:
-Tom! Én is kibírom, hogy Lena társaságában ne gyújtsak rá! Legyél már kicsit tisztelettel másokra...-Bill dohányzik?! Ezt nem is tudtam...Nem is éreztem a lehelletén, sőt mág csók közben se éreztem...
-Jajj ne már Bill. Miattam nem kell...Nyugodtan Tom, nem zavar.-és mikor süllyesztette be a zsebébe meg is fogtam a karját, hogy megállítsam. Ő erre nagy szemekkel rám nézett, de arca kifürkészhetetlen volt. Pár másodpercre még ott maradt a kezem majd észbe kaptam és elrántottam. Bill közben folytatta a prédikálást:
-Nem! Láttál engem a közeledben cigizni valaha? Nem hinném, pedig én is dohányos vagyok...Tom légyszíves!
-Köszi-mondta Bill. Tomon nem láttam, hogy megbántódott volna, vagy kellemetlenül érezte volna magát én viszont annál inkább úgy éreztem magamat. Én nem akartam, hogy csak miattam most Tom hiányt szenvedjen bármiben. (mégha be kell valljam őszintén, nagyon ellenzem ezt a most kiderült "új" szokást... Miért kell az embernek gyilkolnia saját magát?)Nagyon látszódhattak arcomon az érzelmeim mert Tom rögtön megnyugtatott:
-Ne emészd magad Lena! Ez egy nagyon rossz szokásunk Billel. És igaza volt, elég ha én magamat károsítom, ahhoz nincs jogom, hogy téged is. És nem haragszom, nem utállak.-mondta angyali msollyal.
-Akkor jó!-feleltem és annyira őszintének tűnt, hogy ezzel sikerült tényleg megnyugtatnia.
Ez után szinte ki is lett hozva Billék temérdek mennyiségű sütije és kakaója kávéja meg minden.
-Hát Uraim jóétvágyat!-mondtam jókedvűen mikor nekiestek az "édességhegy"elfogyasztásához.
-Köffi!-mondták teliszájjal mire mindannyian jót nevettünk.



_______________________________________________
Kedden lesz új rész, addig is jó hétvégét, puszilok mindenkit :)Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése