A hét videója:

2009. október 30., péntek

igen! igeN! igEN!! iGEN!!! IGEN!!!!

Jááááááááááááááááááááááááááájjjjjjjj Édes Istenem! igeN! igEN!! iGEN!!! IGEN!!!! Ott leszek a március 30-i bécsi TH koncerten!!!!!!!!!!!!! Annyira király lesz h azt el se tom mondani. Amikor itthon aztmondták anyumék h elmehetek meg mindent megbeszéltünk én kajak ugrálni meg tapsolni kezdtem meg el is sírtam magam szal nagyon örültem. Egész este le se lehetett lőni olyan boldog vtam xD Ma meg másról se tudok beszélni, akárkivel beszélgetnikezdek csak a TH koncertről tudok beszélni. Szal gondolhatjátok mennyire túlpörögtem xD Fuh 10000000000 bocs h most nem a sztori ez csak olyan mellékbejegyzés, de ezt muszály volt most megosztanom mindenkivel :D És majd hétfőn vszi új rész meg minden ugyhogy addig türelem ;)

2 megjegyzés:

  1. Majd hozz nekünk képeket! Nagyon örülök, bár nekem lenne ekkora szerencsém, de 13 évesen két anti TH szülővel baromi nehéz!!! Majd kérünk élménybeszámolót!!!

    VálaszTörlés
  2. Minden másodpercet le fogok írni Nektek az megígérem ;) Na meg persze képeket is hozok majd :)
    Egyébként meg sajnálom, h Te nem tudsz kijönni koncertre...Nagyon rossz érzés lehet :(

    VálaszTörlés