A hét videója:

2009. október 29., csütörtök

55.rész kedd

Ez az 55. részem szal már 5 résszel elhagytam az ötvenet vagyis a félszázat, ez meg 5 5 vagyis 10 xD na mindegy ez most nem számított a sztorihoz. De ha már TH-s a blogom akkor had írjam ezt le: Ma v holnap kiderül h megyek-e a Bécsi TH koncertre!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szal léccyke szurkoljatok nekem ^^ Mert ha megyek akkor majd írok nektek külön egy TH koncertről szóló ff-t is :D Na jó nem rabolom az időtöket meg a sajátomat se xD táttárátáttátá! Itt a kövi adag rész is ;)

******************************************************************************



Reggel a telefonom csörgésére ébredtem. Meg se néztem ki az csak beleszóltam, mert azt hittem Bill hívott fel.
-Szija, Bill te vagy az?-kérdeztem.
-Eumm...Kislányom jóreggelt csak én vagyok az.-szólt bele anyu. Upsz. Télleg akkor vagy most érkeztek meg, vagy csak felébreszt hogy suliba menjek. Akkor kávét is küldhetne...
-Ja bocsi azthittem...mindegy.
-Azthitted Bill. Miért hívna? Összevesztetek?-kérdezte anyu. Hát hiába előtte se tudok titkolózni egyből rájön.
-Hát egy picit...-mondtam.
-Ohh szegénykém...Na mindegy majd ma úgyis kibékültök biztosan.-mondta.
-Most érkeztetek meg?-kérdeztem.
-Igen.Itt egyébként most fél egy van...
-Aha az jó...
-Na légyszi ne felejtsetek el suliba menni. Jó?
-Jónak nem jó, de nem felejtünk el.-mondtam.
-Rendben. Majd este hívlak. És Bill miatt ne szomorkodj! Majd kibékültök ;)
-Köszi anyu. Aranyos vagy. Na akkor szija!
-Szija kicsim. Puszilunk
-Mi is szija!
Hhhhh...fel kéne kelni...Még csak fél hét. Na mindegy felkelek. Ugyis kéne valami kávé félét csinálni. Kikászálódtam az ágyból és kinéztem az ablakon. Az utca még sötét volt. Csak halványan kezdett már világosodni az ég alja. Az ablakomból pont Billék házát láttam. Hosszan néztem az egyik sötét ablakra, amiről történetesen tudtam, hogy Billé, majd a fürdőfelé vettem az irányt. Gyors vettem egy kellemes zuhit, aztán felöltöztem, emberi külsőt varázsoltam magamra (magyarul:smink+hajbelövés) majd elpályáztam a konyha felé. Odatettem egy kávét, Tinának meg betettem egy kenyeret a kenyérpirítóba. Aztán várakozás közben kihasználtam a helyzetet hogy egyedül vagyok, és rágyújtottam egy szál cigire.
10 perc múlva Tina kómásan jött le. A pirítósa már készen volt a tányérjában a kávéja társaságában. Én a sajátomat most kezdtem el kortyolni. Étvágyam meg nemigazán volt...
-'Reggelt!-köszöntem neki.
-Hali!-köszönt kómásan-Ezt te csináltad?-mutatott a megterített asztalra és a reggelire.
-Látsz itt rajtam kívül még valakit?-kérdeztem.
-Nem.De mióta vagy fennt?-kérdezte mikor leült enni.-Mindig én vagyok hamarabb fennt.
-Hát elég rosszul aludtam, aztán félhétkor anyu felhívott és lejöttem.
-Aha értem. Hát köszi :) Mármint hogy ilyen rendes voltál és reggeli téren rám is gondoltál.
-Nincsmit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése