A hét videója:

2009. október 21., szerda

51.rész még mindig hétfő :/

Hellóóóóó! Szal mindenkitől 10000000 bocs h ilyen ritkán írok, csak most a felvételire készülök szal áááh semmi időm nincs, pedig fejben már megvan a sztori és higgyétek el baromi izgi a folytatás, csak sajna nem jutok egyszerűen el oda h leírjam. Na mindegy nem húzom az időt tovább táttárátá'tátááááá!!!!! Itt a kövi rész jó szórakozást meg minden, jah és kommenteket meg léccy dobáljatok már szorgalmasan :) Danke schööööön!!!!

_____________________________________________

Nagyonmély kussban megérkeztünk a stúdióhoz vagy mi a tökömtudjamihez. Nagyszerű....:S visszaút esélye=0! A bejárat előtt egy férfi állt és tökre ideges volt. Na fogadnimernék h ő lesz a menedzser....Kiszálltunk a kocsiból elköszöntünk meg fizettünk Sebastiannak aztán elindultunk a közeledő férfi felé. Bill megfogta a kezemet és bátorítóan rámmosolygott.
-Ő itt David a menedzserünk.-súgta oda nekem Bill mikor még nem értünk a mostmár 100%ra tudjuk Davidhez.
-Magyarázatot most! -ez volt a köszönés nála. Kedves ember...
-Neked is szia David...-mondta Tom.
-Na te ne pofátlankodj!Miattatok lemondtam az interjút és a fél napját átszervezte a tv! Ezek után kuss!!!
-Mondtuk már hogy nem tehetünk róla!!!!-fakadt ki Bill.
-Nem? Aha...És ők kik?-mutatott ránk.
-Ő Vera és Tina a barátnőink.-mondták a srácok.
-Ühümm...-bólógatott cinikusan- És rájuk van időtök, mi?
-Na ezt kikérem magamnak!-háborodott fel Bill.
-Mit? Idáig nem voltak barátnőitek, és pontosak voltatok....-Tom közbevágott.
-.......most vannak és most sem miattunk késünk hanem a szar forgalom miatt!!!-kiabálta Tom.
-Aha persze. Na jó nemérdekelnek a kifogásaitok mostmár mindegy....-mondta.-2 óra múlva fogtok forgatni interjút. Készüljetek fel rá nagyfiúk vagytok már. És ne kóboroljatok el! Nekem még van egy kis dolgom de majd a kezdés előtt fél órával visszajövök. Addig ne csavarogjatok el. Na sziasztok.-és elment. Hát...........Khm.............nem egy kedves élőlény hogy mit mondjak. 2 óra? Az túl kevés idő....
-Mindig ilyen?-kérdezte Tina.
-Nem csak ha ideges. De hamar megnyugszik és akkor meg tök jófej!-mondta Tom.
-Aha igen-helyeselt Bill.
-Bemegyünk?-kérdezte Tom.
-Áhh minek még? Ugyse öltözünk még...szerintem maradjunk itt kint dumálni.-mondta Bill.
-Ömm....-jelezni kívántam ezzel hogy szólni szeretnék (hűűűű ez de szép mondat volt! xD)
-Igen?-nézett rám Bill.
-Kereshetnénk egy mosdót?-kérdeztem.
-Persze!-nevetett Bill. Elindultunk 4en befelé. Egy nagyon szép irodaházszerűségnektűnőépület (hmm....de szép! ez egy új leghosszabb magyar szó amit én találtam ki xD) volt. Rögtön a bejárattól nem messze ott volt a mosdó.
-Megyek veled én is.-mondta Tina. Szóval ketten mentünk be. Mondjuk én igazából csak egyedül akartam volna lenni, de mindegy akkor most Tinával leszek...
Beértünk én rögtön a csapok fölötti tükrökhöz mentem és elkezdtem megigazítani a hajam és a sminkem.
-Csak ezért jöttél be?-kérdezte Tina.
-Igen...-feleltem röviden.
-Na jó.....-sóhajtott Tina.-Látom hogy valami nincs rendben csak nem mondod el mi az.
-És?-kérdeztem cinikusan.Mondjuk lehet hogy nem ebben a hangsúlyban kellett volna, de ez jött ki.
-És?! Mondd már el mi a bajod! Ez a legrosszabb, folyton emészted magad minden szaron és mostanában szinte nem is beszélgetünk....Régen mindent meg tudtunk dumálni. Most mi történt veled?-olyan őszinte volt. A szemeivel pedig olyan szomorúan nézett rám. Igaza van! Régen olyan más volt a kapcsolatunk, mert csak mi ketten voltunk egymásnak. Most meg úgy mintha elhidegültünk volna. Ez annyira bánt engem is....
-Jajj Tina! Annyi minden bánt most.........-sóhajtottam szomorúan.
-Na! Mesélj. Van időnk.-mosolygott. Hát mondjuk nem biztos hogy az ember egy WC-ben szereti megvitatni az érzéseit a testvérével, de nekünk most ez így alakult, ez van :D
-Hát egyrészt: Még szomorú vagyok Billmacsek elvesztése miatt...Másrészt amit te is mondtál. Nem is tudom....úgy hiányzol nekem :( A másik meg igazából áhh.......nem is tudom. Te akarod ezt a nagy felhajtást? Mármint hogy ezt az interjút. Mindenki megismer minket és ez tök szar szerintem. Én nem akarok "sztáááár" lenni...-estem kétségbe.
-Értelek. Nekem se nagyon fekszik ez a dolog, de Tom úgy akarta hogy nem tudtam nemet mondani. De lehet hogyha beszélnél Billel ő megértene, nem?
-Nem tudom...mi van ha megsértődik?
-Akkor kibékültök majd! Egy próbát szerintem megérhet...-De jó! Tina is egyetért velem! Ez király! Annyira szeretem őt! De mi van ha Bill megharagszik majd? Jajj úgy félek....Elindultunk kifelé...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése