A hét videója:

2009. november 2., hétfő

56.rész kedd

Na szijjasztok!!!! Az van, hogy ahogyan ígértem ma itt az új részecske, jó hosszú is :) És lehet, hogy mégegyet felteszek ma még. Viszont holnap meg úgy péntekig nem ígérhetem biztosra h lesz új szal lehet h csak szombaton. Ezért ma hosszú rész, és lehet h még egyet feldobok ;) Na nem húzom tovább. Jó olvasást! :)***********************************************************************

-Tinaaaaaaaaaaaaa!!!Kész vagy már?-kiabáltam az előszobából indulásra készen.
-Pillanat!-kiabált vissza nekem Tina az emeletről. Hihetetlen mennyit tud tökölni az elkészüléssel...Gyenge 10 perc múlva le is érkezett.
-Mi tartott ennyi ideig?-kérdeztem.
-Nem tudtam eldönteni ma melyik sapkámat vegyem fel és...
-Na jó. Ne folytasd-vágtam közbe.Tina mindig sapit húz rasztás buksijára, így van egy pár neki belőle. -Indulhatunk?
-Ja.-mondta és végre valahára el is indultunk. Mikor az udvaron mentünk végig elővettem a telefonom.
-Mit csinálsz?-kérdezte Tina.
-Felhívom Billt, hogy ők is indulnak-e.-mondtam. Hát nekem ez a világ egyik legtermészetesebb dolgának számít, hogy a páromat felhívjam jön-e velem vagy sem.
-Ja jó.-mondta Tina. Már hívtam Billt. Csöngött...csöngött...csöngött...csöngött...MI A ****ÉRT NEM VESZI FEL A TELEFONJÁT??????????????Nem létezik hogy alszik még...
-Na mi az? Nem veszi fel?-kérdezte Tina.
-Nem. -csaptam le csalódottan és kicsit mérgesen a telefont.
-Várj felhívom Tomot. -Tutira biztos vagyok benne, hogy direkt nem veszi fel...Ez 100%. De én nem hiaszem el, hogy lehet ilyen hisztis???? Ez nem fair...Lehet, hogy szakítani akar csak nem meri elmondani? Azt én nem élném túl...Mert az azt jelentené, hogy kihasznált, nem szeret(ett), és hogy csak ADDIG kellettem neki. De nem...Bill ilyet nem tesz! Ilyet nem tenne! Ő nem ilyen! Ő szeret engem...Vagy csak úgy csinált? De akit én szeretek az a fiú nem ilyen.Én tudom, hogy Bill Kaulitz NEM LEHET ILYEN!!! Ő őszinte és szeret engem...Vagy csak megjátszotta magát? Áhh tudom is én...De én bízom benne...Legalábbis megpróbálok bízni benne...
-Na szóval.-kezdett bele Tina, mert az én kis gondolatmenetem alatt ő beszélt Tommal, és a kerítés elé is kiértünk.-Szóval Bill azért nem vette fel, mert megbetegedett tegnap este lázas meg beteg szal minden baja van, és most alszik. Tom meg 2 perc és jön.-megbetegedett? Ez furcsa tegnap még kutyabaja nem volt...Lehet, hogy üldözésimániám kezd kialakulni, de szerintem ezt csak kitalálták...Az viszont azt jelentené, hogy Bill nem kíváncsi rám, ami ahhoz vezet, hogy nem szeret, csak nem mer szakítani velem, mert esetleg olyannak néz aki megy pletykálni a sajtóhoz. Uff ilyeneket gondolna rólam? Hát ha még szakítana is velem (bár nem tom miért) én annyira szeretem őt, hogy soha nem égetném be sajtó előtt. És egyébként akkor tutira elköltöznék a világ másik felére, hogy még véletlenül se lássam többé... Mert én úgy nem bírnék élni, hogy a barátnője voltam, kihasznált és mint egy rongyot eldobott. De ÁLLJ! Én hülye vagyok! (nem újdonság gondolom xD) KI mondta, hogy direkt csinálja? Lehet, hogy már nem is haragszik! Én meg mint egy hülye csirke ilyen gonosz dolgokat feltételezek róla! Hogy lehetek ekkora kö**ög? Hjajj...Én beleőrülök ebbe...Beszélnem kéne vele, hogy megnyugodjak.
-Halíííííííííí Veraaaaaaaaaa! IndulhatnánK????????????-na ez Tina volt. Ugyanis már megint annyira elbambultam, hogy 1.-észre se vettem, hogy Tom már itt van. 2. Már rég dumáltak hozzám de én máshol jártam agyilag. Király! Még reggel van, de már megvan az első "csináljunktotálisidiótátmagunkból"akcióm (na ez is 1 az én leghosszabb új és értelmetlen magyar szavaim közül xD).
-Ohh szia Tom. Bocs csak kicsit elgondolkodtam...Persze induljunk.-mondtam.
-Na látom nem vetted azt amik az előbb elhangzottak-kezdett bele Tom, mikor már elindultunk.-De épp azt mondtam, hogy Bill azt mondta este, hogy mondjam majd meg neked, hogy szeret meg puszil és vigyázz magadra és délután majd csak egy picikét ugorhatsz be hozzá, nehogy megfertőzzön.-mosolygott Tom. Valahogy a mosolyában annyira Billt véltem felfedezni. Hát hiába, ikrek :D De most nem is ez a lényeg! Hanem a, hogy SZEREEEEEEEEEEET!!!! Én meg mint egy hülye pi**a már mindenféle rémségeket gondoltam szegényről. Jajj ennyi ésszel szabadlábon mint én...-Este is egyébként azért nem hívott már, mert rosszul volt. Hányt is, fáj a torka lázas szóval valami influenza sz arság van benne. Érted.
-Ja persze értem. Kösz, hogy szóltál. Szegénykém...-Jajj és szegény beteg is...De sajnálom. Legszívesebben itthon maradnék vele. De most inkább pihennie kell...Jajj de most akkor is úgy megkönnyebbültem! Legalább SZERET!!!!!!!!!!! Így valahogy még a sulibamenés tudata is elviselhetőbb^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése