A hét videója:

2009. október 29., csütörtök

54.rész hétfő

Olyan fél óra alatt sikerült összeírnunk a dolgokat. Rendeltünk magunknak két hétre előre minden napra kaját, egy ilyen ételhordó cégtől, meg magunknak aznapra pizzát, ugyhogy kész voltunk.
-Mennyi az idő?-kérdeztem.
-Negyed három.-mondta Tina.
-Szerinted felhívhatom már Billt?-kérdeztem.
-Szerintem még hagyd...Lehet, hogy még nem végeztek. Azt mondta Tom, az ilyen sokáig szokott tartani, és hogy majd este beszélünk.
-Aha értem...-mondtam kicsit szomorkásan. Még olyan rövid ideje vagyunk együtt, és már is összevesztünk egy ilyen kis hülyeségen...? Ez annyira rossz. És valahogy azt megértem, hogy most alapesetben se lehetnék Billel, és azt elviselném, de így hogy tudom, hogy haragszik rám, így egyszerűen nem bírok megmaradni.-De nekem fel kell hívnom!!!!-ezt most hangosan mondtam ki, pedig nem akartam. Tina erre halványan elmosolyodott.
-Akkor hívd.Lehet, hogy jólesne neki.
-Ok.-erre kicsit felbátorodtam.Elővettem a telómat és hívtam. Csöngött...csöngött...csöngött...
-Szia Vera! Bill most nem tud beszélni, mert fotózzák.
-Szia Tom.-hhhhhh.....igen ez Tom volt....sajnos :( -És mikor tudok beszélni vele?
-Hát nem tudom. Szerintem olyan 6 körül hívd fel, mert addigra végzünk. De várj! Majd megmondom neki, hogy hívtad, és szerintem ha lesz 2 perce felhív. Jó?
-Ok. Köszi Tom...-mondtam kicsit csalódottan.
-És Bill miatt meg ne szomorkodj! Az öcsém már csak ilyen őstulok, ne húzd fel magad a hülyeségein! Nem haragszik már rád, csak szeret hisztizni!-nevetett Tom.
-Köszi Tom, aranyos vagy.-mosolyogtam.
-Na most mennem kell. Majd beszélek akkor Billel. Szia!
-Szia!-letettem a telefont.
-Na?-kérdezte Tina.
-Hallottad Tom volt az...azt mondta majd beszél Billel.
-Na látod? Tom egészen jól tud rá hatni. És tényleg ne szomorkodj. Holnapra már semmi bajotok nem lesz. Rendben?-kérdezte.
-Rendben.-mosolyogtam. Mostmár egy picivel tényleg jobb kedvem volt.
-Na akkor mit csináljunk?-kérdezte Tina.
-Nem tudom...valamit! Légy kreatív.-nevettem.
-Ok. Akkor beszélgessünk.
-Jó. Miről?
-Mondjuuuuuuuk.Rólatok!
-Hát mit mondjak?-kérdeztem meglepetten.
-Mondjuk azt, hogy Tom miért is nem mehetett haza szombat reggel.....-hűűűűűűűűűűűűűha! Tinának még nem mondtam, semmit erről. Pedig azért elég sok minden történt akkor. Csak Billmacsek halála miatt szinte el is felejtettem (na jó. Ez azért túlzás. Azt nem lehet elfelejteni...)
-Hááááááááát.........-mondtam.
-Na? Szóval megvolt?
-Mi?-kérdeztem.
-Mi?Mi? Hát szerinted?
-Meg.-mondtam vigyorogva.
-És? Milyen volt?-kérdezte.
-Hát szerinted?Jó!
-Azt gondoltam.-nevetett Tina.-Na jó látom nem akarsz erről dumálni. Megértelek. Mindegy. Akkor nem faggatlak-mondjuk örültem, hogy nem kellett részleteznem neki az eseményeket. Végre nem faggatózik Tina mint máskor xD
-Köszi-mondtam.
-De még valami.....Ez fontos.-ezt komolyan mondta.-Ugyee védekeztetek?
-Hát...- Hulla fehérre sápadtam le. Szinte éreztem ahogy az összes vér eltűnt a fejemből.
a fenébe!!!!!!!!!Ennyire meggondolatlanok nem lehetünk! Vagy mégis? Ez akkor miért nem jutott egyikünk eszébe se? Nem védekeztünk! Most mi lesz? Ezt nem mondhatom el Tinának. Végülis csak egy alkalom volt. Meg az első is mindkettőnknek. Nem hiszem hogy összejött...-Persze.-bólogattam.
-Biztos?-kérdezte aggódva Tina. Biztos észrevette, hogy hazudok. Ha valakit, őt nem tudom áétverni.
-Biztos-mondtam meggyőzően. Szerencsére pont jókor csöngetett valaki az ajtón.-Ez a pizzánk lesz.-mondtam.
-Aha-mondta Tina és odament kinyitni az ajtót. Átvette a kaját és visszajött. Bekajáltunk beszélgettünk jó hamar elment a délután is. TV-t néztünk meg nevetgéltünk, olyan igazi csajos délutánt tartottunk. Aztán egyszercsak már azon kaptuk magunkat, hogy este 9 óra van.
-Hűűűűű,hogy elment az idő.-mondta Tina.
-Azaz! Szerinted felhívhatom már Billt?-kérdeztem. Mert Bill engem nem hívott fel.
-Szerintem várj holnapig.-mondta Tina.
-Na jó mindegy! Elmegyek fürödni aztán alszok. Mert ugyebár holnap el kéne mennünk suliba is....-mondtam.
-Muszááááááály???-kérdezte Tina.
-Hát kéne.-mondtam.
-De minek?-kérdezte Tina. Na ez egy jó kérdés! Minek?
-Nem tudom. Csak. De most tényleg megyek.
-Ok. Menjél csak én még nézek TV-t. Szia! Jóccakát.
Felmentem az emeletre. Vettem egy forró fürdőt. Közben volt min gondolkodnom. Már nem csak amiatt aggódtam, hogy Billel összevesztünk de más miatt is. Mi van ha terhes lettem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése