A hét videója:

2009. december 30., szerda

Nem sztori...még :D


Hali! Gondoltam 2010 előtt még 1x életjelet adok magamról :D Először is köszönöm mindenkinek a pozitív üzeneteket. Nagyon jól estek tényleg :) Másodszor pedig:
Kinek hogy tellt a karácsony? :D
Hát én nem panaszkodhatok. Úgy volt h karácsonykor kapok koncerjegyeket a bécsi TH koncertre. Karácsony előtt 2 nappal közölték velem h nem sikerült mevenni. Egy egész világ dőlt bennem össze...Mikor nyitottam karácsonykor az ajándékaimat végig élt bennem a reménycsillag h hátha mégis...És jól sejtettem! Az utolsó vékony ajándék egy boríték volt. Aszittem pénz van benne erre kinyitom és a fenti képen látható csodát láttam :D
Gondolom mondanom se kell h örültem neki...Sírtam tapsoltam ugráltam ölelgettem mindenkit.Az óta jobban vigyázok rá mint az életemre xD Na mindegy. Gondoltam megosztom ezt az örömhírt veletek :) Szerintem hétfőn lesz új rész is. Szóval Boldog Újévet Nektek!!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése