A hét videója:

2009. december 22., kedd

67.rész szombat

És 2009 utolsó része :)
_______________________
Én pillanatok alatt felpattantam a lóra. Furcsa érzés volt 6 év után újra egy ilyen csodálatos állat hátán ülni. Billnek viszont kicsit nehézkesebben ment a dolog.
-Tudsz lovagolni?-kérdeztem.
-Hááát...Talán. Fogjuk rá-mmm ez nem volt valami meggyőző de mindegy. Mondjuk azt nem szeretném ha miattam leesne a lóról és baja essen vagy ilyesmi...
Aztán elindultunk egy nagyon örültem neki, hogy a lovak nem angol hanem western nyereggel voltak felszerelve. Túralovagláshoz az sokkal kényelmesebb, és én szerencsére mindkettővel tudok lovagolni^^
Gyönyörű helyeken mentünk végig, közben beszélgettünk és nagyon jól éreztük magunkat. Bill ment elöl hiszen ő tudta az utat. Az ő lova is fekete volt és Hidalgonak hívták mint abban a filmben is a lovat. Bill eszméletlenül jól mutatott a Hidalgo hátán, és első kétségeim ellenére nagyon jól lovagolt. Hol vágtában mentünk, hol csak simán lépésben. Annyira jól kikapcsolódtunk, hogy az nem igaz. Mindent kizártunk magunk körül. Itt nem volt TH, nem voltak a rajongók, nem voltak a rosszindulatú féltékeny suttyók és senki aki piszkálhatott volna minket. Csak mi ketten voltunk, a két ló és a természet.
Kb. olyan 3 órát lovagolhattunk, mikor két alakot pillantottunk meg, akik valami fatörzsön ültek. Mikor közelebb értünk, láttam, hogy Tina és Tom azok. És volt mellettük egy csomó csomag is. Őrülten szép helyen voltunk. Mindenhol fák, egy tűzrakóhely és egy magas valami ahonnan vízesés jött le egy kis tóba. Csodálatos volt! Annyira boldog voltam, hogy Bill egy ilyen szép helyre hozott...
-Sziasztok! Na milyen volt a túra?-kérdezte Tina. Mi addig leszálltunk a lovakról.
-Bill feltudott mászni a lóra vagy leesett róla? Na és szegény állat hányszor dobott le?-kérdezte gonoszan Tom. Én csak mosolyogtam, Bill is vigyorgott és azt mondta:
-Engem veled ellentétben szeretnek az állatok.
-Jah mert családtagnak tekintenek téged :P-folytatta a csipkelődést Tom.
-Na jó fiúk ezt fejezzétek be.-utasította rendre őket Tina határozottan. Mire ők befejezték. Leszerszámoztuk gyorsan Billel a lovakat és kikötöttük őket.
-Tom ugye most nem mondjátok komolyan, hogy nem állítottátok fel a sátrakat?-kérdezte Bill.
-Sátor? Sátorozni fogunk és itt is alszunk?-kérdeztem lelkesen.
-Aha! Bizony!-mondta Bill.
-Király! Úgy imádlak!-mondtam és megöleltem.
Szóval Tomék tényleg mégcsak ki se pakoltak csak ledöglöttek a farönkjükre xD Így most a két fiú nekilátott kipakolni és felállítani a sátrat. Mi akartunk ugyan segíteni, de ők nem engedték (na nem mintha azért annyira ellenkeztünk volna ez ellen de mind1 xD). Szerencsére egy pléd pont az egyik hátizsák tetején volt, így mi azt szépen leterítettük és figyeltük ahogy a fiúk szerencsétlenkednek :D Nagyon viccesek voltak. Aztán már nem bírtuk a szenvedésüket tovább nézni és segítettünk. Hát hiába...az kiderült, hogy a Kaulitz ikrek nem a sátorfelállításból diplomáztak XD Miután álltak a sátrak (2 sátor volt egyik Billé és enyém másik értelemszerűen Tomé és Tináé) nekiláttunk kaját csinálni. A tűzrakás se volt épp a legegyszerűbb feladat így azzal is órákat szerencsétlenkedtünk. Amikor végre égett a tűz tudtunk kaját csinálni. Mire a kaja kész lett már vagy 5 óra volt (lehet hogy azért készült ilyen lassan mert a fiúk mindenáron előbb akartak mindent felfalni :D) Addigra már sötétedett.
Tábortűz mellet nekiláttunk vacsizni. Tom persze gondoskodott róla, hogy ne kelljen csöndbe lennünk mert hozott gitárt és gitározott Bill pedig énekelt. Na meg persze általában mind a négyen énekeltünk, de néha csak Billt hallgattuk. Nagyon jó volt. Mindannyian nagyon jól éreztük magunkat. Mikor már nagyon későre járt az idő és már nagyon elfáradtunk, elmentünk a sátrakba aludni (előtte a tüzet eloltottuk). Bementünk Billel és lefeküdtünk. Ő velem szemben feküdt és átkarolt.
-Na jól érezted magad?-kérdezte.
-Viccelsz? Ez életem legkirályabb napja volt! Még sose volt ilyen szép névnapom. Nekem van a világ legjobb pasija! Imádlak.-mondtam és megcsókoltam. Még egy 10 percig csókolóztunk. Mikor abbahagytuk Bill megszólalt:
-Én is szeretlek...nagyon szeretlek.
______________________________________________
Na hát akkor valoszínűleg ebben az évben ez volt az utolsó rész, de majd jövőre folytatom :D Mindenkinek nagyon szép karácsonyt és boldog új évet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése