A hét videója:

2009. december 21., hétfő

66.rész-szombat

Sziasztok! Valoszínűleg ebben az évben már ez az utolsó előtti rész (holnap lesz az utolsó), ugyanis az ünnepek alatt ide-oda fogok menni családhoz meg ilyenek, meg úgy egyébként is karácsonykor inkább a többiekkel törődök nem a gép előtt ülök :) Ja, és szilveszterkor meg partytime lesz xD Ugyhogy akkor se fogok írni 4 napig minimum xD Szóval 2009 utolsó előtti része:
__________________________________________________
Másnap reggel:
-Édesem, ideje felkelni.-cirógatta Bill édesen az arcomat.
-Mmmmm...még neee!-morogtam és erre a másik oldalamra fordultam. Utáltam reggel felkelni és ez még akkor se változott ha a világ legcukibb pasija vagyis az én drága szerelmem ébresztett.
-Na! Veronkám felkelni!-mondta mostmár határozottabban )és én ezt nem láttam de már felállt)
-Neeem!-mondtam és a fejemre húztam a takarót is.
-Nem? Rendben-mondta, és azonnal lerántotta rólam a takarót.
-Ajjj Fázok!-mondtam. De még így is próbáltam tovább aludni. (Ezt megintcsak nem láttam de az ajtó nyitva volt és Tina kukucskált be rajta, kezében egy csésze kávéval. Majd Bill segélykéső tekintettel nézett rá.)
-Ohh Bill hiába. Nekem 16 év alatt szerintem egyszer sikerült őt felébresztenem úgy hogy nem hajított utánam egy tárgyat se, sőt még mosolygott is. És az is az a nap volt amikor Téged megismert.-mondta és belekortyolt a kávéba-Egyébként sok szerencsét!-mondta. (és ezt már megintcsak nem láthattam hiszen csukva volt a szemem és próbáltam aludni de Tina elment)
-Na jó...Te akartad...-mondta Bill vigyorogva. (ezt én se nem láttam, se nem hallottam)
Hirtelen Bill a térdem alá és a hasam alá nyúlt a kezeivel majd nagy meglepetésemre, mint a kisbabákat úgy ragadt meg és kezdett el kivinni a szobából.
-Ááááááááá!!!Bíííííll le fogsz ejtenííí!!! AZONNAL TEGYÉL LE!!!!-kiabáltam. Nagyon megijedtem. Mindenre számítottam volna, csak erre nem.
-Oké.-mondta mikor elértünk a lépcsőhöz. És letett.
-Kösz...-mondtam.
-Egyébként jóreggelt!-puszilt szájon.
-Neked is.-mondtam.Eddig észre se vettem de ő már teljesen fel volt öltözve. A haja és a sminkje is tökéletesen állt.
-Mióta vagy fönnt? És hány óra van?-kérdeztem.
-Én reggel hatkor kelltem, és most 9 óra van.
-Eddig aludtam?-kérdeztem miközben elkezdtünk lefelé menni a lépcsőn.
-Hát ezek szerint.-mosolygott. Közben leértünk a konyhába.
-'Reggelt.-köszöntem álmosan. Örömmel láttam, hogy Tina még nincs kész, és ő is csak pizsiben van. Tom viszont Billhez hasonlóan teljes harci díszben állt (magyarul készen volt xD)
-Na jóreggelt álomszuszék!-köszönt Tom mosolyogva. Hihetetlen mennyire hasonlított Billre...
-Na hali!-mondta Tina.-Bill hogy sikerült ilyen hamar felébreszteni? Megúsztad sérülések nélkül?
-Meg szerencsére.-mosolygott.Nekem már volt kitéve kávé és friss vajas piritós. Elkezdtem enni.Közben beszélgettünk.
-Na és hová megyünk?-kérdeztem miután megettem a reggelit.
-Titok.-mosolygott sejtelmesen Bill.
-Naaa mostmár elárulhatnátok.-mondtam.
-Minek? Úgyis nemsoká megtudod.-mondta Tom.
-Hát mert csak-mondtam nevetve.
Aztán Bill mondta, hogy mostmár öltözzek fel mert lassan indulnánk. Tináék előbb elindultak. Bár, hogy hova azt nem tudtam még mindig...
-Kész vagyok!-mondtam Billnek.
-Remek! Akkor gyere.-mondta és kimentünk. A ház előtt volt egy kocsi. Ami mint kiderült Billé és Tomé, csak még nincs a nevükön mert még nem 18 évesek. Mi Billel hátraülltünk Saki meg vezetett. Útközben dumálgattunk egy csomót. Aztán amikor már kiértünk Magdeburgból Bill bekötötte a szememet.
-Ezt minek?-kérdeztem.
-Hogy ne tudd hova megyünk.-mondta.Így mentünk egy 20 percet majd megálltunk.
-Ottvagyunk már?-kérdeztem. Mondjuk ezt a 20 perc alatt én 50x kérdeztem meg (tisztára olyan voltam mint Szamár a Shrekből XD)
-Igen!-mondta Bill nagy boldogan.
-Na akkor levehetem ezt?
-Nem! Majd én mindjárt.-Elképzelésem nem volt, hogy hol vagyunk és mi ez a nagy titkolózás.
Kiszálltam Bill segítségével a kocsiból, majd hallom, hogy a kocsi elhajt. Majd Bill lágyan levette a kendőt a szememről. Mikor megláttam hol vagyunk nagyon elámultam. Alig hittem a szememnek.
Egy gyönyörű tisztáson voltunk és ott állt két gyönyörű éjfekete ló.
-Na?-kérdezte mosolyogva-Mit szólsz?
-De...de..te honnan tudtad hogy én...jajj ez olyan szép!-borultam a nyakába.
-Tinától tudtam meg, hogy kisebb korodban imádtál lovagolni, csak egy esés miatt nem engedett anyukád tovább ezt a sportot űzni, és hogy azóta is szeretnél lovagolni, de nem volt rá lehetőséged. Így gondoltam megleplek, és elmegyünk együtt lovagolni a nap további programmját meg majd megtudod.-mondta aranyosan.
-Jajj te ennyire gondolsz rám! És még ilyeneket is kiderítettél rólam! Hihetetlen vagy. Úgy imádlak...-mondtam és megcsókoltam. Majd csillogó szemmel rámnézett.
-Na indulunk?-kérdezte.
-Aha!-mondtam és kiválasztottam magamnak az egyik lovacskát.-Mi a neve?
-Freedom.


____________________________________
Ha esetleg holnap mégsem tudnék még egy részt felrakni, akkor mindenkinek nagyon kellemes, és boldog karácsonyt kívánok! Remélem kaptok sok szép ajándékot (jó sok TH-s pólót xD). Ja, és boldog újévet kívánok nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése