A hét videója:

2009. december 14., hétfő

63.rész kedd

Szijjasztóóóóóóóók!!!! Hát tudom h jó régen nem hoztam új részt, de a gépünket kórházba vitte a mentő (magyarul bedöglött és ismerősünk megcsinálta xD) na és nem tudtam netezni de most már minden rendi szal tudok írni is :) Ja, és tegnap megkaptam a jegyeket a TH koncertre szal heppíííííííí vagyok^^ Ezt csak úgy gondoltam megosztom veletek a jó hírt :D Na itt a kövi részecske:
Rendeltünk pizzát. Ameddig váraktunk, átmentünk a nappalibe. Tom elterült a fotelben az én drága Tinám meg az ölébe csüccsent^^ Mi meg Billel az ágyra telepedtünk vissza. Felkuporodtam az ágyra és odabújtam hozzá, mert kicsit fáztam ugyhogy betakaróztunk.
-Ömm...Egyébként kérdezhetnék valamit?-kérdezte Bill.
-Kivele öcskös!-mondta Tom.
-Mielőtt megérkeztetek...Előtte 10 perccel voltatok már itt?-Tom kicsit gondolkodott és közben hülyén nézett xD Tina is xD
-Nem. Mér?
-Hát semmi, csak mielőtt jöttetek hallottunk valamit. Mintha valaki be akart volna jönni...
-Hát szerintem ti halucináltatok vagy túl sokat ittatok xD-poénkodott Tom és nevetett. Meg Tina is. Én meg Bill nem. Tom ezzel egyáltalán nem nyugtatott meg, és Billt se. Ha nem Tomék voltak, akkor ki vagy mi? Tisztán hallottuk a zajt. De azért úgy láttam Tina és Tom se volt 100%is nyugodt. Ott négyen abban a nagy házban késő este...Kicsit ijesztő volt. Hirtelen Bill telefonja csöngött.
-Igen?-szólt bele...

Bocsi hogy csak ilyen kevés, de most ennyi jutott na mindegy majd szerdán lesz még új vagy talán holnap de nem biztos. Na sziasztok!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése