A hét videója:

2009. december 15., kedd

64.rész

Sziasztok!
Na hát kéremszépen....Hétfő éjfél után vagyis kedd hajnalban bemutatták a World Behind My Wall klippet sztem eszméletlenül jó. Engem az alap felépítése kicsit az An Deiner Seite-ra emlékeztet a sok fiúk életéből bevágott részecske miatt és ez szerintem nagyon jó.



Találtam egy nagyon vicces vidit is Best of 2009. Én szakadtam a nevetéstől. Nekem a kedvenceim a 7-es,5-ös és a 4es :D




Közben hogy egy kicsit karácsonyi hangulatunk legyen kiraktam egy karácsonyi képet Billről. Sztem nagyon cukker kép^^

Ja, és végre valahára sikerült felraknom a bloghoz egy csetet szal oda lehet irkálni. :)

A másik blogomon (http://ich-liebebill.blogspot.com -on) elkezdtem írni egy új TH-s sztorit. Ott mondjuk sokkal ritkábban számíthattok részre de azért igyekszem :)

És hogy a lényeget ki ne felejtsem itt a legújabb rész:

64.rész
-Igen?-szólt bele Bill.
-...
-Szia Anyu! Mi újság?
-...
-Kicsoda? Már is? Hogyhogy? És miért nem jött át? Jajj de ez tök szuper!-lelkendezett Bill. Csak mi nem tudtuk hogy minek örülhet ennyire. Vajon mi aaaaz? Majd megölt a kíváncsiság. Az biztos, hogy egy személyről van szó, de hogy mi van vele meg ki ő azt nem tudtam kikövetkeztetni. Mondjuk annyi világossá vált, hogy az illető a közelben lehet mivelhogy Bill megkérdezte miért nem jött át :D
-...
-Jaaa...Így már minden világos.-mondta lassan és széles vigyor ült az arcán.
-...
-Oké.
-...
-Persze, már jobban. És ti?
-...
-Ja Tom is jól van.
-...
-Nyugi nem gyújtjuk fel a házat.-nevetett Bill. Erre a kijelentésre mi is nevettünk. Tinával mi is tudjuk milyen ha anyu épp nincs otthon és folyton azt hajtogatja telefonon, hogy így vigyázzunk és úgy "ne gyújtsuk fel a házat" xD De ezek szerint Simone is ilyen. Hiába ezek az anyák :D...
-...
-Aha itt vannak. Tomot adjam?
-...
-Jól van megmondom.
-...
-Ok.
-...
-Ok Joccakát.
És letette a telefont. Kérdő tekintettel néztünk rá.
-Na?-kérdezett Tom.
-Nem fogod elhinni!-mondta Bill.-Saki hazajött!-Tom nagyon örült. De mi Tinával nem igazán tudtuk ki az a Saki.
-Tényleg?! De jóóó! Mikor?-örült Tom, és fel is akart volna ugrani, de ezt az ölében pihenő Tinától nem tudta megtenni, így Tina majdnem leesett.
-Hé!-háborodott fel.
-Ohh bocs szivem-szabadkozott Tom-Na mesélj már Bill! Miért nem jött át?
-Anyu azt mondta át akart jönni, meg már itt is volt, de aztán úgy gondolta este van és nem zavar.
-Te, nem lehet, hogy őt hallottátok?
-De! Tom zseni vagy!
-Tudom-"szerénykedett".Ez idő alatt Tinával mi csak értetlenül néztük az ikreket. Ki az a Saki?
-STOP!-kiáltott Tina. Billék tök meglepődve (és oltári vicces fejjel xD) rá néztek.-Beavatnátok minket is?
-Ohh bocs szivem-mondta Tom-Na szaaal Saki a mi úgymond "testőrünk" tudod kell ilyen nekünk. Mielőtt ideköltöztetek azelőtt egy nappal ment el úgymond egy kis "szabira". Addig is minden lépésünk meg volt figyelve. Hogy a rajongók ne törjenek ránk. Érted? És Saki általában a suliba is meg mindenhova jön velünk. Nagyon jó fej, és tökre bírjuk őt. Olyan mintha a legjobb barátunk lenne.
-Bizony.-helyeselt Bill.-De holnap majd ti is megismeritek.
-Ok. Király.-mondtuk Tinával. Ha Bill és Tom ennyire kedvelik tuti jófej. És még meg is nyugodhattunk, hogy se betörő se pedig valami "szörny"(XD) nem akart ránktörni csupán Saki, a fiúk testőre.
Hirtelen csengettek.
-Ez a pizza lesz!-kiáltott fel Tom. Tina rögtön felpattant és Tom is. És kimentek átvenni a kaját. Egy szempillantás alatt már három doboz pizzával tértek vissza.
-Ez csak három-néztem Billre, mivelhogy ő rendelte a pizzákat.
-Ömm. Tudom de én nem ehetek még mert diétáznom kell. Tudod beteg vagyok-mondta kicsit szomorkás hangon.
-Jaaa...kár.-mondtam.Nekiláttunk az evéshez. Csak az én kis Billemet sajnáltam aki csak ropit ehetett...Még alig kezdtünk enni, és Bill odahajolt hozzám.
-Nem haragszol ha én felmegyek? Elég fáradt vagyok...-mondta. Tényleg nem volt valami jó színben :(
-Nem persze menj csak. Én ezt gyors megeszem és én is megyek ok?
-Oksi. De lehet hogy alszom már ugyhogy-megpuszilt-szia cicám.
-Szia.-néztem rá és ő felment. Én nem tudtam mind megenni a pizzámat meg Tina se így majdnem az összeset Tom ette meg. Ezután felajánlották, hogy átmennek és hoznak át pizsit nekem is. Én meg addig felmentem. Bementem Billhez, de ő már aludt. Olyan kis aranyosan szundikált mint egy kisbaba^^ Ugyhogy gondoltam nem ébresztem fel, inkább csöndben kimentem. Tináék már pont visszaértek. Tina a kezembe nyomott egy kisebb táskát.
-Tessék hoztam át pizsit. Nem tudtam miben óhajtasz aludni így minden félét betettem.
-Ok köszi.
-Bill alszik már?-kérdezte Tom.
-Igen-mondtam.
-Akkor mindegy.
-Ja egyébként hol a fürdő?-kérdeztem.
-Itt ez Bill ajtajával szemben az ő fürdője.-mutatta Tom.-muszály volt neki külön fürdőt kialakítani mert különben soha nem lehetne időben bejutni a fürdőszobába. Szinte ott él...-viccelődött Tom. Nevettünk :D
-Ok köszi. Akkor én megyek lezuhizni.Sziasztok!
-Szia!-köszöntek. Én bementem a fürdőbe. Letusoltam és felvettem pizsit. Mivel eléggé fáztam egy hosszú feket pizsit vettem, meg egy pólót. Aztán bementem Billhez és lefeküdtem mellé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése