A hét videója:

2009. november 23., hétfő

62.rész

Mire végignéztük a filmet (amííííí nagyon nagyon eszméletlenül fantasztikusan szuper volt!!!!!!:D még így 1000.nézésre is xD) addigra már kinnt besötétedett és mi meg nem nagyon kezdtünk el élet-halál harcot vívni a lámpaoltás nemes és megtisztelő feladatára (magyarul rohadt jól megvoltunk sötétben is xD) szóval sötétben feküdtünk tovább. A filmnek már rég vége volt, így Bill a távirányítóval lekapcsolta a TV-t. Csak feküdtünk. Én közben megfordultam így pont Billel szemben feküdtem. Bár nem láttam őt annyira sötét volt, de ez a helyzet olyan kellemes melegséggel töltött el. Ott voltunk csak mi ketten, ő szorosan átölelt és közben magához közelebb húzott. Éreztem forró lehelletét az arcomon. És bár nem láttam őt de tudtam, hogy az a tipikus kis selytelmes mosoly lehet az arcán (aminek soha nem tudok ellenállni) ami ilyenkor mindig szokott lenni.

-Szeretlek.-mondta.

-Én is.Nagyon nagyon!-mondtam neki, és megsimogattam a kis buksi fejecskéjét majd a hátát is végigsimítottam majd a karom a vállához vándorolt vissza. Ő szépen lassan megcsókolt. Egyre vadabbul csókolóztunk. Már nem ellenkeztem. Aztán apró csókokat kezdett a nyakamra lehellni és a kezét elkezdte a pólóm alá csúsztatni. Közben én ugyanezt tettem vele. Éppen már eléggé kezdtük volna beleélni magunkat a dologba mikor zajt hallottunk. Egy pillanatra megdermedtünk.

-Te is hallottad?Mi volt ez?-kérdeztem és az ajtó felé néztünk, de egy kukkot se láttunk a sötét miatt. Majd Bill megfordult és zihálva megszólalt:

-Nem tudom, de nem is érdekel.-és levette a pólómat. Majd közben róla is lekerült a póló. Ő egyre lejjebb kezdett el csókolgatni. Nagyon élveztem és egyre jobban kívántam őt. A kezével elért a nadrágomig és lassan kigombolta. De közben még mindig a hasamat csókolta. Halk nyöszörgéssel jeleztem jól csinálja azt amit csinál. De már kicsit "meguntam" így egy hirtelen mozdulattal megfordultunk és én kerültem fölülre. Most én csókoltam őt végig. Minden egyes csóknál halkan felnyögött élvezetében. A kis csillag tetoválásnál nagyon sokat elidőztem, közben a kezemmel kigomboltam a nadrágját ami már kezdett neki nagyon kényelmetlenné válni. Majd halványan megcsókoltam férfiasságát amire annyira megkívánt hogy már nem is bírta tovább. Megfordított és maga alá terített vadul megcsókolt és épp megszabadított volna közben a nadrágomtól mikor az előzőnél sokkal hangosabb zajt hallottunk. Ekkor mindketten megdermedtünk, és mérgesek voltunk, hogy miért pont most kell hogy megzavarjon minket valami. Kattan a zár, léptek és beléptek Tomék+villanyt oltottak.Nos a helyzet félreérthetetlen volt. Én póló nélkül és már a nadrág is lemenőben volt miközben Bill rajtam támaszkodik szintén kigombolt nacival póló nélkül. Mindkettőnknek erősen szétesett frizurával és erősen zihálunk az izgalomtól. Tom megszólal:

-Akkor mi most kimennénk egy cigire.

-Azt jólteszitek-mndta Bill. És Tomék kimentek.

-Ajj de cink volt!-mondtam.

-Az! De miért pont most?-kérdezte.

-Nem tom, de nagyon vicces fejet vágtak!-tört ki belőlem a nevetés.

-Ja! -kezdtett nevetni Bill is.- De mi lett volna ha 10 percel később jönnek?-kérdezte.


-Gáz!-röhögtem.

-Na de fel kéne öltöznünk-mondta.

-Eumm...akkor tán le szállhatnál rólam!-mondtam.

-Ja, bocs szivem^^-monda cuki vigyorral és lemászott rólam majd fölvette a pólóját meg aztán és is az enyémet és addigra Tomék már jöttek is vissza.

-Hiába...néha azért felismerem, hogy az ikertestvérem vagy és hasonlítasz rám.-szóltTom elégedetten-Megdönteni egy csajt a nappali kanapéján...Ezt nem gondoltam volna rólad.-vigyorgott.

-Tom!Fejezd már be-morgott Bill.De azér Tina is idegesítően vigyorgott.

-Tina! Fejezd be mielőtt elkezdenéd!-figyelmeztettem.

-Mit?-kérdezte-Rád nézni se szabad.

-Nem...csak ismerlek már.

-Na igazából azért mertem hazajönni, mert gondolom az már előttetek is nyilvánvaló, hogy mind a négyen magányosak leszünk 2 hónapig.-szólt Tom.

-Igen-mondta Bill.

-Na és erről akartunk dumálni.-mondta Tina.

-Ötleteitek?-kérdeztem.

-Hát arra gondoltunk, hogy Tom és Bill átjönnek hozzánk.

-Ez jó ötlet!-mondta Bill.

-És akkor Tom meg én a mi szobánkban ti meg a tiedben.Ok?

-Nekem jó.-mondtam.

-Nekem is-mosolygott Bill.

-Na az király!-mondta Tom.-Akkor van valami ehető mert kajás vagyok.

-Hát szolgáld ki magad!-szólt Bill-Tudod merre van a hűtő.

Igazság szerint mindenki éhes volt, és arra jutottunk, hogy főzni senki sem akar, így hát rendeltünk pizzát.

2 megjegyzés: