A hét videója:

2009. november 13., péntek

59.rész kedd

-Rohadt szemét kis lotyó! Hogy mer így beszélni?!-dühöngött kinnt Tina és belerúgott egy jó nagyot az útjába eső padba.
-Tina nyugodj le. Ne vedd fel a szemétkedéseit. Mi tudjuk, hogy nincs igaza és ez a lényeg.
-Eumm...Most nem akarok piszkálódni, de nem én verekedtem össze vele kb az első napon...-Off ez igaz. De az más volt! Azt megérdemelte és nem is én kezdtem hanem ő! Én csak visszaütöttem. Na mindegy...
-De ő kezdte!-csattantam föl.
-Oké! Nem azért mondtam de mindegy.
Hirtelen lépteket hallottunk. Rögtön a hang irányába néztünk. Tom igyekezett felénk. Mikor hozzánkért kérdezte:
-Mi ez a melankória? Történt valami?
-Áhh semmi csak Tina kicsit összeveszett Nataschával.-feleltem Tina helyett.
-Mit csinált az a szemét kis lotyó?-kérdezte Tom idegesen.
-Semmit csak "kicsit" beszólt...-mondta Tina szomorkásan.
-Miattam?
-Hát nem kimondottan de...
-Igen.-fejezte be Tom Tina helyett. Majd szomorúan átölelte.-Én engemet annyira zavar, hogy miattam bántanak! Ha velem van baja miért nem engem csesztet miért kell téged?
-Jajj nehogy már magadat okold! Tudod mit? Felejtsük el az egészet! Mintha semmi sem történt volna. Ok? -Tom nagyot sóhajtott.
-Ok.
Aztán megint lépteket hallottunk, de most egy egész marhacsordáét xD Jött a tesitanár az osztállyal. Mi beálltunk a sor végére és bementünk a tesiterembe. Kezdetnek(?!) laza 10(!!!) kör bemelegítés volt. Hát a végére már azthittem meghalok! Aztán mikor végigszenvedtük a 10 kört és mindenki kellőképpen hulla volt megkérdezte a tanár ki mit akar játszani. Fiúk egybehangzóan focizni akartak. Aztán hozzánk, lányokhoz fordult. Hát a ribik semmit sem akartak csinálni. Aztán Tina megkérdezte:
-Nem focizhatnánk esetleg mi is?
-Lányok a lányok ellen?-kérdezte a tanár.
-Hááát...én nem pont erre gondoltam.-mondta Tina-Inkább mi is beállnánk a fiúkhoz.
-De ők elég durván fociznak nem baj?-kérdezte.
-Mi is! :D-felelte Tina vigyorogva.
-Hát jó legyen akkor gyertek mert kimegyünk az udvarra. Kimentünk a focipályára ami tök nagy meg jó volt. Tina, Tom és én egy csapatba kerültünk.
Tök jót játszottunk. A fiúk először bizalmatlanok és lekezelők voltak velünk, de miután látták, hogy tényleg tudunk focizni rögtön máshogy álltak hozzánk. A meccs végül 5-2-re zárult a mi javunkra, és hát nem akarok dicsekedni, (de megteszem! :D) de Tina rúgott 2-t én rúgtam 2-t és egy másik srác rúgott (véletlenül :P) egy gólt! Tom meg igazából csak dísznek volt a pályán, de nem baj őt ezért szeretjük^^Na mindegy, szóval kicsit megnyertük a meccset. Persze jól ki is fáradtunk, de nem baj mert tök jól éreztük magunkat. A legtöbben elismerően néztek ránk. Tom is megmondta, hogy milyen ügyesek voltunk és ő mennyire nem xD Na szóval jófej volt (mikor nem az? XD) Aztán bementünk az öltözőbe átöltözni. Szerencsére most nem keveredtünk semmiféle összetűzésbe se.
A nap hátralévő rész meglehetősen unalmasan telt. Több szót nem is tudok erről mondani...Elindultunk hazafelé. Szerencsére Georg megint jófej volt és ő vitt minket :D Út közben beszélgettünk egy csomót, poénkodtunk meg minden szóval nagyon jól éreztük magunkat. Aztán megérkeztünk. Kiszálltunk és elbúcsúztunk Georgtól (Gustav már 1 órával ezelőtt hazament. A kis mázlista...)
-Szeretnél átmenni Billhez?-kérdezett engem Tom.
-Hát igen szeretnék. Miért?
-Éééés meddig óhajtasz maradni?-kérdezte Tom vigyorogva.
-Ajjajj rosszat sejtek. Nincs otthon a macska cincognak az egerek :D Na mindegy szerintem ha Billt is jónak látja akkor nem megyek haza egyhamar.-mondtam.
-Oké!-mondták nagy lelkesen.
-Hé! Ennyire ne örüljetek már-nevettem.
-Na jó akkor mond meg Billnek hogy gyógyuljon meg hamar. Jó?-mondta Tina.
-Ok megmondom.
-Én meg azt üzenem, hogy ááh hagyjuk mindegy ezt inkább mégse xD-nevetett.-Azt üzenem hogy majd egyszer megyek. xD
-Oké. -nevettem -Na sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése