A hét videója:

2009. november 4., szerda

58.rész kedd

Hali! Sikerült ma összedobnom egy jó hosszú részt remélem tetszik :) Ha véleménytek vagy ötletetek van a sztorihoz akkor írhattok nekem a tincikaulitz@citromail.hu e-mail címre. Vagy akár szerepelhettek is benne. Leírjátok neveteket, külsőtöket meg amit akartok magatokról, hogy milyen szerepet akartok, és én majd valahogy beleírlak titeket ;) Na de nem rabolom az időt. Itt a kövi rész:
**********************************************************
A suliba újra bemennem furcsa érzés volt. Utoljára akkor voltam itt bennt amikor a tűz volt, és Bill megmentett. Az életemet mentette meg. Ha ő nincs, meghalok. Kicsit fel kellett újítani a sulit mert ugyebár megégett. De csak így festeni kellett egy kis részen meg ilyesmi. Szóval elég érdekes volt így bemennem. Ráadásul az rossz volt, hogy az én őrangyalom nem volt mellettem. Mikor bementünk az osztályba rögtön megláttam, hogy Natascha és a ribancai éppen vihognak valamin mint a hiénák és a szokásos talpnyaló strici banda és körülöttük ólálkodott. Khm.Nem szeretnék belemenni, hogy vajon mit várhattak a díszes társaságok egymástól... Amint minket meglátott Natascha szokása szerint fájdalmas grimaszt vágott, majd a ribancaival összesúgott és vihogott. Vajon kiről/miről beszélhettek? :@ Utálom őket... Na mindegy. Tina, Tom és én hátramentünk a helyünkhöz (még jó, hogy egymás mellett vannak a padjaink). Szerencsére amint leültünk becsöngettek. Törivel kezdtünk, szóval kiválló alkalom adódott arra, hogy aludjak xD Jelentett valaki (hiányzik Bill Kaulitz) és leültünk. Valahogy most olyan régi feelingem volt. Bill nem ült mellettem. Viszont csak rá gondoltam az unalmas órán. És ez tisztára olyan volt, mint régen amikor még nem ismertem őt személyesen. Csak ülök, és arról álmodozok, hogy vele vagyok, miközben a nevét firkálgatom a füzetembe, padomra vagy akárhova. Ez most tudom, hogy hülyén hangzik, de így van. Egész órán csak rá gondoltam...Így hamar el is ment az óra. Majd ki is csöngettek :D

-Milyen óránk lesz?-kérdeztem Tinát.

-Tesi.-mondta nagy vidáman. Hát ez neki jó hír, mert szereti a tesit, én viszont eszméletlenül lusta ember vagyok...Na de mindegy. Sajnos most nincs itt Bill, akivel ellóghatnék óráról ezért kénytelen leszek lemenni órára. Elindultunk (gondolom én) a tesiterem felé. Mikor leértünk megkérdeztem:

-Csak egy öltöző van?

-Ömm...ja.-felelte Tina.

-Szóval azokkal a ribikkel kell egy öltözőben öltöznünk.-Erre Tina a "díszes" társaság felé nézett.

-Ja.

-Há' csodás!-feleltem. Aztán elindultunk befelé. A "szép" banda éppen előtünk riszált be asz öltözőbe. Tinával leültünk a tőlük legfélreesőbb padra majd átöltöztünk. Na mármost a tesit két okból se szeretem. 1: Lusta vagyok. 2: A hajam miatt. Tudjátok nekem is úgy van belőve a hajam mint Billnek. És azt nem olyan könnyű megcsinálni. Ezért nem szeretem ha mondjuk futás közben szétesik. Szóval remélem semmi ilyesmit nem kell csinálnom. Bár egyetlen egy dologban szeretem a futást. És akár hiszitek, akár nem, ez a foci. Én csak a fociban vagyok hajlandó futni. És csak erre áldozom be a hajam xD Tinával a régi sulikban is mindig fociztunk, mert azt nagyon szeretjük, és (szerény vagyok) mert nagyon jók vagyunk benne.

-Na milyen Kaulitzék csajának lenni?-jött oda Natascha a ribancai társaságában.

-Hogy mi a problémád?-kérdeztem flegmán.

-Azt kérdeztem jó-e Kaulitzék csajának lenni.

-Honnan veszed, hogy járunk velük?-kérdeztem. Tinát láttam inkább meg se szólal, mert beszéd helyett felképelné a csajt.
-Onnan hogy nem vagyok hülye-na ebben erősen kételkedem! Igenis hülye!-És folyton együtt lógtok velük, meg minden. Ti is ilyen téééhááások vagytok.
-Járunk és? Közöd?-ez Tina közbeszólása volt.
-Semmi semmi csak...-mondta gonosz vigyorral.
-Csak mi?-kérdezte Tina.
-Csak milyen furcsa véletleneket hoz a sors...Ti szeretitek a TH-t és pont a Kaulitzék osztályába csöppentek, majd a sors melléjük sodor benneteket. Milyen szerencsések vagytok...
-Na ne bazd fel az agyam mond már mire akarsz kilyukadni!-állt fel Tina. Így elég erős tekintélyt varázsolt magának.
-Mi kell? A pénzük? Hogy elmondhassátok a TV-nek hogy basztatok velük? Mert híresek? Vagy mi????-szinte már kiabált a hülye tyúk. Ezt meg már kikérem magamnak! Hogy mer így beszéni velünk? Aljas vádak! Magából indul ki.
-Miért szerinted nem lehet őket szeretni?-kérdezte Tina fenyegetően.
-Tina ne törődj velük...-próbáltam csendesíteni. Tudtam, hogy a következőben ütni fog, és azt is, hogy Natascha pont ezt akarja.
-Őket?! Szeretni?! Hiszen nem hiszem el, hogy nem látjátok milyen gyökerek! Az a Bill gyerek simán buzi a másik meg hülye és csúnya! -Aztajóédeskurvaanyádatteszemétribanc! (újabb leghosszab értelmetlen, külön szavakból álló szavam xD) Ez még nekem is betett! Billt hogy meri lebuzizni? Off de Tina... Még épp időben ugrottam be elé mert már ugrott volna a csajnak...
-Hagyjad nem ér annyit-mondtam miközben mélyen a szemébe néztem. Tina szerencsére értett az én szavamból. Dühösen kiviharzott az öltözőből. Én mentem volna utána de még előbb beszóltam a ribancnak. Odamentem határozott léptekkel (amire persze kb annyira megijedt, mint az előbb, már visított volna) és közvetlen közelről a képébe mondtam.
-Te egy olcsó ribanc vagy! Nem ismered őket! Csak azért cseszteted most őket mert féltékeny vagy a sikerükre, és haragszol rájuk amiért annak idején nem lehettél a ribancuk, mert ők ennél vagyis Nálad többet érdemelnek. -majd én is faképnél hagytam őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése