A hét videója:

2009. november 13., péntek

60.rész kedd

Éppen indultam volna el Billék háza felé, mikor Tom utánam szólt:

-Vera! Várj!-visszafordultam. Tom iderohant hozzám.

-Tessék. Enélkül nehezen jutnál be, Billt meg nem kéne az emeletről leráncigálni a földszintre. Inkább itt a kulcs menj be azzal.Ok?-és tényleg. A kezembenyomta a lakáskulcsát!!! Hát szerintem ezért a kis kulcsért számtalan lány ölni is képes lenne, ugyanis felbecsülhetetlen kincs. És ezt tartom a kezemben. Na mindegy ebbe kár lenne belemenni...

-Ohh köszi. Akkor majd visszaadom.-mondtam.

-Elég ha csak leteszed majd a konyhaasztalra. Na szia!

-Szia!

Szóval kezemben a kulccsal elindultam a házuk felé. Kicsit furcsa volt ilyen otthonosan bemennem oda. Azért mégse vagyok olyan rég a barátnője. Bár nekem már minimum1000 évnek tűnik de nem baj:D

Szóval ajtóhoz értem és kinyitottam. Majd a konyhához mentem és letettem Tom kulcsát aztán siettem az emeletre ahol Bill szobája volt. Bekopogtam az ajtón.

-Gyere!-szólt ki nagyon náthás hangon. Hát jó bementem. Ott feküdt az ágyon egy fekete pólóban és hát hogy lent mi volt azt nem tudtam mert be volt takarózva xD A haja össze-visszán állt, és nem is volt kisminkelve és persze látszott az arcán, hogy nyúzott és nincs valami jó paszban.

-Szia!-köszöntem neki mosolyogva.

-Szííía!!!-köszönt nagyon lelkesen. Ki is akart mászni az ágyból, de én rögtön rohantam, hogy vissza tartsam.

-Hééé-hé! Te beteg vagy nem mászhatsz ki az ágyból!-mondtam neki. És toltam is vissza az ágyba.

-És így hogy öleljelek meg?

-Hát így :)-mondtam és odahajoltam hozzá hogy megöleljem.

-Mmmm...így máris jobban érzem magamat.-mondta.

-Akkor jó.-mondtam elégedetten. Majd felemelkedtem és leültem az ágya szélére.

-Figyelj...-mondta-Ne haragudj, hogy tegnap olyan hülye voltam. Csak már ingerült voltam biztos emiatt a nyavalyás betegség miatt. De én nem akartalak megbántani. Nem haragszol ugye?-Jajj már el is felejtettem! De olyan kis aranyos kiskutyaszemekkel nézett rám.

-Jajj te butus! Dehogy haragszom!-mosolyogtam rá.

-Akkor jó. Majd hirtelen magárarántott.

-Hé Bill! Ezt most nem lehet!
-Miért ne lehetne?-kérdezte gonosz mosollyal.
-Mert beteg vagy és pihenned kell!-mondtam határozottan.-És ha így viselkedsz hazamegyek!
-Naaaaaaaa! Olyan vagy! Akkor csak feküdj mellém. Csak akkor fogok meggyógyulni.-mondta.
-Rendben.-mondtam és melléfeküdtem. Ő átölelt. Olyan jó volt mellette lenni.Egyszerűen imádom őt!!!^^
-Egyébként Tom merre jár?-kérdezte.
-Nálunk van.-mondtam.
-Jaaaaaaa értem.-vigyorgott Bill.
-És anyukádék hol vannak?
-Tom nem mondta?-kérdezte Bill meglepetten.
-Mit?
-2 egész hónapig miénk a ház!!!
-Mi?!-kérdeztem.
-Jól hallottad 2 egész hónapig miénk a ház, mert elutaztak.
-Ezt nem hiszem el!!!!!!!!Anyu és Henrik is elutaztak 2 hónapra valami üzleti útra!!!!!!!!-mondtam lelkesen.
-Nem mondod?!-ült volna fel Bill, de megint visszatartottam.-Akkor ezek együtt mentek!!Akkor....
-Akkor ez kirááááály!!!!!!!!!!-mondtam. Annyira király! Csak Billel lehetek 2 hónapig?
-Akár ideköltözhetnél két hónapra!-mondta lelkesen.
-Igen!Jajj Bill ez olyan jó!!!-mondtam mire ő megcsókolt. Tényleg annyira örültem! Csak Bill és én együtt....Ez olyan jó lesz hogy el se tudom hinni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése