A hét videója:

2009. november 2., hétfő

57.rész kedd

Holnap nem hiszem, hogy lesz új rész, de ahogyan ígértem esti mese gyanánt itt van még egy rövidke rész ;)

**********************************************************

Nem mentünk szerintem 5 háznyit se,mikor Georg fékezett le fekete terepjárójával le mellettünk. Meggállt, és lehúzta az ablakot (napszemcsiben és bőrkabátban volt, szóval ránézésre egy igazi gengszter lehetett volna xD).
-Hali! Gyalogolni kívántok még egy fél órát, vagy beszálltok?-kérdezte vigyorogva.
-Hali te! Ne menőzz itt nekem a kocsidal! Nekem úgyis jobb lesz!-poénkodott Tom.-De azért beszállunk xD
-Csáó Georg!-köszöntünk Tom után mikor beszálltunk a kocsiba.-Ja és szija Gustav.-merthogy ő is bennt üllt. Ő is öszönt.
-Sziasztok lányok!Ömm egyébként Billt hol hagytátok?-kérdezte Georg amikor indultunk el.
-Dögrováson van.-felelte Tom. Dögrováson?! Ez egy kicsit nem durva kifejezés? Georg és Gustav is még Tina és én is nagyon érdekes arccal néztünk rá , mire ő:
-Beteg. Tudjátok.-kicsit zavartan mondta. Hát igen.Jó hogy csak poénkodni akart, de nem Bill betegségéből kéne viccet csinálni...
-Huhh halljátok! Tegnap tankoltam és egy ilyen kutassrác úgy átakart verni! Kérdezi, hogy megtankolja-e a kocsit. Erre gondoltam magamba, hogy nem bazd meg piát akarok venni egy benzinkúton nem benzint-mindenki jót röhögött. xD- Aztán mondtam, hogy kösz ja, és bementem fizetni. Mondja a csajszi bennt, hogy mennyit tankoltak a kocsimba. Ugyebár nem kell mondano, hogy sok nyál fér a kocsimba...-Tom erre közbevágott.
-Nagyképű majom! Ne menőzz már! A lényeget mond!!! -hűűűű!!!Tom nagyon féltékeny Georg kocsijára. Persze 16 évesen még nem lehet kocsija de Georg már 18 szóval neki nem olyan rég óta, de van. Én nem tudom, de szerintem Tom amióta meg van Georg kocsija azóta nyávoghat xD És még ez lesz 2 évig? Ajjajj xD Mondjuk csak poénból hisztizik, de akkor is vicces :P
-Ááááhá a kis taknyos! 16? Hmm...még 2 év...Sok idő...Na szóval hol is tartottam?
-Taknyos?! Rohadj meg! 10000000x jobb kocsim lesz mint neked, majd meglátod. És egyébként is! Nekem 16 év alatt több nőm volt mint neked! Heheeeeee!-off most kezdik az óvodás "nekem ez van bibibíí nekem meg ez bibibííí" játékot? Hát ez vicces lesz. Na de Tom! Itt a csajod jelenlétében kezdesz a csajozásaiddal dicsekedni?
-Hééé! Tom! Nem zavarlak?-kérdezte Tina. Na gondoltam, hogy nem bírja szó nélkül.
-Upsz. Bocsi Cica nem úgy értettem-és egy csábos msolyt küldött Tina felé mire az visszamosolygott aztán telibesmárolták egymást. Na szép...Tök jó itt mellettem meg minden miközben Bill nincs itt :( Meg akkor is! Na de nem baj nem haragszom ám :D Csak ezt még fura megszoknom, hogy Tina ilyen nyíltan csinálja ezeket...Na mindegy.
-Ok. Ha kismároltátok magatokat folytatnám. Szóval eleve 88 litert lehet max a kocsimba tankolni, és még egy 5-7 liter volt benne. Erre a srác azt akarta megetetni velem, hogy ő márpedig 90 litert tankolt, és azt akarta kifizettetni. Felhomályosítottam hogy 88 literes tankom van, és ugyan árulja már el hogy sikerült abba 90et töltenie. Aztán megijedtek, hogy feljelentem őket, vagy valami és elnézést kértek meg aztán még csak a fele árt kérték el. Szóval még én jártam jól. Mekkora papagájok, nem? xD
-Hehh jaja!-nevettem én s.Ez tényleg kurva nagy. Ők akarják beszopatni szegény Georgot, aztán a végén mégis ők szívtak ennyi :) Tináéknak fontosabb dolguk volt, minthogy hozzászóljanak a témához ígyhát Gustav beszélt még kicsit én meg Billre gondoltam...Hát hiába ha sterelmes az ember...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése