A hét videója:

2010. augusztus 25., szerda

Rossz hír :(

Bocsánat mindenkitől, de a blog határozatlan ideig szünetel.
Már jóideje észrevehettétek, hogy nem frissítettem olyan gyakran mint régen. Ennek több oka is van. Egy az, hogy mostanában kevés időm volt és szeptembertől még kevesebb időm lesz. Másik ok, hogy mostanában úgy nem nagyon volt ötletem, mármint tudom hogy mit akarnék írni de valahogy nem tudom megfelelően leírni, rossz részt meg nem akarok feltenni az oldalra.
Nagyon sokat gondolkodtam, hogy mi legyen és végülis arra jutottam, hogy nem örökre zárom be a blogot, hiszen nagyon szeretek történeteket írni most is nem egyen dolgozok amit lehet hogy fel fogok tenni ide, de csak ha teljesen kész.
Minden nap friss résszel előállni nagyon nehéz feladat. Az elmúlt egy évben a szabadidőm 70%át szerintem mind a blogomba fektettem és ez nagyon jó dolog volt! Sajnálom, hogy most kénytelen vagyok kicsit szünetelni de kicsit bele is fáradtam már hogy mindig naprakész legyek. Nem vicc, volt hogy nem tudtam nyugodtan aludni mert azon gondolkodtam hogy "basszus új részt kéne már feltenni...!" xD
Az elmúlt egy évben remélem sok örömet okoztam nektek az írásaimmal, én legalábbis nagyon szerettem ezeket a sztorikat írni szóval remélem sikerült valami jót adnom nektek :) Mindenesetre én nagyon köszönöm, hogy ennyien olvastátok és hogy annyi pozitív visszajelzést kaptam tőletek. El sem tudom mondani mennyire jólestek :) ♥
Mikor 1 éve elkezdtem az 1. történetet még nagyon gyenge kezdő voltam és ezalatt az év alatt szerintem rengeteget fejlődhettem és ezt mind nektek köszönhetem ugyanis miattatok akartam mindig jobbat és jobbat írni. És ezért köszönet nektek :) ♥
Ami láttam nagyon elnyerte a tetszéseteket azok pl a videók voltak amiket kitettem néha-néha :D Nos részt ugyan nem fogok mostanában feltenni viszont pár naponta tuti felteszek 1-2 super videót és képet szóval ha érdekel valakit akkor érdemes lesz felnézni továbbra is a blogomra ;)
KÖSZI MINDENT :) ♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése