A hét videója:

2010. augusztus 15., vasárnap

*.* Ma 5 éve!!!! ♥

Igen...pontosan ma 5 éve h bemutatták a Durch den Monsunt. Remélem ma mindenki a szokottnál is több TH-t hallgatott (én részemről igen xD) és nem felejtette el senki ma visszanézni a fiúk 1. klipjét. Ez a klip ami legtöbbünket megfogott és ha nem lett volna 2005.augusztus 15. akkor ne is gondoljunk bele mi lett volna...A lényeg, hogy volt és az nap a világ legklasszabb együttese beszabadult a médiába és kitört a "TH láz" ami még a mai napig is tart :D
Én részemről hoztam pár videót nem tudom ti hogy vagytok vele a mai nap én nagyon megkönnyeztem ezt a vidit...




És nézzétek ezeket :)
2006.

2007.

2008.

2009.

2010.



Érdekes megnézni a 2010es és a 2005ös Monsunt egymás után. Hihetetlen hogy mennyit fejlődtek és hiába felnőttek :) De reméljük még NAGYON NAGYON sok éven át hallhatjuk élőben majd ezt a számot :) De akárhogyis lesz mi mindig szeretni fogjuk őket :)
TOKIO HOTEL FÜR IMMER :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése