A hét videója:

2010. július 27., kedd


Köszönöm az újabb daíjat Erika Inonak és Frunak

Hogy mit szeretek a Tokio Hotelben? Sokmindent :) Imádom a zenéiket. Különleges számaik vannak, nem átlagosak. Akármilyen kedvem van, jó, szomorú, ideges, csalódott ha TH-t hallgatok akkor mindig megnyugszok és jó kedvem lesz. Imádom a 4 fiút :) Billt és Tomot még az életemnél is jobban szeretem xD Mert aranyosak, cukik, szexik, kedvesek, jófejek, viccesek, ügyesek, tehetségesek, mert a Tokio Hotelben vannak és még sorolhatnék millió dolgot amiért imádom őket :D A Tokio Hotel kapcsán rengeteg jóbarátom lett, a legjobb barátnőimet a THnak köszönhetem mert miattuk ismertem meg őket. Rengeteg jó élményem van amit általuk szereztem, és hát életem 95%a körülöttük forog :D SZóval mégis úgy MINDENT szeretek bennük :)


Továbbküldöm a díjat:
Fru
Erika Ino
Eva Kaulitz
Tücsy
Lisa
szany
Dido Taylor


___________________________________________________
Bocsika h régen volt rész igyekszek a következővel ígérem :)









Barátnőmmel, Nikivel elkezdtünk egy olyan dolgot, hogy aláírásokat gyűjtünk azért, hogy legyen itt Magyarországon TH koncert. A koncertszervezőknek minimum 1500 név kell, hogy elhívják őket hozzánk.
A lényeg, hogy mi azt csináljuk hogy többen elmegyünk 2 fős csoportokban, és utcán leállítunk mindenkit aki velünk szembe jön és aláíratjuk vele a papírkánkat.
Ezt mindennap csináljuk akinek esetleg lenne rá ideje és kedve, hogy eljönjön és segítsen nekünk gyűjteni az vegyen fel engem msnre [ manockah89@hotmail.com ] és elmondom hol mikor gyűjtünk.
Minden egyes névvel előrébbvagyunk a gyűjtésben tehát ha van időd akkor barátaiddal, ismerőseiddel akárkivel aláírathatsz egy papírt és ha elküldöd nekem postán az is jó. Ha csak 10 nevet sikerül gyűjteni azt is küldjétek el nekünk.
Szóval kérek mindenkit aki igazi TH fan segítsen nekünk!

Kérdésekre ezzel kapcsolatban válaszolunk:
Tinci: msn: manockah89@hotmail.com e-mail: tincikaulitz@citromail.hu
Niki: msn: juhasz.nuku@hotmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése