A hét videója:

2010. július 15., csütörtök

39.rész

Köszönöm Eva Kaulitznak is a Kiválló Szerkesztő díjat :)
**************
-Fuh ez baromi jó volt!-nyújtózkodott Bill mikor vége lett a filmnek.
Miután elpakoltunk a konyhában Bill még nem volt hajlandó elmenni (ennek mondjuk örültem) ezért betettünk egy vígjátékot és megnéztük.
-Igen nekem is nagyon tetszett. Ez a kedvenc filmem :D
-Szerintem mostantól nekem is ez-vágta rá Bill.
-Nah örülök, hogy tetszett-mosolyogtam elégedetten.-És most? Mi lesz?-kérdeztem.
-Ömm...betehetnél még egy filmet?-nézett rám kiskutyaszemekkel.
Én nem akartam bunkónak tűnni, hogyx kipaterolom a lakásomból mert nem zavart. Viszont haza kéne mennie átöltözni meg ilyenek.
-Bill...köszönök mindent amit ma meg tegnap tettél értem. Jófej vagy hogy itt maradtál, de mostmár ideje hazamenned nem gondolod? Nem mintha zavarnál, mert tök jó hogy itt vagy de...
-Figyelj Lena...-vágott közbe hirtelen.-Nem akarok rádakaszkodni. Nehogy félreértsd. De tényleg féltelek...
-Értelek. De nem kell. Semmi bajom nem lesz. Ok?
Mélyet sóhajtott és a földet bámulta. Gondterheltnek tűnt.
-Mi jár a fejedben?-kérdeztem hirtelen.
Meglepetten nézett rám.
-Sokminden...-itt ellhallgatott majd felállt.
-Megvan még a számom?-kérdezte.
-Ööö...-gondolkodtam-Asszem kitöröltem véletlen...megadod?
-Persze. (....telefonszámot mondja...) Megvan?
Gyorsan bepötyögtema telefonba.
-Igen-bólintottam.-Várj megadom az enyémet is.
-Fölösleges. Megvan.-felelte egyszerűen.
Megvan?! Akkor meg miért nem hívott? Vagy ha nem akart miért nem törölte ki? Hűűha lesz min gondolkodnom...
-Ok.-bólintottam.
-Ha valami van a 62.-ben lakounk. Az őrökkel ne törődj majd megmondom nekik ha te vagy engedjenek be. Bármikor eljöhetsz szívesen látunk...Majd hívlak. Ok?
-Ok-bólogattam.
Felvett egy napszemüveget ami a zsebében lehetett és a pulóvere kapucniját majd megszólalt.
-Rendben akkor megyek.Szia!-és el is indult kifelé.
-Várj! Kulcs! Ki kell valahogy engednelek.
Megállt az ajtóban én gyorsan kinyitottam az ajtót.
-Vigyázz fel ne ismerjenek!
-Ne aggódj tudok vigyázni magamra. Szia!-mondta egy gyors puszit nyomott az arcomra amin nemhogy én, de még ő is meglepődött majd elsietett.
Én csak néztem utána majd bezártam az ajtót. Olyan furcsa lett hirtelen. Mármint az egész helyzet furcsa, hogy bvéletlen pont az ő utcájukba költözök, véletlen el akar rabolni Kevin és akkor véletlen ők pont erre járnak és megmentenek, erre Bill ittmarad tök kedves úgy viselkedik mintha...nem mondom ki szóval túl kedves meg ahogy tud nézni....áhh hagyjuk. És akkor mikor mondok valamit hirtelen mintha leöntenék jeges vizzel, hangnemet vállt elbúcsúzik tőlem de mintha egy jeges hűtőszekrény búcsúzkodna és elmegy...Nem értem én ezt.
Eszembe jutott, hogy fel kéne hívnom Suzyt, Corit, Nikit meg mondjuk apát de inkább hagytam...túl sok minden nyomta most a lelkemet és először végig akartam gondolni mindent, hogy tisztán láthassam a helyzetet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése